Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik word wel moe van die mensen die berichten sturen als je ze gekilled hebt.. Zeggen ze dat je zat te campen. Tja, ik hoorde iemand aankomen en verstopte me achter de hoek om dan tevoorschijn te komen als hij vlakbij mij was en hem te killen. Tja, leek me gewoon slimmer dan er recht op af te lopen. :bonk:

Gebeurt ook als je aan het aanvallen bent, tegenwoordig ben je altijd aan het campen.

Geplaatst:

Ik word wel moe van die mensen die berichten sturen als je ze gekilled hebt.. Zeggen ze dat je zat te campen. Tja, ik hoorde iemand aankomen en verstopte me achter de hoek om dan tevoorschijn te komen als hij vlakbij mij was en hem te killen. Tja, leek me gewoon slimmer dan er recht op af te lopen. crazy.gif

Gebeurt ook als je aan het aanvallen bent, tegenwoordig ben je altijd aan het campen.

Jij hebt echt helemaal gelijk. Maar als ze headset hebben, dan reageert of me clan erop, en mute ik die gene of ze willen 1vs1.

Geplaatst:

Ik word wel moe van die mensen die berichten sturen als je ze gekilled hebt.. Zeggen ze dat je zat te campen. Tja, ik hoorde iemand aankomen en verstopte me achter de hoek om dan tevoorschijn te komen als hij vlakbij mij was en hem te killen. Tja, leek me gewoon slimmer dan er recht op af te lopen. crazy.gif

Jij hebt echt helemaal gelijk. Maar als ze headset hebben, dan reageert of me clan erop, en mute ik die gene of ze willen 1vs1.

en we schelden ze hard uit ook! Die M'fuckers die denken dat ze met ons kunnen spotten, :sigaar:

Ik heb 't overigens nooit, alhoewel ik soms wel een bericht stuur naar iemand uit me team die zorgt dat wij hele potje verliezen ofzo. :puh:

Geplaatst:

en we schelden ze hard uit ook! Die M'fuckers die denken dat ze met ons kunnen spotten, loveit.gif

Sttt bloos.gif Dat mag de rest niet weten. shiny.gif

Maargoed, eindelijk FMJ op m'n sniper.

Geplaatst:

Sinds ik barret en Intervention met FMJ heb gebruik ik ze ook steeds vaker, heerlijk.

Sensivity 10 inmiddels, en 't loopt als een trein, gewéldig :D

Geplaatst:

Sinds ik barret en Intervention met FMJ heb gebruik ik ze ook steeds vaker, heerlijk.

Sensivity 10 inmiddels, en 't loopt als een trein, gewéldig icon_mrgreen.gif

Het rijdt als een trein, eikel. icon_mrgreen.gif

Maargoed, ik gebruik ook Barret. icon_cab.gif

Geplaatst:

Ik krijg eigenlijk nooit berichten van andere spelers, maar ik stuur wel berichten naar irritante noobtubers in S&D. :{

Geplaatst:

Ik word wel moe van die mensen die berichten sturen als je ze gekilled hebt.. Zeggen ze dat je zat te campen. Tja, ik hoorde iemand aankomen en verstopte me achter de hoek om dan tevoorschijn te komen als hij vlakbij mij was en hem te killen. Tja, leek me gewoon slimmer dan er recht op af te lopen. :bonk:

Inderdaad! Ik zag een ventje aan komen lopen, we schoten op elkaar maar ik moest herladen. Dus ik ga even om een hoekje zitten herlaad, hoor 'em aan komen lopen en kill de vent. Hoor ik meteen door m'n headset: 'CAMPER!' Wat zou hijzelf doen in die situatie?

Geplaatst:

Inderdaad! Ik zag een ventje aan komen lopen, we schoten op elkaar maar ik moest herladen. Dus ik ga even om een hoekje zitten herlaad, hoor 'em aan komen lopen en kill de vent. Hoor ik meteen door m'n headset: 'CAMPER!' Wat zou hijzelf doen in die situatie?

Ze weten niet eens wat campen is en schreeuwen het maar als standaardwoordje als ze gekilled worden, waarschijnlijk.

Geplaatst:

Ik krijg ook wel is van die berichtjes, best wel zielig.

Laatst had ik een zieke score met demolition en toen kreeg ik een berichtje van iemand waar in stond:

"noob"

Ik deed helemaal niks geks, geen noobtube, geen rocket launcher enzovoorts dus ik stuur vrolijk terug:

"Why?"

En toen kreeg ik niks meer terug, soms speel je echt met kleuters op MW2. :puh:

Geplaatst:

Ik word echt ziek van die shitconnecties. Ik schiet op iemand een heel magazijn leeg, schiet die vent mij dood. En op de killcam zie je dat die vent heen en weer 'springt' van de lag. :/ Waarom staat de lag nooit aan mijn kant dat ik iedereen kan killen zonder dat ze mij killen? :/

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...