Cheers. Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Mijn Mw2 disc is stuk dat is balen. Heeft toch wel zin in een potje search and destroy Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Mijn Mw2 disc is stuk dat is balen. Heeft toch wel zin in een potje search and destroy Op een of andere manier als je mw2 hebt officieel via steam dus kan je mw2 gewoon downloaden via steam. Ik weet niet hoe het percies werkt maar dit werkte bij een vriend van mij: Unistall steam + mw2 als je daar nog iets van op hebt staan, dan installeer het weer, log in en start mw2. Dan gaat steam het spel downloaden Reageren
Cheers. Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Mijn Mw2 disc is stuk dat is balen. Heeft toch wel zin in een potje search and destroy Op een of andere manier als je mw2 hebt officieel via steam dus kan je mw2 gewoon downloaden via steam. Ik weet niet hoe het percies werkt maar dit werkte bij een vriend van mij: Unistall steam + mw2 als je daar nog iets van op hebt staan, dan installeer het weer, log in en start mw2. Dan gaat steam het spel downloaden Sorry ik had er ff bij moete zette ik heb een xbox 360 Reageren
Hayte Geplaatst: 16 september 2010 Rapport Geplaatst: 16 september 2010 Mijn Mw2 disc is stuk dat is balen. Heeft toch wel zin in een potje search and destroy Op een of andere manier als je mw2 hebt officieel via steam dus kan je mw2 gewoon downloaden via steam. Ik weet niet hoe het percies werkt maar dit werkte bij een vriend van mij: Unistall steam + mw2 als je daar nog iets van op hebt staan, dan installeer het weer, log in en start mw2. Dan gaat steam het spel downloaden Dude, waar heb je het over? Als je de DVD van MW2 in je pc stouwt, wordt hij aan je Steam account gelinked. Als je alle code's en zooi hebt over getikt, kan je je doos gewoon weggooien. Wil je MW2 weer installeren? Gewoon downloaden van Steam. Reageren
flippie13 Geplaatst: 17 september 2010 Rapport Geplaatst: 17 september 2010 In blackops kost een Grenade Launcher 1000 CP En je krijg ongeveer 100 per game die je speelt. Dus zo duur is dat niet. Dan nog beter dan in Mw2, in mw2 heb je dat kreng na 10 kills (= één potje in hoekje zitten). En je vergeet ook dat het tijdelijk is he, miss kost het wel 1000CP, maar dan ben je 'm na (voorbeeld) 10 uur kwijt. Nog 50 headshots met intervention voor 1000 headshots, legaal, 0 keer geboost En nog 200 met barret voor de 1000 kills Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 Eindelijk weer lvl 70. Die AK47 ownt zóó hard Reageren
NickOwnage Geplaatst: 18 september 2010 Rapport Geplaatst: 18 september 2010 Welke prestige? Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 19 september 2010 Rapport Geplaatst: 19 september 2010 Welke prestige? Prestige 3 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 Jammer dat dit topic beetje verlaten wordt.. Ik speel niet zoveel Modern Warfare 2 meer. Ik wil wapens zoals ACR gebruiken maar wil het niet omdat ik die al 100% heb. Stom hé? Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 Jammer dat dit topic beetje verlaten wordt.. Ik speel niet zoveel Modern Warfare 2 meer. Ik wil wapens zoals ACR gebruiken maar wil het niet omdat ik die al 100% heb. Stom hé? Ik speel nog regelmatig Mw2, omdat ik het nog steeds leuk vind, maar ook omdat ik maar 3 spellen heb. (Worden er nog meer ) Gebruik nu de AK 47, ACR, en UMP het meest. Alle drie lekkere wapens. Reageren
Cheers. Geplaatst: 2 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2010 ik vind het niet zo erg dat mijn MW2 disc stuk is omdat het toch op het laatst verveelde. en ik irriteerde heel erg aan de hackers. Reageren
TomHagen Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 (bewerkt) Ik irriteer me vooral aan de campers, noobtubers en dwazen die niks kunnen in mijn team waardoor ik elke keer verlies in TD. @hieronder: wel vrienden, maar geen met PS3 en MW2... Bewerkt: 3 oktober 2010 door TomHagen Reageren
Cheers. Geplaatst: 3 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2010 Ik irriteer me vooral aan de campers, noobtubers en dwazen die niks kunnen in mijn team waardoor ik elke keer verlies in TD. heb je geen vrienden die MW2 hebbe? dan kun je lekker met je maten TD spelen. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 4 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2010 Hmmm mijn MW2 Disc is vrijdag kapot gegaan, maar vandaag krijg ik weer een nieuwe, aangezien een vriend van me het niet meer speelt. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 5 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2010 Ik zit met een best wel irritant probleem: Telkens als ik bijna een AC130 heb, of Chopper Gunner, als ik nog 1 of 2 kills moet, dan weet ik niet wat ik moet doen en word ik gekilld. Heeft iemand een tip om dit te voorkomen en gewoon de 11 killstreak te halen ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.