Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik word wel moe van die mensen die berichten sturen als je ze gekilled hebt.. Zeggen ze dat je zat te campen. Tja, ik hoorde iemand aankomen en verstopte me achter de hoek om dan tevoorschijn te komen als hij vlakbij mij was en hem te killen. Tja, leek me gewoon slimmer dan er recht op af te lopen. crazy.gif

Gebeurt ook als je aan het aanvallen bent, tegenwoordig ben je altijd aan het campen.

Jij hebt echt helemaal gelijk. Maar als ze headset hebben, dan reageert of me clan erop, en mute ik die gene of ze willen 1vs1.

en we schelden ze hard uit ook! Die M'fuckers die denken dat ze met ons kunnen spotten, :sigaar:

Ik heb 't overigens nooit, alhoewel ik soms wel een bericht stuur naar iemand uit me team die zorgt dat wij hele potje verliezen ofzo. :puh:

waarom zeikt iedereen eigelijk over het campen?, Onze mannen in uruzgan en al dat zandbakken gedoe die doen dat toch ook om in leven te blijven !

Geplaatst:

Ik zit met een best wel irritant probleem:

Telkens als ik bijna een AC130 heb, of Chopper Gunner, als ik nog 1 of 2 kills moet, dan weet ik niet wat ik moet doen en word ik gekilld. Heeft iemand een tip om dit te voorkomen en gewoon de 11 killstreak te halen ?

Doorgaan waar je mee bezig was. Vooral niet gaan twijfelen, gewoon verder lopen. Niet stilstaan of stilzitten. Beweging is het enige wat telt!

Wat ook helpt is niet tellen, gewoon lekker spelen en je ziet vanzelf wel wanneer je een killstreak krijgt. :)

Geplaatst:

Telkens als ik bijna een AC130 heb, of Chopper Gunner, als ik nog 1 of 2 kills moet, dan weet ik niet wat ik moet doen en word ik gekilld. Heeft iemand een tip om dit te voorkomen en gewoon de 11 killstreak te halen ?

Killen? :7

Geplaatst: (bewerkt)

@ Djmaddox: Bedankt, ga het meteen proberen :)

@ Tomhagen : Klopt, dat probeer ik ook wel, maar toch speel ik dan anders als ik weet dat ik nog 1 kill moet.

Bewerkt: door FrankDangerz
Geplaatst:

@ Tomhagen : Klopt, dat probeer ik ook wel, maar toch speel ik dan anders als ik weet dat ik nog 1 kill moet.

@ Nog even op je. Welke Killstreaks gebruik je? Predator, Harrier AC130? Ik geef een tip. Probeer eerst wat makkelijker zoals Predator Precision Airstrike Harrier. Dan Precision Harrier en Stealth Bomber. Dan Harrier Stealth Bomber Ac130 Haal je de Harrier? Dan kun je proberen Harrier Pave Low Ac130 Anders probeer je Predator Harrier Pavelow. Gewoon proberen

Geplaatst:

@ Nog even op je. Welke Killstreaks gebruik je? Predator, Harrier AC130? Ik geef een tip. Probeer eerst wat makkelijker zoals Predator Precision Airstrike Harrier. Dan Precision Harrier en Stealth Bomber. Dan Harrier Stealth Bomber Ac130 Haal je de Harrier? Dan kun je proberen Harrier Pave Low Ac130 Anders probeer je Predator Harrier Pavelow. Gewoon proberen

Wat is het nut van vetgedrukte zin, dan kan je toch even goed altijd proberen harrier pave low AC130. Met een stealth bomber haal je niet zo heel vaak het aantal kills nodig voor een AC130 en met een harrier wel.

Ik snap eigenlijk niets van je theorie, en zeker niet hoe je zo kan leren om meer AC130's te hebben.

Ga gewoon predator harrier AC130 en gebruik desnoods hardline, vanaf dat je je harrier hebt, heb je haast sowieso een AC130.

Geplaatst:

Ik zou alleen niet gaan lopen zoals TomHagen zei. Er is dan een kans dat je net op het verkeerde moment een kamer binnen loopt en dood ben je. Ik zou gewoon even wachten tot je Harrier's genoeg kills heeft gemaakt, doet die dat niet? Kijk dan voorzichtig om de hoekjes om te zien of je iemand kan killen. Maar ga niet gewoon 'doorlopen' want dat lijkt me nou ook niet verstandig. Maargoed je moet doen wat je zelf wilt.

Geplaatst:

Ik word wel moe van die mensen die berichten sturen als je ze gekilled hebt.. Zeggen ze dat je zat te campen. Tja, ik hoorde iemand aankomen en verstopte me achter de hoek om dan tevoorschijn te komen als hij vlakbij mij was en hem te killen. Tja, leek me gewoon slimmer dan er recht op af te lopen. crazy.gif

Gebeurt ook als je aan het aanvallen bent, tegenwoordig ben je altijd aan het campen.

Jij hebt echt helemaal gelijk. Maar als ze headset hebben, dan reageert of me clan erop, en mute ik die gene of ze willen 1vs1.

en we schelden ze hard uit ook! Die M'fuckers die denken dat ze met ons kunnen spotten, :sigaar:

Ik heb 't overigens nooit, alhoewel ik soms wel een bericht stuur naar iemand uit me team die zorgt dat wij hele potje verliezen ofzo. :puh:

waarom zeikt iedereen eigelijk over het campen?, Onze mannen in uruzgan en al dat zandbakken gedoe die doen dat toch ook om in leven te blijven !

No shit sherlock :puh: Als je het dan nog met het echte leven gaat vergelijken:

1) Je kan, als je ookmaar 1 9mm kogel in je hebt, geen 3 meter knifen

2) Als je een kogel van een barret/intervention in je lichaam hebt, kan je niet vrolijk doorlopen

3) Een nuke inzetten voor 6 tot 9 man?

4) Van 2hoog naar beneden springen en vrolijk doorrennen?

5) oneindig lang sprinten?

6) Door alleen over een wapen te lopen pak je de kogels op?

7) Een rpg-7 raket die zo'n 4 salto's maakt tot die iets raakt?

...

Geplaatst:

Wat is het nut van vetgedrukte zin, dan kan je toch even goed altijd proberen harrier pave low AC130. Met een stealth bomber haal je niet zo heel vaak het aantal kills nodig voor een AC130 en met een harrier wel.

Ik snap eigenlijk niets van je theorie, en zeker niet hoe je zo kan leren om meer AC130's te hebben.

Ga gewoon predator harrier AC130 en gebruik desnoods hardline, vanaf dat je je harrier hebt, heb je haast sowieso een AC130.

Ik bedoel testen: Hoe hoog je kan halen zonder die killstreaks. Dat bedoel ik als oefening. Is dan weer makkelijker om lagere killstreaks te halen.

Geplaatst:

Pave Low telt trouwens niet mee voor je killstreak rewards, dus je kunt net zo goed Stealth Bomber gebruiken.

Geplaatst:

Pave Low telt trouwens niet mee voor je killstreak rewards, dus je kunt net zo goed Stealth Bomber gebruiken.

Telt wel.. Is gepatcht.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb even snel wat simpele kills in elkaar geflanst

De video is wel verkeerd gerenderd

mis de killstreaks, 't is er steeds maar 1tje :D

Bewerkt: door commando
Geplaatst:

Gisteren in Domi gespeeld, en we gingen los! 4 nukes achter mekaar, van verschillende clanmaten, altijd boven de 2000 met score, bijv 27 kills uit 3 ofzo.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...