Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Intervention voor mij nog steeds :puh:

En de UMP, ongelovelijk over-used-overpowered-over-noobed-uber-sprayed-over-firerated wapen dat d'r maar is. Maar hij is wel fijn :puh:

Geplaatst:

Wat dacht je van de FN-Fal? Dat is eigenlijk qua damage en recoil het beste wapen, ik speel zelf zonder rapid fire controller, en win 9 van de 10 battles op commando na.

Geplaatst:

ik snap niet dat er mensen zijn die zo rap kunnen lvlen, ik heb al meer dan 2d in totaal gespeeld en ik ben nu lvl 58 (nog geen prestige). Of ben ik gewoon zo slecht?

Geplaatst:

ik snap niet dat er mensen zijn die zo rap kunnen lvlen, ik heb al meer dan 2d in totaal gespeeld en ik ben nu lvl 58 (nog geen prestige). Of ben ik gewoon zo slecht?

Ja ik ben bang van wel. Daarnaast ligt het er ook aan welke gametypes je speelt. Als je goed in Search & Destroy bent en veel kills haalt gaat het levelen best snel. Hetzelfde geldt voor Demolition.

Geplaatst:

ik speel bijna altijd ground war, en in ground war speel ik het liefst Domination, en daar krijg ik rond de 12 kils per match, dat is eigenlijk niet zo veel, maar ik ben 1 van de weinige die nog niet in prestige zit in de lobby's van ground war

Geplaatst:

Je moet gewoon is S&D proberen, daardoor ben ik ook zo snel geleveled. puh2.gif

Als je 4 kills in S&D heb, heb je al 5000 XP. En dan heb je nog niet eens bonus, challenges enzovoort niet.

Geplaatst:

Ik ben niet zo goed in S&D :7 Ik krijg maar 2 kills per ronde ofzo :puh: En ik verdien er maar zo'n 5000 XP mee, terwijl ik bij Demolition het dubbele verdien.

Geplaatst:

Ik ben niet zo goed in S&D :7 Ik krijg maar 2 kills per ronde ofzo :puh: En ik verdien er maar zo'n 5000 XP mee, terwijl ik bij Demolition het dubbele verdien.

maar bij demolition krijg je toch geen 500 exp per kill?

Geplaatst:

Ik haal meestal 6 of 7 kills in S&D, op enkele momenten 10/11... Dat is ongeveer 750. Mijn record was 1050 in S&D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...