wupie Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Wanneer komt ie voor PC? Gewoon op 10 november net als de rest. Reageren
lexus123 Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Ik heb de eerste Preview in de PU al gelezen. Je zal op een gegeven moment een ijsberg moeten beklimmen. De scheuren in het ijs zijn NIET scripted! Volgens mij stond er dat hij dacht dat ze niet scripted waren. Lees de post van Cuban Gangster nog eens, en lees dan jouw reactie Ik kon de Preview niet meer vinde op PU.nl dus heb ik hem maar even gelezen in PU 186 en dat is de zelfde als dat er op internet staat, er staat: Volgens ons zijn de barsten die deze haken veroorzaken radom en niet scriped. Dus er staat niet dat het random scheuren zijn. DAT IS WAT CUBAN GANGSTER ZEGT!!! God....! Niet dat je zo erg op die scheuren let, want je komt er maar 1 keer langs. En dat is aan het begin. Reageren
wupie Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 DAT IS WAT CUBAN GANGSTER ZEGT!!! God....! Niet dat je zo erg op die scheuren let, want je komt er maar 1 keer langs. En dat is aan het begin. Helemaal niet hij zegt zat ze niet scriped zijn en ik zeg dat dat nog helemaal niet bekend is. Reageren
HA5H Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 11 november 2016 door HA5H Reageren
Dieko Geplaatst: 4 september 2009 Rapport Geplaatst: 4 september 2009 Die had je de vorige keer ook geplaatst. Cod 5 tekst met Cod Modern Warfare tekst 2 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 5 september 2009 Rapport Geplaatst: 5 september 2009 GT-Pop Block : Klik *Riot Shields in Multiplayer *Customizable Call Signs *Vijf facties? *Gemengde factie teams? *New Kill Streaks *Shield Kill *Scalable HUD *Geen ''Host Enden Game'' screens meer *Two Attachements Reageren
wupie Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Wat denken jullie hier van. Is dit echt of nep. Reageren
lexus123 Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Ik denk dat het een Photoshop is. En lees dit even: KLIK Reageren
.Stan Geplaatst: 6 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Ik denk dat het een Photoshop is.En lees dit even: KLIK Ja, ik had het al gelezen op callofduty.nl, lijkt me wel cool, alleen moeten ze dit beter niet met alle perks doen... Ik kom trouwens vanavond niet op www.callofduty.nl, jullie wel?? Reageren
wupie Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Ik denk dat het een Photoshop is.En lees dit even: KLIK Ja, ik had het al gelezen op callofduty.nl, lijkt me wel cool, alleen moeten ze dit beter niet met alle perks doen... Ik kom trouwens vanavond niet op www.callofduty.nl, jullie wel?? Ik kom er ook niet op. Ik denk met over die perks van hoe moet je dat gaan upgraden, zou je dan gewoon veel xp moeten hebben of meer kills of toch nog iets anders. Reageren
thagtaking Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Volgens mij zijn ze de hele website aan het updaten ofzo. Ik kijk daar ook elke dag en sinds die nieuwe newposters er zijn hebben ze heel erg veel plannen. Reageren
.Stan Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Ik krijg deze foutmelding: Verbinding met de database is misluktToo many connection, Misschien gaan ze nu eindelijk instellen dat je je moet registreren, en dat je niet meer onder elke naam kan posten, en misschien krijgen ze een 'eigen' forum etc. Maar volgensmij gaan we als we over die site praten te veel offtopic, sorry Mod's/Admin's Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Hey allemaal. Ik hoor van iedereen dat CoD MW2 echt de game van 2009 moet worden. Ik geloof dat niet zo snel, maar ben wel geïnteresseerd. Kan iemand mij vertellen waar CoD nu om speelt, releasedatum en alle andere belangrijke dingen. Reageren
.Stan Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Je bedoelt waar Modern Warfare 2 om speelt, het speelt erom dat het een geweldige game wordt! Het beste kan je even naar www.gametrailers.com gaan, en dan bovenin het zoekvak Modern Warfare 2 intypen, en dan klikken op MEDIA, en dan op het pijltje bij Downloads klikken en dan klikken op Descending, dan staan de nieuwste officiele filmpjes bovenaan, en worden ze steeds ouders, dus dan kan je den nieuwste trailers bekijken, waaronder ook multiplayer gameplay. De release datum voor alle consoles is 10 november, en er komen 3 versies van de game. 1. normale editie, bevat: Het spel 2. Hardend Editie, bevat: normale editie + code voor Call of Duty 1, een boekje over MW2 3. Prestige Editie: bevat: normale + Hardend editie + een hoofd van Soap (volgensmij) en een nachtkijker. Andere belangrijke dingen: De multiplayer wordt véél beter als die van CoD 4, er zijn veel goede dingen aan toegevoegd, dit kan je ook zien op de filmpjes bij Gametrailers. En in de singleplayer zijn er veel verschillende missie's zoals missies in de sneeuw, maar ook missies in Rio de Januaro, waarin ook veel burgers rondrennen. Dit is maar een hele korte uitleg, maar als je nog vragen hebt, kun je die altijd stellen. Het laatste Call of Duty nieuws kun je vinden op www.callofduty.nl alleen die site is nu voor een klein tijdje eruit vanwege onderhoud. Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Even niet die fanboy mening graag Maar het speelt zich dus nu af? Aan welke kant sta je en dat soort dingen wil ik . En niet even van hoe geweldig het spel is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.