.Stan Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Sorry voor fanboy gedrag, soms heb ik dat gewoon, ik heb er zelfs al een keer een waarschuwing voor gekregen op mijn strafblad :$ Maar je speelt in de Singleplayer volgensmij altijd aan de goede kant (voor zover bekend), enja, in de mutliplayer speel je zowel goed en slecht, zoals je weet. Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Definieer goede kant. Want bijvoorbeeld, de Duitsers zagen hunzelf als de goede kant, de Irakezen van nu ook. Het is gewoon vanuit welk perspectief je kijkt of je goed bent of slecht. In GTA IV Multiplayer, heb je Cops 'n Robbers. Daar is het wel duidelijk. Maar hier niet. Reageren
.Stan Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) Ik zie de SAS bijv. als de 'goede' kant en de terroristen als de 'slechte' kant. Bewerkt: 7 september 2009 door .Stan Reageren
lexus123 Geplaatst: 7 september 2009 Rapport Geplaatst: 7 september 2009 (bewerkt) Ik weet eigenlijk niet echt goed waarop het verhaal in MW2 op gebaseerd is, want als het goed is reis je met Soap de hele wereld over. Eerst sneeuw, later weer Rio en dan denk ik weer ergens in een zandbak. Het is gewoon: ''Kill the badguys!'' en verder geen gezeur. Maar je zal vast wel weer voor de Amerikanen spelen. Cops 'n' Crooks by the way Bewerkt: 7 september 2009 door lexus123 Reageren
.Stan Geplaatst: 7 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 september 2009 Bij Call of Duty: Modern Warfare (2) gaat het niet om het verhaal, dat is een zijzaak, en gaat zich om de 'ervaringen'. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Maar er is wel een verhaal in het spel, want de rechterhand van de door jouw gedoode zakheav neemt de macht over. En deze moet je waarschijnlijk weer doden . Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Oke, dus het zit zo: Je speelt altijd de 'Good Guy' (meestal Amerikanen) Weinig verhaal, het gaat meer om de settings en het afknallen 3 versies, waar ik dan waarschijnlijk de 2e van ga kopen multiplayer is ongelooflijk goed Klopt het zo een beetje? Reageren
wupie Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Oke, dus het zit zo: Je speelt altijd de 'Good Guy' (meestal Amerikanen) Weinig verhaal, het gaat meer om de settings en het afknallen 3 versies, waar ik dan waarschijnlijk de 2e van ga kopen multiplayer is ongelooflijk goed Klopt het zo een beetje? Ik zag op deze site staan dat er 4 versies zijn. Reageren
.Stan Geplaatst: 8 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2009 Er is ook nieuws over de Perks. In een interview op de website van Gamerszine maakte Robert Bowling bekend dat de perks binnen Modern Warfare 2 te upgraden zijn. Op het moment dat een perk wordt vrijgespeeld kan deze nog eens in drie stappen worden verbeterd.Net zoals in Call of Duty 4 worden perks vrijgespeeld als je een bepaalde rang behaald. Perks die terug te zien zijn binnen MW2 zijn bijvoorbeeld: Bandolier (extra ammo) upgrade 1: meer ammo upgrade 2: nog meer ammo upgarde 3: maximale ammo Sleight of Hand (sneller herladen) upgrade 1: snel herladen upgrade 2: nog sneller herladen upgrade 3: maximale snelheid bij het herladen Dead Silence: Upgrade 1: Minder geluid tijdens het rennen. Upgrade 2: Je bent amper te horen. Upgrade 3: Mensen horen je niet aankomen. Deep Impact: Upgrade 1: De kogelpenetratie door muren is toegenomen. Upgrade 2: Schiet door meerdere muren heen. Upgrade 3: Schiet door álle muren heen Bomb Squad: Upgrade 1: Zie vijandelijke explosieven op 20m afstand! Upgrade 2: Zie vijandelijke explosieven op 50m afstand! Upgrade 3: Zie vijandelijke explosieven op de Rader + een 'piep' bij nadering binnen een radius van 10m. (Met dank aan Doomsdayer) Verder vertelt Robert Bowling in het interview dat je beloningen kan verwachten in je 'killstreaks' zodat de focus nog meer op je eigen speelstijl ligt. Het ziet er naar uit dat Modern Warfare 2 leuke verassingen voor ons in petto heeft! BRON Reageren
