Flokkert Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Ik vond de mappen bij MW2, wel wat beter. Rundown vond ik altijd een mooie map in in te spelen. Ik vind de mappen bij Black Ops maar saai en lelijk. Nuketown is wel grappig en leuk. Helemaal mee eens. Black Ops zijn allemaal van die grauwe mappen, en MW2 heeft de beste mappen met Highrise, Terminal, Rundown, Wasteland, enz... Black Ops heeft bijna geen leuke mappen, hoewel Firing Range dan nog de beste is... Rundown en Terminal, dat vond ik de leukst mappen. Met Black Ops heb ik het liefst Radiation, Summit of Havana. De rest is allemaal shit. Ik vind de sfeer beter dan in MW2. En dan heb ik het over de Campaign. Reageren
thug Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 is het nog de moeite om mw2 te starten online? het het nooit gedaan dus ja,een noob . BO is soms kut met die lag. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Geplaatst: 14 december 2010 *going to play MW2 ATM* >>> Door Kai-ShockWave: Dit soort berichten zijn niet nodig en voegen niks toe. Laat dit in het vervolg. <<< Ayay! Edit: Ben alweer gestopt.. Qua Kwaliteit slechter dan BO Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 26 december 2010 Rapport Geplaatst: 26 december 2010 Net weer eens MW2 uit de kast getrokken. Speel even online, verder gaan met m'n lvl 57 (geen prestige). Kom ik op zo'n server, wordt ik erafgegooid vanwege "veiligheids redenen" ben ik opeens lvl 70. Ja zo gaat de lol er wel vanaf . Reageren
Remi-X Geplaatst: 28 december 2010 Rapport Geplaatst: 28 december 2010 Pwnt. PC + Backups ftw. Reageren
Cheers. Geplaatst: 3 januari 2011 Rapport Geplaatst: 3 januari 2011 heeft hem gister weer onder het stof weg gehaald maar wat zuigt het vergeleke met BO. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Ik snap echt niet wat iedereen tegen MW2 heeft. Er zijn hacker en campers, boehoe, het is natuurlijk zo verschrikkelijk moeilijk om naar een andere server te gaan. Beoordeel de game op de game zelf, en niet of er mensen online cheaten ja of nee. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 heeft hem gister weer onder het stof weg gehaald maar wat zuigt het vergeleke met BO. Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het een vertrouwde sfeer hebben in MW2, bij BO heb ik zoiets van: Ik speel singelplayer (terwijl ik MP doe) Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Ik heb nog nooit zo gelachen om een nep filmpje Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 het is natuurlijk zo verschrikkelijk moeilijk om naar een andere server te gaan. Het is idd moeilijk om naar een andere server te gaan, want er zijn helemaal geen servers! En bovendien, al doe je dat kom je vaak terug in dezelfde game of ik een game met andere cheaters. Reageren
Remi-X Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 Volgens mij zijn de cheaters uitgestorven hoor. In de afgelopen maanden ben ik misschien maar 1 wallhacker tegengekomen, en maar 1 hacked lobby. Vroeger was dat wel anders, had je zelf nog een hack nodig om te kunnen bewegen. Reageren
Cheers. Geplaatst: 6 januari 2011 Rapport Geplaatst: 6 januari 2011 heeft hem gister weer onder het stof weg gehaald maar wat zuigt het vergeleke met BO. Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het een vertrouwde sfeer hebben in MW2, bij BO heb ik zoiets van: Ik speel singelplayer (terwijl ik MP doe) wat is er mis mee een SP gevoel ik vind bij Call of Duty SP altijd beter dan MP Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 7 januari 2011 Rapport Geplaatst: 7 januari 2011 heeft hem gister weer onder het stof weg gehaald maar wat zuigt het vergeleke met BO. Daar ben ik het niet mee eens. Ik vind het een vertrouwde sfeer hebben in MW2, bij BO heb ik zoiets van: Ik speel singelplayer (terwijl ik MP doe) wat is er mis mee een SP gevoel ik vind bij Call of Duty SP altijd beter dan MP Daarmee bedoel ik dat je het gevoel hebt dat je met 'andere' speelt. Dat heb ik wél met MW2. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Na Black Ops beu gespeeld te hebben heb ik MW2 terug van onder het stof gehaald. De eerste dagen was het online gebeuren nog normaal, maar nu de laatste dagen dat ik speel kom ik niets anders dan hackers tegen welke gametype ik ook kies is er een hacker echt niet normaal meer. Mensen hebben aimbot,godmode,onzichtbaar,teleport zeg maar een hele menu van hacks. Echt irritand, gaat Sony hier iets aan doen? Reageren
Gijsso Geplaatst: 16 januari 2011 Rapport Geplaatst: 16 januari 2011 Na Black Ops beu gespeeld te hebben heb ik MW2 terug van onder het stof gehaald. De eerste dagen was het online gebeuren nog normaal, maar nu de laatste dagen dat ik speel kom ik niets anders dan hackers tegen welke gametype ik ook kies is er een hacker echt niet normaal meer. Mensen hebben aimbot,godmode,onzichtbaar,teleport zeg maar een hele menu van hacks. Echt irritand, gaat Sony hier iets aan doen? Ik ben ook weer begonnen en het is mij ook opgevallen. Sony zegt dat ze hard bezig zijn met een update. Ik heb nu ook geen kloot meer te doen door die klote hackertjes. Ik snap er de lol echt niet van. Voor jezelf is het niet leuk en als je voor de andere alles unlockt, is er ook geen kloot meer aan. Dat zijn de echte spelverziekers. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.