Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

MW2 pwnt. Op de PC waren er een tijdle geleden nog heel veel hackers, tegenwoordig zijn ze zeldzaam en kan je de hacker aanbidden als je in een hacked lobby komt. Waarschijnlijk allemaal dankzij AlterIW: Zij hebben het mogelijk gemaakt om Dedicated servers voor MW2 te maken, die je zelf kan aanpassen. Naar mijn mening werkt AlterIW beter dan IWNet, dankzij hun support voor wat mensen willen. Hacked lobbys kun je gewoon maken, maar je zult er geen last van hebben: Je kan ze vrijwillig joinen. En, je emblems & ranks word niet mee getyfd. Das wel nice.

Jammer dat AlterIW net eventjes wat laggier is in mijn ogen, en het minder spelers heeft.

Daarmee probeer ik dus eigenlijk te zeggen dat een hackervrij spel mogelijk is. Jammer dat de makers van Call of Duty hier te lui voor zijn ofzo.

Geplaatst:

Vandaag maar weer MW2 gespeelt... Wat is het toch opvallend: op MW2 zitten nu facking veel hackers, met unboundclantag, challengelobby's enzovoort... Meteen maar weer uitgepleurt want zo valt er niet te spelen ( heb het over de PS3 versie ) :S

Geplaatst:

Inderdaad, ik had weer eens zin in MW2 na lange tijd. Na een paar potjes bij een hacker terechtgekomen waarin je bij z'n kill-cam gewoon het hack-menu zag. Die gast schoot een sniper gewoon automatisch door alles heen. Ik zie de fun daar niet van, het is zielig.

Geplaatst:

Ik ben het echt spuugzat, elk potje dat ik in MW2 join is gebonden met prestige 11 hackers, cl lobby's en dat soort onzin. Kut activision doet er ook niets tegen. irri.gif

Geplaatst:

Voor de genen die Modern Warfare 2 willen spelen, pas op. Speel op een ander acount als je je Status van je acount eerlijk wilt houden.

Hackers kunnen je rank omhoog halen, maar ook omlaag wat bij m'n broer is gebeurd.

Gisteren maakten ze zelfs een eigen maps, vol gestapelt met Care Packages... Gaat echt nergens meer over.

Geplaatst:

PC FTW? Ik join echt amper hacked lobbys en kom amper wallhackers tegen.

+ Op de PC kan je makkelijk je rank backuppen, iets wat ik dus geregeld doe.

Geplaatst:

PC FTW? Ik join echt amper hacked lobbys en kom amper wallhackers tegen.

Die hoor je juist niet tegen te komen, en al kom je ze tegen, moeten ze gebanned worden, wat bij Steam niet gebeurd/pas na een eeuw.

+ Op de PC kan je makkelijk je rank backuppen, iets wat ik dus geregeld doe.

Dit is iets wat je niet hoort te doen. Als je een spel koopt wil je het spelen, niet 10000 fixes gebruiken om er een beetje plezier van te hebben.

Geplaatst:

Ik heb gister dus op de PS3 gespeeld, waar dus heeeeeel veel hackers zijn.

Nou ik ben er geen één tegen gekomen. Is dat in een speciale game mode ofzo? Heb alleen Team Deathmatch gespeeld.

Geplaatst:

Alle tieten nog aan toe! Ik denk, laat ik ook maar is MW2 spelen. Na 1 potje ben ik opeens level 70 en heb alles geunlockt, werkelijk alles? Nu kom ik alleen nog maar in die rare lobbies? WTF?

Geplaatst:

Ik heb gister dus op de PS3 gespeeld, waar dus heeeeeel veel hackers zijn.

Nou ik ben er geen één tegen gekomen. Is dat in een speciale game mode ofzo? Heb alleen Team Deathmatch gespeeld.

Start S&D maar es op dan. ^^

BTW: Ik hoor net van vrienden dat het nog erger wordt met hack... Dr is een programma uit waarmee je spellen gratis kan spelen, ik ga echt niet meer PS3'en..

Geplaatst:

PS3 is de best beveiligde console tot nu toe. Maar omdat Activision die leuke goedwerkende servers heeft word het allemaal gehackt.

Geplaatst:

PS3 is de best beveiligde console tot nu toe.

L-M-F-A-O!

Kijk de reacties eens boven je, kan ik bewijzen dat de PC veiliger is als je niet gehacked wilt worden :) Ik ben nu prestige 9, en heb slechts 1 keer mn stats moeten herstellen.

Geplaatst:

PS3 is de best beveiligde console tot nu toe. Maar omdat Activision die leuke goedwerkende servers heeft word het allemaal gehackt.

Ik vrees dat de PS3 niet langer met de meest beveiligde console is, ze hebben hem bijna compleet gehackt. :{

Ik speel Modern Warfare 2 echt niet meer, het was al erg voor Black Ops er was, maar nu lijkt het nog erger geworden. :N

Geplaatst:

PS3 is de best beveiligde console tot nu toe.

L-M-F-A-O!

Kijk de reacties eens boven je, kan ik bewijzen dat de PC veiliger is als je niet gehacked wilt worden :) Ik ben nu prestige 9, en heb slechts 1 keer mn stats moeten herstellen.

Op de PC kun je van alles downen. Nee wacht, ALLES. Op de PS3 niet.

Maar zon super nerd hacker kerel (xD) is t gelukt om m te hacken, verspreiden, en Sony in de shit.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...