stefan321 Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 en martydom komt terug dat zie je in het filmpje ...helaas -.- Reageren
Forumrunner Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Ik denk dat je met leightweight hoger kan springen en sneller kan rennen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 en martydom komt terug dat zie je in het filmpje ...helaas -.- Ik zie nergens Martyrdom, alleen Marathon. Kan jij mij even vertellen waar jij Martyrdom ziet? Reageren
lexus123 Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 en martydom komt terug dat zie je in het filmpje ...helaas -.- Ik zie nergens Martyrdom, alleen Marathon. Kan jij mij even vertellen waar jij Martyrdom ziet? Als ie de vlag aan het cappen is op 0:16-0:20. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Waarom hebben ze allemaal MW2 voor hun naam? Om te showen dat ze testers zijn? Reageren
AXIO Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Ik denk omdat ze het spel willen kopen ofsu? Reageren
.Stan Geplaatst: 16 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Er zijn 9 nieuwe filmpjes, allemaal te zien op www.gametrailers.com Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 (bewerkt) Mijn exemplaar van MW2 ligt al klaar, nu nog wachten tot 10 november. Vraag me af wanneer ze de systeemeisen bekend maken (ook al ben ik zeker dat mijn PC hem wel draait) Bewerkt: 16 september 2009 door TaartJJ~! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Ik weet niet of dit al gepost was maargoed: De XBOX360 MW2 Bundel. Het bijhorende nieuwsbericht van Tweakers.Net Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 en martydom komt terug dat zie je in het filmpje ...helaas -.- Wat vindt jij zo erg aan martydom? Ik vindt het een hele handige perk. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 en martydom komt terug dat zie je in het filmpje ...helaas -.- Wat vindt jij zo erg aan martydom? Ik vindt het een hele handige perk. Maar sommige mensen gebruiken het de hele tijd. Als mensen bij 1 op de 5 kits martydom/last stand hebben ok. Maar vaak gebruiken ze shotgun+3frag+uav jammer+martydom en dat eindigt in een soort "ontzichtbare" granaat geile rambo. Op de xbox valt het gelukkig wel mee maar op de pc met 64 mensen is het echt een dolle boel. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 16 september 2009 Rapport Geplaatst: 16 september 2009 Veel nieuwe info op deze afbeeldingen te zien: http://www.modernwarfare247.com/news/mw2-m...-event-pictures Martyrdom is overigens een zwak perk doordat iedereen het gebruikt en de granaten veels te sterk zijn. Bij elke kill die je maakt kun je maar het beste maken dat je wegkomt. De meesten hebben Martyrdom als perk 3. Het ergste is echter dat men slecht moet zijn om het te gebruiken. Je bent zojuist dood gegaan, je hebt gefaald; een death. Dat bekend niet dat je opeens nog een kans hebt met een magisch verschenen granaat (Je had er geen meer, wie heeft de pin eruit gehaald, en ook nog eens een magisch korte timer..? ) een kill(s) te krijgen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Veel nieuwe info op deze afbeeldingen te zien: http://www.modernwarfare247.com/news/mw2-m...-event-pictures Ik kan NIET WACHTEN op dit spel! Reageren
.Senne Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Woot, 'tactical insertion'. Lekker spawnen achter de enemy linies en dan knife kills maken in hun rug. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Martydom keert terug? De n00bs keren dus ook terug, neee.... Nog Last-Stand erbij en het wordt nog beter voor ze! Het lijkt net of Infinity Ward ook rekening houdt met die n00bs. xD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.