NickOwnage Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 hoe wordt eigenlijk de match bonus bepaald? Qua je score in de game, Aantal Flag Captures, Kills, Assists, en Hits. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Het is double xp weekend op de Playstation 3. Is het bij de PC en de xbox 360 versie ook zo? Btw: Op welke sensitivity spelen jullie? Ik speel op 9 momenteel. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Het is double xp weekend op de Playstation 3. Is het bij de PC en de xbox 360 versie ook zo? Ik geloof het wel. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Ligt eraan of ik quickscope/360scope. Als ik quickscope op 9, en 360 scope is op 10. Reageren
.Senne Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Het is double xp weekend op de Playstation 3. Is het bij de PC en de xbox 360 versie ook zo? Btw: Op welke sensitivity spelen jullie? Ik speel op 9 momenteel. Op de pc ook, al weet ik de reden niet. Daarnet enemy pave low en enemy harrier in the air, twee stingers was gelijk 1400 XP. =P Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Oh daarom had ik het dubbele xp toen ik een harrier en pave low neerhaalde Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 4 september 2010 Rapport Geplaatst: 4 september 2010 Ik speel nu al maanden op sensitivity 9. 10 Vind ik toch net iets té. Alhoewel 9 soms ook nog teveel is om goed een flashbang te kunnen gooien. (raak vaker mezelf dan de enemy ) Reageren
paul007 Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Ik begrijp niet hoe jullie goed kunnen spelen met die hoge sensitivities. Ik blijf lekker op de standaard sensitivity (medium). Reageren
flippie13 Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Ikzelf speel op 8, leuk genoeg voor Qs'en en 360's (alhoewel die wel moeilijker gaan zo). Sensivity 8 heb ik al helemaal onder de knie, zo kan ik makkelijk precies 180 graden draaien. "t is alleen wel kut als je vinger van de richtknop afglijd, dan ben je echt screwed. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 5 september 2010 Rapport Geplaatst: 5 september 2010 Ik begrijp niet hoe jullie goed kunnen spelen met die hoge sensitivities. Ik blijf lekker op de standaard sensitivity (medium). Ik begrijp het ook niet, ik zette het eens op 9 en het was zo gevoelig Daar kan ik echt niet mee spelen. Ik speel op 2 Reageren
Reinier93 Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Ik begrijp niet hoe jullie goed kunnen spelen met die hoge sensitivities. Ik blijf lekker op de standaard sensitivity (medium). Ik begrijp het ook niet, ik zette het eens op 9 en het was zo gevoelig Daar kan ik echt niet mee spelen. Ik speel op 2 Misschien niet meteen naar 9 gaan maar eerste naar 3 dan 4 enz... Ik speel nu op 7 en dat vind ik wel genoeg. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Net tegen Ilias ge-qs/360/Noscope... had toch op een haar na mooi gewonnen Reageren
Velaro Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Mijn sensitivity staat op 10. Vroeger snapte ik ook niet hoe mensen daar mee konden spelen: ik vond het veel te gevoelig. Maar als je geleidelijk aan omhoog gaat, went het wel. Het kan ook handig zijn: bijvoorbeeld als je een vijand achter je hoort naderen kan je je in een fractie van een seconde omdraaien en hem doden. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Geplaatst: 6 september 2010 Morgen heb ik Gametoernooi. Als ik win in mijn 1tje van 6 mensen in S&D (MW2) Krijg ik 20 euro! Reageren
pompbakje Geplaatst: 7 september 2010 Rapport Geplaatst: 7 september 2010 Morgen heb ik Gametoernooi. Als ik win in mijn 1tje van 6 mensen in S&D (MW2) Krijg ik 20 euro! nice, ik was onlangs nog de enigste overlevende van mijn team in S&D, ik heb nog de 4 tegenstanders kunnen killen. Maar ik vond het wel redelijk spannend, heel uw team zit u te volgen en jij moet dan nog 4 spelers killen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.