lexus123 Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ik ga de Hardened kopen, bij de free natuurlijk. Daar heb ik 7,50 korting. Ik koop wel de hardened editon hoor. Daar krijg je ook COD1 bij en het ziet er stijlvoller uit. Waarschijnlijk niet meteen met de release, dan is hij meestal toch uitverkocht. Dus dan maar wat later, en pre-orderen kan niet met de VIG kaart . Het is een LIMITED EDITION, met andere woorden: op = op! Reageren
wupie Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ik ga de Hardened kopen, bij de free natuurlijk. Daar heb ik 7,50 korting. Ik koop wel de hardened editon hoor. Daar krijg je ook COD1 bij en het ziet er stijlvoller uit. Waarschijnlijk niet meteen met de release, dan is hij meestal toch uitverkocht. Dus dan maar wat later, en pre-orderen kan niet met de VIG kaart . Het is een LIMITED EDITION, met andere woorden: op = op! De hardened editie is niet limited dat is de prestige edition. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 Ik ga de Hardened kopen, bij de free natuurlijk. Daar heb ik 7,50 korting. Ik koop wel de hardened editon hoor. Daar krijg je ook COD1 bij en het ziet er stijlvoller uit. Waarschijnlijk niet meteen met de release, dan is hij meestal toch uitverkocht. Dus dan maar wat later, en pre-orderen kan niet met de VIG kaart . Het is een LIMITED EDITION, met andere woorden: op = op! Dan is ie maar op, koop ik gewoon een van de andere 2 versies. Het zal me echt mn reet vast roesten.. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 1 september 2009 Rapport Geplaatst: 1 september 2009 (bewerkt) Ik heb net de PC versie besteld voor €50,- ^^. Kan niet wachten tot hij uit is. NIEUW MULTIPLAYER FOOTAGE: Bewerkt: 1 september 2009 door TaartJJ~! Reageren
Forumrunner Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Throwing knifes . Reageren
.Stan Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Ik ga de Hardened kopen, bij de free natuurlijk. Daar heb ik 7,50 korting. Ik koop wel de hardened editon hoor. Daar krijg je ook COD1 bij en het ziet er stijlvoller uit. Waarschijnlijk niet meteen met de release, dan is hij meestal toch uitverkocht. Dus dan maar wat later, en pre-orderen kan niet met de VIG kaart . Je VIG Card is maar geld toch en met December 2009, dus daar zou ik wel op letten! (volgensmij)... Reageren
stefan321 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 in dat filmpje staat 3 kill streak : uav 4 kill streak airdrop 5 kill streak : pretador missle (h) Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 @ hierboven volgens mij is dat de gecustomizede killstreak van die persoon Ik ga ook binnenkort de normale versie reserven/kopen die andere versies vind ik neit zo belangrijk Reageren
.Stan Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Nog 69 dagen...Ik hoop dat als ik hem ga kopen iedereen hem gepre-orderd heeft, zodat hij nog gewoon in de winkels ligt Reageren
GTA Haas Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Wow, echt mooi die multiplayer zeg. Mooie graphics, en dat is ook nog een teamwork hoe ze spelen. Dat zie niet vaak online. xD Reageren
GTA Haas Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) Edit: Excuses voor dubbelpostje... :$ Bewerkt: 2 september 2009 door GTA Haas Reageren
.Stan Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Wow, echt mooi die multiplayer zeg. Mooie graphics, en dat is ook nog een teamwork hoe ze spelen. Dat zie niet vaak online. xD Je snapt natuurlijk wel dat dit hele filmpje in scène is gezet hé. Reageren
FerryN Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Wow, echt mooi die multiplayer zeg. Mooie graphics, en dat is ook nog een teamwork hoe ze spelen. Dat zie niet vaak online. xD Je snapt natuurlijk wel dat dit hele filmpje in scène is gezet hé. Ja idd, voor zoiets, moet je of tactieken bespreken, of met elkaar praten via teamspeak of zoiets. Met een clan is het te doen, en dan is in tactiek spelen echt ontzettend leuk. Heb het een keer gehad in BF2, met me clan, allemaal op TS, en iedereen was wat, 2 medics, eentje voor kogels, een aanvaller etc., en dan met zijn 5 dacht ik, allemaal bij elkaar, en dan zeiden we waar we heen gingen, en als iemand doodging, of ammo opwas, zei die dat, en dan kwam het diegene die dat was, ermee, en zo krijgt iedereen veel punten en bereik je meer als rambostijl, en is het spelen een stuk leuker. Maar met mensen waarmee je geen contact hebt, gaat dit heel moeilijk. Reageren
lexus123 Geplaatst: 2 september 2009 Rapport Geplaatst: 2 september 2009 (bewerkt) Wow, echt mooi die multiplayer zeg. Mooie graphics, en dat is ook nog een teamwork hoe ze spelen. Dat zie niet vaak online. xD Je snapt natuurlijk wel dat dit hele filmpje in scène is gezet hé. Ja idd, voor zoiets, moet je of tactieken bespreken, of met elkaar praten via teamspeak of zoiets. Met een clan is het te doen, en dan is in tactiek spelen echt ontzettend leuk. Heb het een keer gehad in BF2, met me clan, allemaal op TS, en iedereen was wat, 2 medics, eentje voor kogels, een aanvaller etc., en dan met zijn 5 dacht ik, allemaal bij elkaar, en dan zeiden we waar we heen gingen, en als iemand doodging, of ammo opwas, zei die dat, en dan kwam het diegene die dat was, ermee, en zo krijgt iedereen veel punten en bereik je meer als rambostijl, en is het spelen een stuk leuker. Maar met mensen waarmee je geen contact hebt, gaat dit heel moeilijk. Vroeger deed ik dat ook heel vaak in Clan Battles op BF2:MC. Iedereen had een headset in die clan. Je kon dus goede afspraken maken. Bijvoorbeeld: 2 mensen naar vlag 2 in een Jeep, hetzelfde naar vlag 3, een Tank naar vlag vier en de 2 Jeeps met 4 man weer naar vlag 5. Dan heeft de enemie alleen nog maar vlag 6 en die cappen we dan met z'n allen. En zo wonnen wij Clan Battles Maar genoeg over de fun in games en terug naar dit filmpje wat ik echt geweldig vind. Je kan goed zien dat je je eigen Killstreaks kan maken. Want die gast heeft een 8 Killstreak uiteindelijk maar hij krijgt er niks voor. Wat ook wel handig is, want je heb immers een 4/5 Killstreak sneller dan een 7/8. Ook een groot pluspunt is het nieuwe Host Migration. De game gaat dus gewoon door nadat de Host is geleaved/gefleed. De map waar FOURZEROTWO zat te campen ( ) zag er ook wel vet uit. En s dat niet een Barret? Bewerkt: 2 september 2009 door lexus123 Reageren
.Stan Geplaatst: 2 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2009 Ja, dat is een Barret Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.