Sjoelie Geplaatst: 8 september 2009 Rapport Geplaatst: 8 september 2009 klinkt allemaal beter en beter! Reageren
GTA Haas Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Echt, nu ik dat allemaal lees van die Upgrade's wordt het echt een top game. Ik kan echt haast niet wachten!!! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 september 2009 Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Oke, dus het zit zo: Je speelt altijd de 'Good Guy' (meestal Amerikanen) Weinig verhaal, het gaat meer om de settings en het afknallen 3 versies, waar ik dan waarschijnlijk de 2e van ga kopen multiplayer is ongelooflijk goed Klopt het zo een beetje? Ik zag op deze site staan dat er 4 versies zijn. Wat is er zo speciaal aan elke versie, want dat staat niet op de site. Reageren
.Stan Geplaatst: 11 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2009 Oke, dus het zit zo: Je speelt altijd de 'Good Guy' (meestal Amerikanen) Weinig verhaal, het gaat meer om de settings en het afknallen 3 versies, waar ik dan waarschijnlijk de 2e van ga kopen multiplayer is ongelooflijk goed Klopt het zo een beetje? Ik zag op deze site staan dat er 4 versies zijn. Wat is er zo speciaal aan elke versie, want dat staat niet op de site. 1. normale editie, bevat: Het spel 2. Hardend Editie, bevat: normale editie + code voor Call of Duty 1, een boekje over MW2 3. Prestige Editie: bevat: normale + Hardend editie + een hoofd van Soap (volgensmij) en een nachtkijker. Reageren
Mevin Geplaatst: 12 september 2009 Rapport Geplaatst: 12 september 2009 Ik had dit berichtje in mijn mailbox Het zal niet meer lang duren voordat Call of Duty: Modern Warfare 2 uit zal komen. In samenwerking met Gameorder.nl, kun jij nu Modern Warfare 2 bestellen via deze website!De voordelen van Pre-Orderen via deze site: • Je krijgt Call of Duty: Modern Warfare 2 geleverd op de dag van release datum met de post! • Alle verzendkosten zijn voor de rekening van GameOrder en Call of Duty 4.nl! • Je krijgt de originele kopie gesealde Nederlandse editie van Call of Duty: Modern Warfare 2 • Je krijgt een leuke korting van meer dan 5 euro omdat je via deze website besteld! • De 100% game garantie word afgegeven door GameOrder (www.gameorder.nl) • Je hoeft niet naar de winkel te gaan of in de rij te staan op de dag dat hij uit komt! Geniet dus van de korting, betaal geen verzendkosten en je hebt 'm ook nog eens op de dag van de release op je deurmat liggen! Hoe meer bestellingen we ontvangen, hoe groter de kans dat jij het spel een dag vóór de release in huis hebt! Wacht dus niet langer en bestel het dus vandaag nog! Ga naar *** of *** ! Ik ga hem in ieder geval halen, met deze korting dus Misschien handig voor de andere mensen die hem gaan kopen? Mevin P.S. Het kan door sommige mods/admins als Reclame worden aangezien, verwijder het maar dan >>> Door Visser23: Links dus verwijderd. <<< Reageren
Forumrunner Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 (bewerkt) GT-Pop Block : Klik*Riot Shields in Multiplayer *Customizable Call Signs *Vijf facties? *Gemengde factie teams? *New Kill Streaks *Shield Kill *Scalable HUD *Geen \'\'Host Enden Game'' screens meer *Two Attachements Nieuwe guns : AA-12 UMP45 TAR 21 SCAR-H Nieuwe Killstreaks : *Shield? *AC-130 *(ammo?)Airdrop *Predator missile Bewerkt: 13 september 2009 door Forumrunner Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.