flippie13 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Vandaag heb ik map pack 2 gekocht voor 7.50, nog niet gespeeld maar hij lijkt me wel geweldig Aan andere vriend ga ik vragen of hij samen met mij ook map pack 1 wilt kope, 7.50 elk en dan kunnen we nog aan 3 andere verkopen voor bijv. 5 euro Reageren
moechy Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Moechy, de beboste map is Overgrown. Deze zit in de eerste map pack, maar is oorspronkelijk een map uit Call of Duty 4. De beelden zijn ook opgenomen in Call of Duty 4. Je ziet hem bijvoorbeeld ook de M40A3 gebruiken, die groene sniper. Vandaar dat je de map niet kent. Alle stukken met die groene sniper zijn opgenomen in 4. Dank je Asphalt. Toch nog iemand die me begrijpt. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Vandaag heb ik map pack 2 gekocht voor 7.50, nog niet gespeeld maar hij lijkt me wel geweldig Aan andere vriend ga ik vragen of hij samen met mij ook map pack 1 wilt kope, 7.50 elk en dan kunnen we nog aan 3 andere verkopen voor bijv. 5 euro waar koop je die dan? ik wil ook die map packs maar niet voor €15 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Vandaag heb ik map pack 2 gekocht voor 7.50, nog niet gespeeld maar hij lijkt me wel geweldig Aan andere vriend ga ik vragen of hij samen met mij ook map pack 1 wilt kope, 7.50 elk en dan kunnen we nog aan 3 andere verkopen voor bijv. 5 euro Jouw moet ik hebben Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Vandaag heb ik map pack 2 gekocht voor 7.50, nog niet gespeeld maar hij lijkt me wel geweldig Aan andere vriend ga ik vragen of hij samen met mij ook map pack 1 wilt kope, 7.50 elk en dan kunnen we nog aan 3 andere verkopen voor bijv. 5 euro waar koop je die dan? ik wil ook die map packs maar niet voor €15 Je kan de map packs kopen op de PlayStation Store (PS3), Xbox live marketplace (Xbox360) en Steam (PC), Op de PlayStation 3 is sharen nogal makkelijk en als je een paar vrienden zoekt die ook het map pack willen verdeel je gewoon de kosten. Hoe dit gaat op de PC en Xbox360 weet ik niet, ik weet niet eens of het wel mogelijk is. Reageren
paul007 Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Ik vraag me af wat jullie favoriete LMG is en waarom? Persoonlijk vind ik de RPD wel tof maar statistisch gezien is die niet de beste. Wat denken jullie? Reageren
jordib12 Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 (bewerkt) Ey, mensen. Is er een manier waarop je een lvl 70 (prestige boeit niet zoveel) account kan downloaden en dan op je Ps3 doen. Een soort 100 % savegame dus. Ik wil dit gebruiken voor Split Screen met een vriend. Dan kunnen we alle wapens enzo. En, oja.. dit is toch wel legaal omdat het niet online is ? --- @ nu OT, ik doe sinds kort Game Battles, dat je voor klassement kan spelen, ik raad het iedereen aan om beter te worden , ik own nu! Bewerkt: 15 augustus 2010 door Visser23 Reageren
pompbakje Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 hallo, ik ben de laatste tijd bezig met special ops in mw2, maar ik geraak niet verder dan 26 sterren, kan er mij iemand online helpen om nog sterren te krijgen? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 hallo, ik ben de laatste tijd bezig met special ops in mw2, maar ik geraak niet verder dan 26 sterren, kan er mij iemand online helpen om nog sterren te krijgen? Misschien handig om aan te geven op welk platform je speelt en of je bijvoorbeeld een headset moet hebben. Wat overigens wel erg handig is bij Special Ops voor de communicatie. Reageren
pompbakje Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 hallo, ik ben de laatste tijd bezig met special ops in mw2, maar ik geraak niet verder dan 26 sterren, kan er mij iemand online helpen om nog sterren te krijgen? Misschien handig om aan te geven op welk platform je speelt en of je bijvoorbeeld een headset moet hebben. Wat overigens wel erg handig is bij Special Ops voor de communicatie. ja, dat heb ik er vergeten bij te zetten , ik speel mw2 op de xbox 360 Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Ben er net achter gekomen, dat ik Red dot Sight veel fijner vind dan Holographic Reageren
moechy Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Ben er net achter gekomen, dat ik Red dot Sight veel fijner vind dan Holographic Ik denk dat merendeel van de spelers dat vind aangezien ik heel veel spelers zie met red dot sight. Ik persoonlijk heb bijna altyd Holographic. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Ik persoonlijk heb altijd iron sights met een silencer of FMJ. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Ik heb nu ook de nieuwe maps gekocht, ze zijn heel leuk vooral Fuel. Reageren
paul007 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Ik heb nu ook de nieuwe maps gekocht, ze zijn heel leuk vooral Fuel. Ja alleen jammer dat die map verknalt wordt door die glitch waardoor je in zo'n steen kan zitten. Ik had een keer meegemaakt dat iemand daar bleef zitten ondanks dat onze bom was geplant in Search & Destroy, erg jammer. Maar verder wel een toffe map, misschien wat groot maar dan kan je lekker sneaky omlopen om de vijand vervolgens in hun rug aan te vallen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.