NickOwnage Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Omdat die mensen dan vaak de host zijn. En dan meestal jullie beide een kut connectie hebben. Reageren
Axelectric_ Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Omdat die mensen dan vaak de host zijn. En dan meestal jullie beide een kut connectie hebben. En dan is er een zoveelste host migration... *zucht* Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 Omdat die mensen dan vaak de host zijn. En dan meestal jullie beide een kut connectie hebben. En dan is er een zoveelste host migration... *zucht* In COD 4 werd je er wel spontaan uitgegooid ipv. dat er nog een host migration was. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 9 september 2010 Rapport Geplaatst: 9 september 2010 AUG HBAR + Grip + Sleight of Hand Pro + Stopping Power Pro + Steady Aim Pro = Own. Ik maak daar echt veel kills mee. Reageren
iefen Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 (bewerkt) ik wordt wel een beetje gek van: commando knifers tubers g18 overpowered wapens campers HACKERS lagg hoop dat black ops naar die shit kijkt en dat gaat verbeteren Bewerkt: 11 september 2010 door iefen Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 Net bij domination ofzo, eerste keer dat ik dat speel. :O 42-6 had ik en clanmaat had nog hoger, 52-4... Wij 2 gingen runnen als een gek. Ik had 1 nuke gehaald, en clanmaat 2 achter mekaar.. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 september 2010 Rapport Geplaatst: 11 september 2010 ik wordt wel een beetje gek van: commando knifers tubers g18 overpowered wapens campers HACKERS lagg hoop dat black ops naar die shit kijkt en dat gaat verbeteren Ze zijn gewoon te druk bezig met fappen op de naam MW2 en daardoor hebben ze geen tijd om bugs weg te halen en het spel balanced te maken. Ik snap niet dat mensen dit spel leuk vinden met al die noob attributes. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 ik wordt wel een beetje gek van: commando knifers tubers g18 overpowered wapens campers HACKERS lagg hoop dat black ops naar die shit kijkt en dat gaat verbeteren Stukjes zoals je hier zegt.. Is al duizend keren gezegd. Vind je het niet leuk? Kap in godsnaam met spelen en met posten wat er niet goed is!!! Reageren
PowerPats Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 ik wordt wel een beetje gek van: commando knifers tubers g18 overpowered wapens campers HACKERS lagg hoop dat black ops naar die shit kijkt en dat gaat verbeteren Stukjes zoals je hier zegt.. Is al duizend keren gezegd. Vind je het niet leuk? Kap in godsnaam met spelen en met posten wat er niet goed is!!! Mensen mogen toch hun mening posten ? daarvoor is dit ook een forum. Reageren
Gijsso Geplaatst: 12 september 2010 Rapport Geplaatst: 12 september 2010 (bewerkt) ` fo - rum («Latijn) het -woord fora, forums groep van deskundigen die een bepaald onderwerp in het openbaar bespreken en daarna ter discussie stellen; iets voor het forum der publieke opinie brengen in het openbaar behandelen ' Bewerkt: 12 september 2010 door Gijsso Reageren
NickOwnage Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 ik wordt wel een beetje gek van: commando knifers tubers g18 overpowered wapens campers HACKERS lagg hoop dat black ops naar die shit kijkt en dat gaat verbeteren Stukjes zoals je hier zegt.. Is al duizend keren gezegd. Vind je het niet leuk? Kap in godsnaam met spelen en met posten wat er niet goed is!!! Mensen mogen toch hun mening posten ? daarvoor is dit ook een forum. Ja, weet ik maar als je het al niet leuk vind speel het. Reageren
.Senne Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 ik wordt wel een beetje gek van: commando knifers tubers g18 overpowered wapens campers HACKERS lagg hoop dat black ops naar die shit kijkt en dat gaat verbeteren Black Ops: Geen commando meer Wel grenade launchers maar duurste attachment en geen One Man Army + Scavenger vult de tubes niet meer aan Dedi Servers Of er overpowered weapons gaan zijn blijft natuurlijk de vraag. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 15 september 2010 Rapport Geplaatst: 15 september 2010 Die blijven altijd wel! Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Zo hé. Daarnet echt een pracht potje gespeeld. Eindigde 23 op 0! Had een Chopper Gunner maar ik maakte er maar 3 kills mee (terwijl het Estate was). Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 In blackops kost een Grenade Launcher 1000 CP En je krijg ongeveer 100 per game die je speelt. Dus zo duur is dat niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.