Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan met messen gooien (einde van het filmpje). :dans: Er zitten nu echt vette wapens in. Ik heb ook AA12 full auto shotgun gezien. Ik hoop dat ze hem niet zo maken als in het echt (20 kogels in een magazijn en full auto), want dan worden Campers onverslaanbaar. :duh:

Bewerkt: door Vercetti24
Geplaatst:
Je kan met messen gooien (einde van het filmpje). :dans: Er zitten nu echt vette wapens in. Ik heb ook AA12 full auto shotgun gezien. Ik hoop dat ze hem niet zo maken als in het echt (20 kogels in een magazijn en full auto), want dan worden Campers onverslaanbaar. :duh:

Maar dan verzinnen we wel iets tegen die campers. Als ik weet waar een camper zit gooi ik altijd een cooked grenade naar hem toe. En ik ga dan crouchen, dan horen ze je niet. ;)

Geplaatst:
Maar genoeg over de fun in games en terug naar dit filmpje wat ik echt geweldig vind. Je kan goed zien dat je je eigen Killstreaks kan maken. Want die gast heeft een 8 Killstreak uiteindelijk maar hij krijgt er niks voor. Wat ook wel handig is, want je heb immers een 4/5 Killstreak sneller dan een 7/8.

Ook een groot pluspunt is het nieuwe Host Migration. De game gaat dus gewoon door nadat de Host is geleaved/gefleed. De map waar FOURZEROTWO zat te campen ( :puh: ) zag er ook wel vet uit. En s dat niet een Barret?

Geen idee of je dat sarcastisch bedoeld, maar als je iedere sniper een camper noemt vind ik je wel zwak.. :puh: Is inderdaad een Barrett M82. Wat leuker is dat je meer te zien krijgt in dat korte shot. DKo5 heeft namelijk een Kriss in z'n handen, maar met een Red dot sight én een suppressor! Oftewel; 2x Attachments bevestigd. 402 heeft overigens een PP2000 op z'n rug. (Goede tegenstander voor de P90? Want die is ook terug)

Verder zie je in het filmpje ook een SCAR en een AUG met een 'bling'-camouflage, en een UMP45 met extended mags.

Geplaatst:
Maar genoeg over de fun in games en terug naar dit filmpje wat ik echt geweldig vind. Je kan goed zien dat je je eigen Killstreaks kan maken. Want die gast heeft een 8 Killstreak uiteindelijk maar hij krijgt er niks voor. Wat ook wel handig is, want je heb immers een 4/5 Killstreak sneller dan een 7/8.

Ook een groot pluspunt is het nieuwe Host Migration. De game gaat dus gewoon door nadat de Host is geleaved/gefleed. De map waar FOURZEROTWO zat te campen ( :puh: ) zag er ook wel vet uit. En s dat niet een Barret?

Geen idee of je dat sarcastisch bedoeld, maar als je iedere sniper een camper noemt vind ik je wel zwak.. :puh: Is inderdaad een Barrett M82. Wat leuker is dat je meer te zien krijgt in dat korte shot. DKo5 heeft namelijk een Kriss in z'n handen, maar met een Red dot sight én een suppressor! Oftewel; 2x Attachments bevestigd. 402 heeft overigens een PP2000 op z'n rug. (Goede tegenstander voor de P90? Want die is ook terug)

Verder zie je in het filmpje ook een SCAR en een AUG met een 'bling'-camouflage, en een UMP45 met extended mags.

Met andere woorden, de game word AWESOME!!!

Geplaatst:

Ik dank dat die Bling camouflage gewoon gold camo is, want in MW bij de beschrijving van Gold camo staat in Bling! (het kan natuurlijk andere glimmende camo zijn). 8) De dubbele attachements zijn vet, alleen ik hoop dat je wel iets voor de tweede attachement moet opofferen bijv. 1 perk slot, of je moet een bepaald challange klaren voor die mogelijkheid per wapen.

Geplaatst:

Ik heb de eerste Preview in de PU al gelezen. Je zal op een gegeven moment een ijsberg moeten beklimmen. De scheuren in het ijs zijn NIET scripted!

Geplaatst:
Ik heb de eerste Preview in de PU al gelezen. Je zal op een gegeven moment een ijsberg moeten beklimmen. De scheuren in het ijs zijn NIET scripted!

Ja, dat is inderdaad wel cool, maar ik denk dat de multiplayer véél leuker wordt dan de singleplayer, maar dat is mijn mening. En misschien kan je in de multiplayer ook wel een ijsberg opklimmen ^_^

Geplaatst:

Volgens mij stond er dat hij dacht dat ze niet scripted waren.

Ja, dat is inderdaad wel cool, maar ik denk dat de multiplayer véél leuker wordt dan de singleplayer, maar dat is mijn mening. En misschien kan je in de multiplayer ook wel een ijsberg opklimmen ^_^

Ik vind dat er in de single player meer actie zit, maar dat komt ook omdat dat zo gescripted is.

Geplaatst:

Lees de post van Cuban Gangster nog eens, en lees dan jouw reactie ;)

Geplaatst:

Ik vind dat er in de single player meer actie zit, maar dat komt ook omdat dat zo gescripted is.

Ok, er mag dan wel meer actie inzitten, toch speel je de multiplayer veel meer omdat het gewoon leuker is om tegen 'echte' mensen de spelen in plaats van 'Scripted Persons'...

Geplaatst:

Ok, er mag dan wel meer actie inzitten, toch speel je de multiplayer veel meer omdat het gewoon leuker is om tegen 'echte' mensen de spelen in plaats van 'Scripted Persons'...

En omdat Single player telkens hetzelfde is, na 3 keer die missie gedaan te hebben, heb je het ook wel gehad lijkt me.

Geplaatst:

En omdat Single player telkens hetzelfde is, na 3 keer die missie gedaan te hebben, heb je het ook wel gehad lijkt me.

Inderdaad, maar soms, als ik wat moet downloaden van PSN, dan ga ik wel eens vaker de Single spelen, omdat je bij multi niet kan downloaden.

Geplaatst:

cod mw2 is gewoon f*cking overhyped, Word er een beetje ziek van eerlijk gezegd.

Geen nieuws meer over andere games alleen maar cod mw 2 :N

Geplaatst:

Lees de post van Cuban Gangster nog eens, en lees dan jouw reactie ;)

Ik kon de Preview niet meer vinde op PU.nl dus heb ik hem maar even gelezen in PU 186 en dat is de zelfde als dat er op internet staat, er staat: Volgens ons zijn de barsten die deze haken veroorzaken radom en niet scriped.

Dus er staat niet dat het random scheuren zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...