Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Testosterongehalte over 9000. Net twee potjes met mij in een team met alleen maar noobs tegen een clan van Prestige 5+ dik geownd. Mijn team zou dik verliezen als ik niet lekker met mijn UMP + Silencer + Stinger zat te pwnen. Fok jouw air support, die heb ik binnen 5 tellen uit de luft.

Het was 30+ kills steeds

Geplaatst:

Testosterongehalte over 9000. Net twee potjes met mij in een team met alleen maar noobs tegen een clan van Prestige 5+ dik geownd. Mijn team zou dik verliezen als ik niet lekker met mijn UMP + Silencer + Stinger zat te pwnen. Fok jouw air support, die heb ik binnen 5 tellen uit de luft.

Het was 30+ kills steeds

Je speelt op console dan zeker? Ik kan op PC geeneens een match inkomen. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Yoepie vanmiddag op vakantie :dans: Ga ik Mw2 Campaign doen. :D

Edit: Ik neem me Xbox360 mee op vakantie. ;d

Bewerkt: door NickOwnage
Geplaatst:

Sinds een paar dagen prestige 10, watthefack duurde dat lang zeg, nu al die kut emblemen en titels halen. duh.gif

Geplaatst:

Ben je zo een addict dat je niet n paar dagen zonder een Xbox kan? Dat vind ik wel heel erg laag.

Geplaatst:

Ben je zo een addict dat je niet n paar dagen zonder een Xbox kan? Dat vind ik wel heel erg laag.

Deed ik eerst ook, maar toen zag ik dat er ook andere dingen in het leven zijn.

Vandaag trouwens weer een paar quickscope matches gespeeld. Eerste 3 gewonnen (3 man FFA), laatste 2 verloren met 20 - 15 (1 vs 1). Was wel mooi. De andere vent stond op 800 en ik pas op 200. Kwam ik eerst terug naar de 750 voordat hij eindelijk de final kill kon maken. Je had 'em moeten horen schreeuwen :puh:

Geplaatst:

Vandaag trouwens weer een paar quickscope matches gespeeld. Eerste 3 gewonnen (3 man FFA), laatste 2 verloren met 20 - 15 (1 vs 1). Was wel mooi. De andere vent stond op 800 en ik pas op 200. Kwam ik eerst terug naar de 750 voordat hij eindelijk de final kill kon maken. Je had 'em moeten horen schreeuwen :puh:

Was zeker 360 final camm. Zo ja: geen kunst aan.

Geplaatst:

Yoepie vanmiddag op vakantie static.gif Ga ik Mw2 Campaign doen. icon_mrgreen.gif

Vandaag trouwens weer een paar quickscope matches gespeeld. Eerste 3 gewonnen (3 man FFA), laatste 2 verloren met 20 - 15 (1 vs 1). Was wel mooi. De andere vent stond op 800 en ik pas op 200. Kwam ik eerst terug naar de 750 voordat hij eindelijk de final kill kon maken. Je had 'em moeten horen schreeuwen puh2.gif

Was zeker 360 final camm. Zo ja: geen kunst aan.

360 is makkelijk als je er vertrouwen in hebt, net zoals voor no-scope. 1 tip bij een 360, ren en draai een rondje ipv alleen het draaien van het rondje. puh2.gif

Geplaatst:

ik vind MW 2 niet eens leuk meer

ik ga altijd met Grenade Launcher en RPG en dangerclose in ground war iedereen killen

of dat we met z'n allen met een RIOt shield gaan.

Geplaatst:

Ja, dus? Ben btw weer terug. 2x verhaallijn op Veteran uitgespeeld. Ongeveer totaal 5x doodgegaan ofzo. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...