Kenny-Petrovic Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Ik heb nu ook de nieuwe maps gekocht, ze zijn heel leuk vooral Fuel. Ja alleen jammer dat die map verknalt wordt door die glitch waardoor je in zo'n steen kan zitten. Ik had een keer meegemaakt dat iemand daar bleef zitten ondanks dat onze bom was geplant in Search & Destroy, erg jammer. Maar verder wel een toffe map, misschien wat groot maar dan kan je lekker sneaky omlopen om de vijand vervolgens in hun rug aan te vallen. Je hebt ook een soort van riool ingang waardoor je in een gebouw kan komen. Reageren
paul007 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Ik heb echt een ideale sniper class ontdekt voor Search & Destroy. Slight of Hand PRO Stopping Power PRO Steady Aim PRO M21 EBR Silenced M1014 Whaaaaa! Die sniper is echt ideaal! Reageren
GTA-top Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Ik heb echt een ideale sniper class ontdekt voor Search & Destroy. Slight of Hand PRO Stopping Power PRO Steady Aim PRO M21 EBR Silenced M1014 Whaaaaa! Die sniper is echt ideaal! de perks zijn zoiezo standaard Reageren
paul007 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Jah goed maar het gaat me voornamelijk om het wapen. Want een heerlijk wapen joh! In Spec-Ops ben ik hem trouwens tegen gekomen zonder scope, dat ziet er ook wel vet uit maar helaas is die niet in de multiplayer te vinden. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Die sniper waar jij het over hebt vind ik echt een waardeloos wapen. Ik krijg er nooit een one shot kill mee en als dat niet lukt rent je tegenstander vrolijk door. Reageren
commando Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 naja op de scroll-wheel schiet ie wel lekker XD Reageren
paul007 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Je moet gewoon voor de headshot gaan en anders moet je snel achter elkaar de tegenstander twee keer in de borst raken, dan is die ook dood. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Je moet gewoon voor de headshot gaan en anders moet je snel achter elkaar de tegenstander twee keer in de borst raken, dan is die ook dood. Of je zet FMJ op je M21, want met silencer ben je ook in de minderheid tegenwoordig. Tenzij je Hardcore speelt. Reageren
flippie13 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Je moet gewoon voor de headshot gaan en anders moet je snel achter elkaar de tegenstander twee keer in de borst raken, dan is die ook dood. Of je zet FMJ op je M21, want met silencer ben je ook in de minderheid tegenwoordig. Tenzij je Hardcore speelt. Bij die sniper volstaat een spastische vinger ook al. Zelf ben ik nog steeds aan 't quickscope de map rond, en ik moet zeggen dat ik de laatste tijd paar zwaar mooie kills had :$ Zoals gister, stond op favela op dat lange dak (jwt, waar je vanaf dat dak ook die kappershop in kan springen en met die houten schuur erop), iemand stond in die schuur en ik stond met me rug daar naar toe, hij begint te schieten maar raakt maar met 1 kogel, ik spring spastisch van dat gebouw af, draai me om, schiet, bonk, headshot +50 + dood gevallen op die grond daar. Pure luck, maar die vonden andere wel ff fapwaardig. Was in SnD en ik was samen met één camper nog levende, dusja En gister ik tegen 4, ik gewonnen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2010 Je moet gewoon voor de headshot gaan en anders moet je snel achter elkaar de tegenstander twee keer in de borst raken, dan is die ook dood. Of je zet FMJ op je M21, want met silencer ben je ook in de minderheid tegenwoordig. Tenzij je Hardcore speelt. Bij die sniper volstaat een spastische vinger ook al. Zelf ben ik nog steeds aan 't quickscope de map rond, en ik moet zeggen dat ik de laatste tijd paar zwaar mooie kills had Zoals gister, stond op favela op dat lange dak (jwt, waar je vanaf dat dak ook die kappershop in kan springen en met die houten schuur erop), iemand stond in die schuur en ik stond met me rug daar naar toe, hij begint te schieten maar raakt maar met 1 kogel, ik spring spastisch van dat gebouw af, draai me om, schiet, bonk, headshot +50 + dood gevallen op die grond daar. Pure luck, maar die vonden andere wel ff fapwaardig. Was in SnD en ik was samen met één camper nog levende, dusja En gister ik tegen 4, ik gewonnen Fapfap, binnekort misschien Quickscope clan met Melvin, Jeroen en meelly Reageren
commando Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 heb et nooit zo op die QuickScopes, zijn meestal irritant als de pest als je een war speelt ( cod4 bijv ). zitten ze 5 dragshots te proberen raken ze er geen een... ( als degene pro is dan is et wel beter ) Reageren
paul007 Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 (bewerkt) Hey iedereen! Zou iemand mij kunnen helpen met Spec Ops? Ik speel alleen op Veteran en een headset is een MUST. Ik moet de volgende missies nog voltooien: Charlie - Snatch & Grab Delta - Wardriving - Wreckage - Acceptable Losses - Terminal - Estate Takedown En alle missies van Echo. Echo - Wetwork - High Explosive Het hoeft allemaal niet tegelijk maar ik zoek het liefst een speler met genoeg skill en wijsheid over de levels. Wie zou mij kunnen helpen? Ohw het platform is PS3 en zoals ik al zei is een headset noodzakelijk. Mijn PSN-ID is PauLocos. EDIT: Nog maar drie missies te gaan, wie wilt mij helpen? Cheers paul007 Bewerkt: 20 augustus 2010 door paul007 Reageren
commando Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 heb wel alles uit op pc... ( echo volgens mij niet alles op veteran ) Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Hey iedereen! Zou iemand mij kunnen helpen met Spec Ops? Ik speel alleen op Veteran en een headset is een MUST. Ik moet de volgende missies nog voltooien: Charlie - Snatch & Grab Delta - Wardriving - Wreckage - Acceptable Losses - Terminal - Estate Takedown En alle missies van Echo. Echo - Wetwork - High Explosive Het hoeft allemaal niet tegelijk maar ik zoek het liefst een speler met genoeg skill en wijsheid over de levels. Wie zou mij kunnen helpen? Ohw het platform is PS3 en zoals ik al zei is een headset noodzakelijk. Mijn PSN-ID is PauLocos. EDIT: Nog maar drie missies te gaan, wie wilt mij helpen? Cheers paul007 Snatch en Grab kan je halen binnen 30 sec Maargoed, als je open hebt als nat-type wil ik wel een poging wagen, ik heb headset en moet alleen nog 2 van Echo. Reageren
paul007 Geplaatst: 20 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2010 Bedankt voor je reactie maar ik heb ze al met een vriend van me gedaan. Bloep... Platina Trophy! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.