Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had vorige week m'n eerste Nuke, nja eigenlijk 2e .. maar die eerste was puur camp omdat ik gewoon een keer een nuke wilde :)

Wilde even proberen of ik al nuke's kon halen, dus stelde die killstreak in, en hopla :) Toch wel fijn gevoel, z'n nuke.

Geplaatst:

Ik had vorige week m'n eerste Nuke, nja eigenlijk 2e .. maar die eerste was puur camp omdat ik gewoon een keer een nuke wilde :)

Wilde even proberen of ik al nuke's kon halen, dus stelde die killstreak in, en hopla :) Toch wel fijn gevoel, z'n nuke.

Geplaatst:

Vermorgen in FFA zat ik steeds Boosters joinen en als ze me zagen snel eruit en dan een ander potje ;P

Gewoon blijven boosten, anders heeft het boosten ook geen zin.

Bedoel je ermee te zeggen dat jij ook 10de prestige bent geworden door te boosten? :7

Ja, heel even een keer 1 nuke, scheit. Wie heeft dat niet gedaan?

Moi. Ik haal die nuke wel zonder te boosten.

Ik niet dan? :S Nja, was in Prestige 1 ofzo.

je moet niet gaan lulle nick je hebt het wel vaker gedaan.

Geplaatst:

Ik heb al eens een Nuke gehaald en ook een paar EMP's. Ook vind ik het wel vet dat ik de 'Final Kill' heb. Dan ziet iedereen je kill op het scherm. :7

• 3 weken later...
Geplaatst:

was mijn account gebanned zonder reden ook van mw2, heb ff nieuw account van schoolgenoot gekocht 15 euro 6e prestige omdat hij 24/7 booste dus hoef ook geen prestige hack te gebruiken :)

Geplaatst:

was mijn account gebanned zonder reden ook van mw2, heb ff nieuw account van schoolgenoot gekocht 15 euro 6e prestige omdat hij 24/7 booste dus hoef ook geen prestige hack te gebruiken :)

Lol.. Gekocht? Je gaat toch geen account kopen?

Geplaatst:

nou wat zou jij doen? voor 50 euro nieuw cod kopen en dan opnieuw beginnen

of voor 15 een 6th prestige mw2?

de 2e

Geplaatst:

spelen er eigenlijk nog mensen MW2? :$

zou graag mijn vriendenlijst wat vergroten voeg me toe op PS3, MC-EEND

Geplaatst:

Ik denk niet dat er nog veel mensen zijn, vroeger had ik wel bijna altijd 5 mensen die Modern Warfare 2 aan het spelen waren in mijn vrienden lijst nu is het er nog maar 1. :7

Geplaatst:

Ik denk niet dat er nog veel mensen zijn, vroeger had ik wel bijna altijd 5 mensen die Modern Warfare 2 aan het spelen waren in mijn vrienden lijst nu is het er nog maar 1. :7

Jammer heb Black Ops wel,

Maar vind het gewoon niet lekker spelen loop de hele tijd te kankeren op het spel.

Dan speel ik een kwartiertje en dan word ik alleen maar gerapet.

En bij MW2 zijn de rollen omgedraaid :)

Geplaatst:

Hoe kan Black Ops je nou vervelen, maar Modern Warfare 2 niet?

Ik snap de logica toch niet...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...