Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Google is your friend.

Ik heb sinds kort ook een rare melding, maar dat bleek door een vriend te komen. blij.gif

zeker een melding dat ik te erg Own? :$

hehe

'T kan trouwens aan mij liggen, maar de maps uit map pack 2 vind ik opzich wel leuk, maar ik leave altijd wel als ik er een tegenkom in TDM (als ik alleen speel), ik vind dat er alleen maar noobs in die maps zitten (onder motto van: 'Nieuwe map? Noobmode aan')

Geplaatst:

Sinds ik de map packs heb heb ik een stuk minder last van noobtubers en campers. Een Quickscoper kom ik overal nog wel tegen alleen de laatste tijd pak ik hun i.p.v. hun mij.

Geplaatst:

Google is your friend.

Ik heb sinds kort ook een rare melding, maar dat bleek door een vriend te komen. blij.gif

zeker een melding dat ik te erg Own? bloos.gif

hehe

'T kan trouwens aan mij liggen, maar de maps uit map pack 2 vind ik opzich wel leuk, maar ik leave altijd wel als ik er een tegenkom in TDM (als ik alleen speel), ik vind dat er alleen maar noobs in die maps zitten (onder motto van: 'Nieuwe map? Noobmode aan')

Ik vermaak me wel met mappack 1. Enneh Ssttt. bloos.gif

Geplaatst:

Nee.

Dat is duidelijk. Maar err, MW2 moet toch vervolgd worden? Dat denk ik toch, ze hebben Makarov niet eens gevangen...

Geplaatst: (bewerkt)

Er komt heus nog wel een Modern Warfare 3 maar ik weet niet wanneer we daar van te horen krijgen.

Bewerkt: door paul007
Geplaatst:

Ehm, als ik het goed begrijp moet je dus, om 10th Prestige te worden, 10 keer van level 1 tot 70 geraken? Klopt dit?

Geplaatst:

Volgens mij zelfs 11x als je de eerste keer meetelt of ik heb het fout...

@Djmaddox: Er staat dat het volgende/huidige project niet Modern Warfare 3 is. Ze kunnen ook gewoon wachten en er later mee beginnen/verder gaan. Ik kan me niet voorstellen dat er geen Modern Warfare 3 komt, gezien de enorme cliffhanger op het einde. Overigens is half Infinity Ward overgestapt naar Respawn Studios. Maar goed Modern Warfare 3 komt vast wel. Mark my words.

Geplaatst:

Ehm, als ik het goed begrijp moet je dus, om 10th Prestige te worden, 10 keer van level 1 tot 70 geraken? Klopt dit?

Ja, dit klopt. Succes! :schater:

Geplaatst:

Ja, dit klopt. Succes! :schater:

Oh help ik ben pas level 60 dus dit gaat nog lang duren D:

Geplaatst:

Je kan ook zoals de meeste mensen die prestige 10 zijn je gewoon hacken en boosten naar prestige 10. :7

Maar natuurlijk zijn er nog uitzonderingen die het wel op een eerlijke manier hebben bereikt. :puh:

Maar ik doe nu meer Hardcore Deathmatch, is veel leuker en realistischer.

Ook gebruik ik nu de P90 echt een nice wapen. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...