GekkieJ01 Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Er komt heus nog wel een Modern Warfare 3 maar ik weet niet wanneer we daar van te horen krijgen. Ik dacht gelezen te hebben dat er geen Modern Warfare 3 zou komen. http://tweakers.net/...-warfare-3.html Komt er niet. Is Failliet. Hoe krijgen ze dat voor mekaar dan? Als je ziet hoeveel MW2 is verkocht. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Ik ben niet zo goed in S&D Ik krijg maar 2 kills per ronde ofzo En ik verdien er maar zo'n 5000 XP mee, terwijl ik bij Demolition het dubbele verdien. maar bij demolition krijg je toch geen 500 exp per kill? Nee je krijgt maar 50 XP per kill, maar het is de Match Bonus die het hem doet Elke ronde 3000 tot 5000 XP Match Bonus. En er zijn minstens 2, maximum 3 ronden. Tel maar Vraagje: waarop wordt eigenlijk de match bonus gebaseerd? Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 (bewerkt) Er komt heus nog wel een Modern Warfare 3 maar ik weet niet wanneer we daar van te horen krijgen. Ik dacht gelezen te hebben dat er geen Modern Warfare 3 zou komen. http://tweakers.net/...-warfare-3.html Komt er niet. Is Failliet. Hoe krijgen ze dat voor mekaar dan? Als je ziet hoeveel MW2 is verkocht. IW failliet?? Na het succes van MW2? lol. Bewerkt: 31 augustus 2010 door Axelectric_ Reageren
flippie13 Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Er komt heus nog wel een Modern Warfare 3 maar ik weet niet wanneer we daar van te horen krijgen. Ik dacht gelezen te hebben dat er geen Modern Warfare 3 zou komen. http://tweakers.net/...-warfare-3.html Komt er niet. Is Failliet. Hoe krijgen ze dat voor mekaar dan? Als je ziet hoeveel MW2 is verkocht. IW failliet?? Na het succes van MW2? lol. lol, zware foute informatie. IW, onder leiding van uitgever Activision, is weg, er mee opgehouden. Infinity ward was namelijk bezig met onderhandelingen met EA, #1 rivaal van Activision. Activision, die alleen maar achter de centen aan is, heeft hiervoor dus gekozen om Infinity Ward's makers te ontslaan. De mederwerkers waren zo loyaal om achter hun bazen te gaan, en zitten nu met z'n alle bij Respawm, een ontwerp studio onder leiding van EA. IW's bazen zijn op 't moment aan het vechten om de Call Of duty reeks te behouden, immers zijn zij de bedenkers. Anyway, een lange rechtzaak, nog steeds gaande. Inmiddels is er overigens wel een andere studio in dienst genomen door Activision die bezig zou zijn met de maak van MW3 (geruchten!), maar als Respawm de rechtzaak wint komt die er wss nooit meer aan. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Ze kunnen beter games maken ipv alleen maar om geld zeiken, en dat zelfde geld voor EA Games. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Dus het is niet mogelijk dat Respawn MW3 maakt? Reageren
flippie13 Geplaatst: 31 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2010 Moet uit de rechtszaak blijken die nu nog bezig is. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 1 september 2010 Rapport Geplaatst: 1 september 2010 Ze kunnen beter games maken ipv alleen maar om geld zeiken, en dat zelfde geld voor EA Games. Tegenwoordig draait alles om geld. Je denkt toch niet dat ze een game gaan maken om ons een plezier te doen. Nee. Geld. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Ze kunnen beter games maken ipv alleen maar om geld zeiken, en dat zelfde geld voor EA Games. Kan ik straks geen CoD meer spelen! Omdat EA weer die stomme leeftijd heeft ingesteld. Reageren
pompbakje Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 hoe wordt eigenlijk de match bonus bepaald? Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Waarom maken noobquickscopers altijd een 360 in de lucht? lol. Reageren
flippie13 Geplaatst: 2 september 2010 Rapport Geplaatst: 2 september 2010 Als je dat lukt ben je geen 'noob' quickscoper maar pro quickscoper, of je hebt gewoon god's geluk met je. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Als je dat lukt ben je geen 'noob' quickscoper maar pro quickscoper, of je hebt gewoon god's geluk met je. Dat was mijn vraag niet. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Omdat dat sierlijker is, oftewel het staat een stukkie mooier dan een simpele quickscope waarbij je iemand in de rugloopt. Je krijgt hier meer bekijks op. En net zoals Flipp0 zei ben je meer pro-quickscoper. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 3 september 2010 Rapport Geplaatst: 3 september 2010 Omdat dat sierlijker is, oftewel het staat een stukkie mooier dan een simpele quickscope waarbij je iemand in de rugloopt. Je krijgt hier meer bekijks op. Bedankt voor het duidelijke antwoord. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.