NickOwnage Geplaatst: 14 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2010 Nice, hoeveel nukes had jij? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 Ikzelf heb er rond de 7/8, maar clanmaten van mij lopen aardig voor, die hebben er rond de 50/100. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 Ok, ik heb er nu zo'n 36. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 Ik zit rond de 25 over al mijn prestiges, heb van de week die emblem gehaald voor de nuke, was vrij frustrerend soms. Misschien is het een idee om deze week (Herfstvakantie) een meeting te doen/event. Aangezien Black Ops bijna uitkomt en de vorige vrij leuk was. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 Leuk en aardig. Maar ik heb nog geen vakantie. Ik heb volgende week pas vakantie. Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Kan iemand mij helpen? (PS3-probleem) Ik wil iemand van mijn vriendenlijst special ops online spelen. Stuur ik hem een invite en dan doet hij deelnemen. Maar daarna krijg hij een error dat lost connection for 12 seconds. Als hij mij een invite stuur, krijgen we precies hetzelfde probleem. Met een andere vriend in de vriendenlijst lukt het wel? Weet iemand een oplossing hiervoor dat ik wel special ops kan spelen met die vriend. Alvast bedankt Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2010 Dat komt waarschijnlijk door je NAT Type, dit kan verschillen van 1 tot en met 3. Als je 3 hebt is het vervelend, dat houdt in dat je Strict heb en dat je dus met heel weinig mensen kunt connecten, tenzij die gene Open heeft, dit is NAT Type 1. Dan heb je ook nog Nat type 2, dit is Moderate. Om dus met die gene te kunnen connecten moeten jullie of allebei moderate hebben, en sowieso moet er 1 dan Open hebben als je strict hebt. Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 Dat komt waarschijnlijk door je NAT Type, dit kan verschillen van 1 tot en met 3. Als je 3 hebt is het vervelend, dat houdt in dat je Strict heb en dat je dus met heel weinig mensen kunt connecten, tenzij die gene Open heeft, dit is NAT Type 1. Dan heb je ook nog Nat type 2, dit is Moderate. Om dus met die gene te kunnen connecten moeten jullie of allebei moderate hebben, en sowieso moet er 1 dan Open hebben als je strict hebt. Klopt, ik had het gevraagd en zo te zien had mijn vriend nat typ 3. Hij ging het vandaag veranderen in nat type 2. Bedankt voor het antwoord. Reageren
Cheers. Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 Komt er ook een 3e map pack uit? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 Komt er ook een 3e map pack uit? Er is nog geen 3e map pack aangekondigd en ik denk ook niet dat er nog een verwacht wordt. Reageren
Cheers. Geplaatst: 19 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2010 Komt er ook een 3e map pack uit? Er is nog geen 3e map pack aangekondigd en ik denk ook niet dat er nog een verwacht wordt. ik denk misschien als Black ops al eent tijde uit is dat dan een nieuwe map pack uitkomt , dat doen ze wel vaker. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Er komen geen Map Packs meer. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 Er komen geen Map Packs meer. True. +1 Reageren
Cheers. Geplaatst: 20 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2010 MW2 doet het gewoon weer ook al zit er een dikke scheur in het midden van de disk. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 Jij wordt vast snel Disk Unreadable. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.