paul007 Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Joepie! Ik ben zojuist in de derde prestige gegaan. Het voelt echt aan als een schoon begin Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 9 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2010 Joepie! Ik ben zojuist in de derde prestige gegaan. Het voelt echt aan als een schoon begin Ik moet ook nog iets van 20000 XP om in de 3e prestige te gaan, en dat ga ik zeker doen Reageren
flippie13 Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 (bewerkt) Lol'd, kom ik er net even achter dat toen we gister met clan zaten te spelen toch nog ff mooi bij 2 gasten van Optic gaming zaten, looll XD Dacht eerst dat 't fake was, want was op ps3, maar toen ik op de optic site keek stond die gozer er toch mooi tussen hoor XD deze http://www.youtube.com/watch?v=KCOhJlksyP8 Bewerkt: 11 augustus 2010 door flippie13 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2010 Net was het ook leuk met de clan he 24/7 gegamed met Reinder is vermoeiend :$ Reageren
flippie13 Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Net was het ook leuk met de clan he 24/7 gegamed met Reinder is vermoeiend :$ Oohhh, Joshyy booooyyyyyy, haaaaaaiiiiii :$ Was idd geweldig, heerlijk om al die SnD challenges te halen omdat ik net 3de prestige in ben gegaan Ik begon op 4, zit nu ergens bij de 20 ofzo Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 (bewerkt) Net was het ook leuk met de clan he 24/7 gegamed met Reinder is vermoeiend Oohhh, Joshyy booooyyyyyy, haaaaaaiiiiii Was idd geweldig, heerlijk om al die SnD challenges te halen omdat ik net 3de prestige in ben gegaan Ik begon op 4, zit nu ergens bij de 20 ofzo 12 keer gewonnen met de clan, achter mekaar ... maar hoe laat ging jij stoppen? Edit: Vandaag ga ik denk ik ook weer met Froe, Melvin en Jeroen spelen... als je meedoet dan join je maar en dan inviten we je Bewerkt: 11 augustus 2010 door GekkieJ01 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 In dat filmpje is die gast alleen maar aan het Quickscopen... Dat is echt iets waar ik me zo zwaar aan irriteer meestal. Is gewoon geen leuke manier van spelen! Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 (bewerkt) In dat filmpje is die gast alleen maar aan het Quickscopen... Dat is echt iets waar ik me zo zwaar aan irriteer meestal. Is gewoon geen leuke manier van spelen! Vind ik ook. Ik vind het nogal onrealistisch, zou niet kunnen in het echte leven... Snipers zouden ergens verscholen moeten zitten waar ze goed kunnen snipen, in plaats van rond te lopen en iedereen af te knallen in een milliseconde waardoor de tegenstander niet eens een kans heeft. Ik denk niet dat je in het echte leven lang zal overleven in de frontlinie met een sniper... Daarnaast heb ik nog een vraagje: ik zoek een clan, ik heb mijn spel nog maar pas, nog maar 24u in totaal gespeeld (of minder) denk ik, maar ik ben wel al level 30... Ik weet niet echt hoe het in zijn werk gaat, maar laat me maar iets weten. Bewerkt: 11 augustus 2010 door Axelectric_ Reageren
paul007 Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Ahjoh Modern Warfare is ook geen realistische shooter dus wat maakt het uit. Als je de hele tijd op een plek zit wordt je weer afgezeikt omdat je aan het 'campen' bent wat totale onzin is. Quickscopen doe ik zelf niet, maar soms zijn het wel makkelijke kills voor jezelf als diegene er niks van bakt. Bij mij begint het pas irritant te worden als zo'n beetje iedereen zit te quickscopen in een potje. Cheers paul007 Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Ik Quickscope bijna altijd. Maar wat maakt het uit dat het onrealistish is? Heel Modern Warfare 2 is onrealistish! Maar quickscopen in een public lobby vind ik moeilijk omdat je altijd gebackreapt word of genoobtubed. Dus ik quickscope meestal in 24/7 sniperlobby daar quickscoped iedereen, dan is het veel leuker en makkelijker. Reageren
moechy Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Ligt het aan my of ken ik de helft van die maps niet? Reageren
paul007 Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Ligt het aan my of ken ik de helft van die maps niet? Uhm? Misschien? Heb je Modern Warfare 2 net gekocht want dan lijkt het me logisch dat je meer dan de helft niet kent. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Ahjoh Modern Warfare is ook geen realistische shooter dus wat maakt het uit. Als je de hele tijd op een plek zit wordt je weer afgezeikt omdat je aan het 'campen' bent wat totale onzin is. Quickscopen doe ik zelf niet, maar soms zijn het wel makkelijke kills voor jezelf als diegene er niks van bakt. Bij mij begint het pas irritant te worden als zo'n beetje iedereen zit te quickscopen in een potje. Cheers paul007 Ik vind toch dat snipers mogen campen, maar enkel snipers. Reageren
flippie13 Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Voor quickscope heb je juist meer skills nodig dan met een assault rifle hoor. Zeker als je met een Intervention rond loopt krijg je meestal maar 1 kans om iemand goed te raken, heeft die painkiller, raak je hem fout of mis je, dan ben je echt F*cked. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Ik vind toch dat snipers mogen campen, maar enkel snipers. Wat dacht je van een Game Capture the Flag? Moet je dan in het open gaan zitten zodat iedereen je raakt of een klein beetje campen zodat jij de vlag goed kan verdedigen? Campers in Team Deathmatch zijn echt irritant maar bij Demolition het target verdedigen kan je wel weer beetje campen. Op dat moment snap ik het ook wel alleen in TDM kan ik er niet tegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.