paul007 Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 (bewerkt) Ahjoh Modern Warfare is ook geen realistische shooter dus wat maakt het uit. Als je de hele tijd op een plek zit wordt je weer afgezeikt omdat je aan het 'campen' bent wat totale onzin is. Quickscopen doe ik zelf niet, maar soms zijn het wel makkelijke kills voor jezelf als diegene er niks van bakt. Bij mij begint het pas irritant te worden als zo'n beetje iedereen zit te quickscopen in een potje. Cheers paul007 Ik vind toch dat snipers mogen campen, maar enkel snipers. Ik zeg ook niet dat snipers niet mogen campen, integendeel juist. Bewerkt: 12 augustus 2010 door paul007 Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Ahjoh Modern Warfare is ook geen realistische shooter dus wat maakt het uit. Als je de hele tijd op een plek zit wordt je weer afgezeikt omdat je aan het 'campen' bent wat totale onzin is. Quickscopen doe ik zelf niet, maar soms zijn het wel makkelijke kills voor jezelf als diegene er niks van bakt. Bij mij begint het pas irritant te worden als zo'n beetje iedereen zit te quickscopen in een potje. Cheers paul007 Ik vind toch dat snipers mogen campen, maar enkel snipers. Ik zeg ook niet dat snipers niet mogen campen, integendeel juist. Ik zeg ook niet dat jij zei dat ze niet mogen campen Reageren
GTA-top Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Ben nu de Resurgence map pack aan het downloaden Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Ben nu de Resurgence map pack aan het downloaden Carnival is zeker een mooie map waar je veel plezier aan zal beleven. Zowiso beleef je wel extra game uren aan de map packs hoor ! Reageren
moechy Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Ligt het aan my of ken ik de helft van die maps niet? Uhm? Misschien? Heb je Modern Warfare 2 net gekocht want dan lijkt het me logisch dat je meer dan de helft niet kent. Nee heb het al een hele tijd. Quarry en al die dergelijke maps ken ik wel. Maar die ene in dat andere stadje en dat bosachtige gebied zeg maar ken ik niet. Zaten die toevallig bij die nieuwe map pack? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Ligt het aan my of ken ik de helft van die maps niet? Uhm? Misschien? Heb je Modern Warfare 2 net gekocht want dan lijkt het me logisch dat je meer dan de helft niet kent. Nee heb het al een hele tijd. Quarry en al die dergelijke maps ken ik wel. Maar die ene in dat andere stadje en dat bosachtige gebied zeg maar ken ik niet. Zaten die toevallig bij die nieuwe map pack? Kan jij soms maps spelen zonder de mappack te kopen die er bij hoort? Reageren
moechy Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Ligt het aan my of ken ik de helft van die maps niet? Uhm? Misschien? Heb je Modern Warfare 2 net gekocht want dan lijkt het me logisch dat je meer dan de helft niet kent. Nee heb het al een hele tijd. Quarry en al die dergelijke maps ken ik wel. Maar die ene in dat andere stadje en dat bosachtige gebied zeg maar ken ik niet. Zaten die toevallig bij die nieuwe map pack? Kan jij soms maps spelen zonder de mappack te kopen die er bij hoort? Nee daarom is het toch logisch dat ik ze niet ken? Reageren
flippie13 Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Hij vraagt of je de map pack gekocht hebt, en of je de maps uit die map pack niet kent Reageren
moechy Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Hij vraagt of je de map pack gekocht hebt, en of je de maps uit die map pack niet kent Nee die heb ik niet gekocht. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Dan is het toch logisch dat je ze niet kent? Reageren
moechy Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Dan is het toch logisch dat je ze niet kent? Dat vroeg ik ook. Reageren
paul007 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Whow wacht even. Nu snap ik er de ballen niet meer van, kun je nog is duidelijk uitleggen wat je vraag nou precies is? Cheers paul007 Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Ey, mensen. Is er een manier waarop je een lvl 70 (prestige boeit niet zoveel) account kan downloaden en dan op je Ps3 doen. Een soort 100 % savegame dus. Ik wil dit gebruiken voor Split Screen met een vriend. Dan kunnen we alle wapens enzo. En, oja.. dit is toch wel legaal omdat het niet online is ? Reageren
flippie13 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 prestige 10 lvl 70 heb je wel, moet je youtube maar ff voor bekijken Reageren
ASPHALT Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Moechy, de beboste map is Overgrown. Deze zit in de eerste map pack, maar is oorspronkelijk een map uit Call of Duty 4. De beelden zijn ook opgenomen in Call of Duty 4. Je ziet hem bijvoorbeeld ook de M40A3 gebruiken, die groene sniper. Vandaar dat je de map niet kent. Alle stukken met die groene sniper zijn opgenomen in 4. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.