NickOwnage Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Modern Warfare heeft andere sfeer. Black Ops vind ik gewoon niet veel meer aan. Reageren
blackops Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 (bewerkt) Modern Warfare heeft andere sfeer. Black Ops vind ik gewoon niet veel meer aan. (jij)Hallo ik ben net gespawnd. wat een mooi level (hij)Random granate!!!!1 (jij) ugh! Boem! (hij) AC130 is in the air (jij) NOOOOOOO! {iets} Server disconected Zo is mw2 een beetje Bewerkt: 8 december 2010 door blackops Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Nope, ik ben meestal degene met AC130's en Nukes. Reageren
blackops Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Heb er iets bij gezet, Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Heb er iets bij gezet, Server disconnected heb ik nooit. Want ben meestal zelf de host. Reageren
thug Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 black ops heeft daar soms last van. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Modern Warfare heeft andere sfeer. Black Ops vind ik gewoon niet veel meer aan. (jij)Hallo ik ben net gespawnd. wat een saai level (hij)Random granate!!!!1 (jij) ugh! Boem! Zo, net weer lekker gespawned (hij) Heey, ik zie hem gewoon spawnen! (jij) NOOOOOOO! {iets} Server disconected Zo is BO een beetje Wat wil je hier mee zeggen? Je reageert niet? Reageren
Velaro Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Zo kan je wel alles weerleggen door te zeggen dat je er geen last van hebt. Feit is dat de killstreak rewards hinderlijk zijn. Het vereist niks van skill om ze te halen, het zegt dus niks of je er al dan niet veel haalt. Alweer een lange tijd dat ik MW2 gespeeld heb, ben nu bezig met de laatste throphies voor Black Ops. Reageren
game~skater Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Wat wil je hier mee zeggen? Je reageert niet? Zie mijn quote en die van hem. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Wat wil je hier mee zeggen? Je reageert niet? Zie mijn quote en die van hem. BO> Nee valt wel mee. Reageren
game~skater Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Wat wil je hier mee zeggen? Je reageert niet? Zie mijn quote en die van hem. BO> Nee valt wel mee. Die BO> vat ik niet? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Wat wil je hier mee zeggen? Je reageert niet? Zie mijn quote en die van hem. BO> Nee valt wel mee. Die BO> vat ik niet? Verkeerde knop. > = ? Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Geplaatst: 9 december 2010 Ik weet niet hoe het kan, maar ik vond wel dat Mw2 een betere sfeer had. Reageren
Flokkert Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 Ik vond de mappen bij MW2, wel wat beter. Rundown vond ik altijd een mooie map in in te spelen. Ik vind de mappen bij Black Ops maar saai en lelijk. Nuketown is wel grappig en leuk. Reageren
TZG Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Ik vond de mappen bij MW2, wel wat beter. Rundown vond ik altijd een mooie map in in te spelen. Ik vind de mappen bij Black Ops maar saai en lelijk. Nuketown is wel grappig en leuk. Helemaal mee eens. Black Ops zijn allemaal van die grauwe mappen, en MW2 heeft de beste mappen met Highrise, Terminal, Rundown, Wasteland, enz... Black Ops heeft bijna geen leuke mappen, hoewel Firing Range dan nog de beste is... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.