GTA-Freak2 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ik ben van plan om de PS3 hardened edition te gaan kopen van deze game. Weet iemand in welke winkel deze het goedkoopst is? Liefst geen internetshops Reageren
.Stan Geplaatst: 13 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ik ben van plan om de PS3 hardened edition te gaan kopen van deze game. Weet iemand in welke winkel deze het goedkoopst is? Liefst geen internetshops Als je over een VIG-Card beschikt (gratis bij een PU abbo) krijg je hem bij de Free Record Shop het goedkoopst. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ik ben van plan om de PS3 hardened edition te gaan kopen van deze game. Weet iemand in welke winkel deze het goedkoopst is? Liefst geen internetshops Als je over een VIG-Card beschikt (gratis bij een PU abbo) krijg je hem bij de Free Record Shop het goedkoopst. Ik heb dus zo geen VIG-Card... ^^ Welke winkel is het goedkoopste zonder een VIG-Card? Reageren
wupie Geplaatst: 13 september 2009 Rapport Geplaatst: 13 september 2009 Ik heb dus zo geen VIG-Card... ^^ Welke winkel is het goedkoopste zonder een VIG-Card? Ik denk dat het dan niet zo veel uitmaakt, waar je hem dan koopt. het zal dan wel rond de 80 euro zijn. Reageren
.Stan Geplaatst: 14 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Je moet hem bijv. niet bij de Bartsmit kopen, daar kost hij bijv. 90 euro...Bij de Free Record Shop kost hij gewoon 80 euro... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 *(ammo?)Airdrop Airdrop lijkt me wel leuk. Ik hoop dat het er inkomt. ^^ Reageren
lexus123 Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 (bewerkt) Artbook is gelekt: VOOR ORGINELE GROTE BRON Foto's Night Vision gelekt. Bewerkt: 14 september 2009 door lexus123 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 september 2009 Rapport Geplaatst: 14 september 2009 Wat heeft die motor er eigenlijk mee te maken? Reageren
.Stan Geplaatst: 15 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Wat heeft die motor er eigenlijk mee te maken? Dat wordt misschien zo'n achtervolgingsmissie zoals op het einde van Call of Duty 4. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 15 september 2009 Rapport Geplaatst: 15 september 2009 Bedoel je met die trucks en die brug? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Nieuwe guns : SPAZ-12 Nieuwe Killstreaks : Care Package Marker : Als je deze gooit, komt er een krat uit de lucht vallen met een Predator Missile. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 (bewerkt) Wauw, cool dat de SPAS-12 in COD6 komt. Bewerkt: 16 september 2009 door Djmaddox Reageren
wupie Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 het viel me op dat er nog niet eens het nieuwe mulitplayer filmpje van MW2 stond. klik Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 (bewerkt) het viel me op dat er nog niet eens het nieuwe mulitplayer filmpje van MW2 stond.klik Wauw, dat ziet er alweer heel koel uit. Alleen lijkt dat bloed op het scherm als je beschoten word me irritant. EDIT: Je ziet ook nog het perk "Lightweight", wat doet dat perk? EDIT2: Het filmpje zonder de link: Bewerkt: 16 september 2009 door Djmaddox Reageren
lexus123 Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 het viel me op dat er nog niet eens het nieuwe mulitplayer filmpje van MW2 stond.klik Wauw, dat ziet er alweer heel koel uit. Alleen lijkt dat bloed op het scherm als je beschoten word me irritant. EDIT: Je ziet ook nog het perk "Lightweight", wat doet dat perk? Ik denk dat je dan sneller of langer kan rennen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.