Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wat is het verschil tussen Holographic en Red Dot Sight?

En kan je op één of andere manier de map online kiezen (geen private match), zodat hij enkel rooms met deze map zoekt?

@Hieronder: Bedankt :tu:

Bewerkt: door Axelectric_
Geplaatst:

hallo

ik heb momenteel 38/69 sterren, en ik zit momenteel vast, zou er iemand mij kunnen helpen met nog enkele missies?

deze moet ik nog doen:

Bravo

- Overwatch (heb 1 ster)

- Big Brother

Charlie

- Hidden

- Snatch & Grab

- Time Trial (heb 1 ster)

- Snatch and Grab

Delta

- Wardriving

- Terminal

- Estate Takedown

En alle missies van Echo.

Echo (moet ik nog unlocken, heb nog 2 sterren te kort)

- Wetwork

- High Explosive

- Armor Piercing

Ik speel dit op de Xbox360, ik vind wel mijn headset niet meer, dus dat is wel minder. Zijn er xbox'ers die zin hebben om mij te helpen?

mijn Xbox-Live accountnaam is: netraam2

je hoeft me maar te adden als je zin hebt

>>> Door Kai-ShockWave: Reacties op deze aanvraag graag afhandelen via PB. <<<

M.v.g.

pompbakje

Geplaatst:

Net met clan ge-quickscoped... moest echt inkomen want ik was veel te slecht.

Indd, ik eindigde tot 3x toe boven jou :D

Maar wel irritant dat al die mensen joinde :puh:

Geplaatst:

Net met clan ge-quickscoped... moest echt inkomen want ik was veel te slecht.

Indd, ik eindigde tot 3x toe boven jou icon_mrgreen.gif

Maar wel irritant dat al die mensen joinde puh2.gif

Sstt.. hypocrite.gif

Maarja, met al die ump runners is het idd moeilijk om te quickscopen, ik werd namelijk steeds afgeleid. shiny.gif

Geplaatst:

gisteren nog ace gehaald, lucky dat ik aan t recorden was dus staat nu op YT

BTW als je op pc speelt en gwn soms fun wil hebben voeg dan toe: iefenrazor

ik heb een hacked server waar jullie op kunnen spelen met leuke mods

Geplaatst: (bewerkt)

Ik krijg regelmatig een Error, als ik online speel, en dan staat er: "Error: Out of memory". Ik heb geen idee wat het betekent. (vertaling natuurlijk wel) Iemand die de oplossing heeft?

Wat is de Fire Rate van een wapen? En waarvoor is die belangrijk?

Bewerkt: door Axelectric_
Geplaatst:

Ik krijg regelmatig een Error, als ik online speel, en dan staat er: "Error: Out of memory". Ik heb geen idee wat het betekent. (vertaling natuurlijk wel) Iemand die de oplossing heeft?

De Fire Rate bepaalt hoeveel kogels in een bepaalde tijd je kunt afvuren. Hoeveel kogels per seconden bijvoorbeeld. Een hogere Fire Rate kan voor- en nadelen hebben. Meestal zorgen ze voor meer recoil, terugslag maar soms is dit ook totaal niet het geval. Bijvoorbeeld bij de P90 en Vector (submachine guns). Als je nou een lage Fire Rate hebt maar hele sterke kogels dan gaan je vijanden ook wel snel neer. Het is maar net wat je zelf prettig vindt.

Ikzelf heb liever een lage Fire Rate anders ben je vaak sneller door je magazijn heen (althans bij mij). Desondanks ben ik geen fan van de SCAR-H die een redelijk lage Fire Rate heeft omdat zo'n magazijn erg klein is, tenzij je Extended Mags heb maar dat is weer wat anders.

Cheers :bier:

paul007

Geplaatst:

De Fire Rate bepaalt hoeveel kogels in een bepaalde tijd je kunt afvuren. Hoeveel kogels per seconden bijvoorbeeld. Een hogere Fire Rate kan voor- en nadelen hebben. Meestal zorgen ze voor meer recoil, terugslag maar soms is dit ook totaal niet het geval. Bijvoorbeeld bij de P90 en Vector (submachine guns). Als je nou een lage Fire Rate hebt maar hele sterke kogels dan gaan je vijanden ook wel snel neer. Het is maar net wat je zelf prettig vindt.

Ikzelf heb liever een lage Fire Rate anders ben je vaak sneller door je magazijn heen (althans bij mij). Desondanks ben ik geen fan van de SCAR-H die een redelijk lage Fire Rate heeft omdat zo'n magazijn erg klein is, tenzij je Extended Mags heb maar dat is weer wat anders.

Cheers :bier:

paul007

Ok bedankt, en weet je ook iets over die error?

Geplaatst:

Nee sorry ik ben hem nog nooit tegen gekomen. Misschien is het handig om te zeggen waar je Modern Warfare 2 op speelt, PC, PS3, Xbox 360?

Geplaatst:

Nee sorry ik ben hem nog nooit tegen gekomen. Misschien is het handig om te zeggen waar je Modern Warfare 2 op speelt, PC, PS3, Xbox 360?

Oeps, vergeten. Ik speel op PS3.

Geplaatst:

Die error is erg vreemd, ik speel ook op de PlayStation 3 maar ben die nog nooit tegen gekomen. En Modern Warfare 2 zit toch erg vaak in mijn PlayStation.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...