ikt Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 Testosterongehalte over 9000. Net twee potjes met mij in een team met alleen maar noobs tegen een clan van Prestige 5+ dik geownd. Mijn team zou dik verliezen als ik niet lekker met mijn UMP + Silencer + Stinger zat te pwnen. Fok jouw air support, die heb ik binnen 5 tellen uit de luft. Het was 30+ kills steeds Reageren
Djmaddox Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 Testosterongehalte over 9000. Net twee potjes met mij in een team met alleen maar noobs tegen een clan van Prestige 5+ dik geownd. Mijn team zou dik verliezen als ik niet lekker met mijn UMP + Silencer + Stinger zat te pwnen. Fok jouw air support, die heb ik binnen 5 tellen uit de luft. Het was 30+ kills steeds Je speelt op console dan zeker? Ik kan op PC geeneens een match inkomen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 (bewerkt) Yoepie vanmiddag op vakantie Ga ik Mw2 Campaign doen. Edit: Ik neem me Xbox360 mee op vakantie. ;d Bewerkt: 22 oktober 2010 door NickOwnage Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Sinds een paar dagen prestige 10, watthefack duurde dat lang zeg, nu al die kut emblemen en titels halen. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Ik vind dit spel nog steeds leuk, Je moet het gewoon afwisselen met andere spellen Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Yoepie vanmiddag op vakantie Ga ik Mw2 Campaign doen. Edit: Ik neem me Xbox360 mee op vakantie. ;d Ben je zo een addict dat je niet n paar dagen zonder een Xbox kan? Dat vind ik wel heel erg laag. Reageren
Dr.McShizzle Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Yoepie vanmiddag op vakantie Ga ik Mw2 Campaign doen. Edit: Ik neem me Xbox360 mee op vakantie. ;d Ben je zo een addict dat je niet n paar dagen zonder een Xbox kan? Dat vind ik wel heel erg laag. Deed ik eerst ook, maar toen zag ik dat er ook andere dingen in het leven zijn. Vandaag trouwens weer een paar quickscope matches gespeeld. Eerste 3 gewonnen (3 man FFA), laatste 2 verloren met 20 - 15 (1 vs 1). Was wel mooi. De andere vent stond op 800 en ik pas op 200. Kwam ik eerst terug naar de 750 voordat hij eindelijk de final kill kon maken. Je had 'em moeten horen schreeuwen Reageren
flippie13 Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Yoepie vanmiddag op vakantie Ga ik Mw2 Campaign doen. Edit: Ik neem me Xbox360 mee op vakantie. ;d Ben je zo een addict dat je niet n paar dagen zonder een Xbox kan? Dat vind ik wel heel erg laag. Deed ik eerst ook, maar toen zag ik dat er ook andere dingen in het leven zijn. Vandaag trouwens weer een paar quickscope matches gespeeld. Eerste 3 gewonnen (3 man FFA), laatste 2 verloren met 20 - 15 (1 vs 1). Was wel mooi. De andere vent stond op 800 en ik pas op 200. Kwam ik eerst terug naar de 750 voordat hij eindelijk de final kill kon maken. Je had 'em moeten horen schreeuwen Was zeker 360 final camm. Zo ja: geen kunst aan. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Yoepie vanmiddag op vakantie Ga ik Mw2 Campaign doen. Edit: Ik neem me Xbox360 mee op vakantie. ;d Ben je zo een addict dat je niet n paar dagen zonder een Xbox kan? Dat vind ik wel heel erg laag. Deed ik eerst ook, maar toen zag ik dat er ook andere dingen in het leven zijn. Vandaag trouwens weer een paar quickscope matches gespeeld. Eerste 3 gewonnen (3 man FFA), laatste 2 verloren met 20 - 15 (1 vs 1). Was wel mooi. De andere vent stond op 800 en ik pas op 200. Kwam ik eerst terug naar de 750 voordat hij eindelijk de final kill kon maken. Je had 'em moeten horen schreeuwen Was zeker 360 final camm. Zo ja: geen kunst aan. 360 is makkelijk als je er vertrouwen in hebt, net zoals voor no-scope. 1 tip bij een 360, ren en draai een rondje ipv alleen het draaien van het rondje. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 ik vind MW 2 niet eens leuk meer ik ga altijd met Grenade Launcher en RPG en dangerclose in ground war iedereen killen of dat we met z'n allen met een RIOt shield gaan. Reageren
Cheers. Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Ik vind dit spel nog steeds leuk, Je moet het gewoon afwisselen met andere spellen dat doe ik ook Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=t6pPl4oEttI Ik in video met JeroenNVK, was geen quickscoping, meer alle-wapens-S&D. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 Yoepie vanmiddag op vakantie Ga ik Mw2 Campaign doen. Edit: Ik neem me Xbox360 mee op vakantie. ;d Ben je zo een addict dat je niet n paar dagen zonder een Xbox kan? Dat vind ik wel heel erg laag. Ja, dus? Ben btw weer terug. 2x verhaallijn op Veteran uitgespeeld. Ongeveer totaal 5x doodgegaan ofzo. Reageren
paul007 Geplaatst: 25 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2010 Mij lijkt daar nou echt geen reet aan om twee keer precies hetzelfde te spelen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2010 Ik vind het een leuke verhaallijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.