flippie13 Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Beide heren hieboven kunnen het niet beter hoor, met die luchtbuksen had die hem 'akimbo' vast, probeer dan maar 'ns netjes te richten. Wss een te rijke rus, dat doen ze daar dan Reageren
Cheers. Geplaatst: 4 november 2010 Rapport Geplaatst: 4 november 2010 Beide heren hieboven kunnen het niet beter hoor, met die luchtbuksen had die hem 'akimbo' vast, probeer dan maar 'ns netjes te richten. Wss een te rijke rus, dat doen ze daar dan Ik zeg niet dat ik het beter kan. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Beide heren hieboven kunnen het niet beter hoor, met die luchtbuksen had die hem 'akimbo' vast, probeer dan maar 'ns netjes te richten. Wss een te rijke rus, dat doen ze daar dan Ik zeg niet dat ik het beter kan. Mee eens, zeg ik ook niet. Maar je kan er beter meerichten, zoals je zag hij deed het omstebeurten en niet tegelijk. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Het zijn geen luchtbuksen, anders zou niet die hele plank naar achter schuiven. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 5 november 2010 Rapport Geplaatst: 5 november 2010 Kijk, zo hoort het: hahaha ik vind het wel grappig die russen zijn toch altijd in spellen vijand nummer 1 Reageren
Cheers. Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Vermorgen in FFA zat ik steeds Boosters joinen en als ze me zagen snel eruit en dan een ander potje ;P Reageren
NickOwnage Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Vermorgen in FFA zat ik steeds Boosters joinen en als ze me zagen snel eruit en dan een ander potje ;P Gewoon blijven boosten, anders heeft het boosten ook geen zin. Reageren
GTA-top Geplaatst: 7 november 2010 Rapport Geplaatst: 7 november 2010 Vermorgen in FFA zat ik steeds Boosters joinen en als ze me zagen snel eruit en dan een ander potje ;P Gewoon blijven boosten, anders heeft het boosten ook geen zin. Bedoel je ermee te zeggen dat jij ook 10de prestige bent geworden door te boosten? Reageren
Cheers. Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 ik bedoel van er waren 2 boosters en die ging ik steeds joinen en dood maken en als ze eruit gingen joinde ik hun steeds weer. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Misschien moet je leestekens gebruiken Reageren
Cheers. Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Misschien moet je leestekens gebruiken ik heb geen zin om helemaal ABN te gaan typen met leestekens hoofdletters Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Vermorgen in FFA zat ik steeds Boosters joinen en als ze me zagen snel eruit en dan een ander potje ;P Gewoon blijven boosten, anders heeft het boosten ook geen zin. Bedoel je ermee te zeggen dat jij ook 10de prestige bent geworden door te boosten? Ja, heel even een keer 1 nuke, scheit. Wie heeft dat niet gedaan? Reageren
Cheers. Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Vermorgen in FFA zat ik steeds Boosters joinen en als ze me zagen snel eruit en dan een ander potje ;P Gewoon blijven boosten, anders heeft het boosten ook geen zin. Bedoel je ermee te zeggen dat jij ook 10de prestige bent geworden door te boosten? Ja, heel even een keer 1 nuke, scheit. Wie heeft dat niet gedaan? Ikke niet Boosters is voor slechte spelers zoals hackers Reageren
paul007 Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Vermorgen in FFA zat ik steeds Boosters joinen en als ze me zagen snel eruit en dan een ander potje ;P Gewoon blijven boosten, anders heeft het boosten ook geen zin. Bedoel je ermee te zeggen dat jij ook 10de prestige bent geworden door te boosten? Ja, heel even een keer 1 nuke, scheit. Wie heeft dat niet gedaan? Moi. Ik haal die nuke wel zonder te boosten. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 november 2010 Rapport Geplaatst: 8 november 2010 Vermorgen in FFA zat ik steeds Boosters joinen en als ze me zagen snel eruit en dan een ander potje ;P Gewoon blijven boosten, anders heeft het boosten ook geen zin. Bedoel je ermee te zeggen dat jij ook 10de prestige bent geworden door te boosten? Ja, heel even een keer 1 nuke, scheit. Wie heeft dat niet gedaan? Moi. Ik haal die nuke wel zonder te boosten. Ik niet dan? :S Nja, was in Prestige 1 ofzo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.