Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Jezus, al die mensen die zitten te zagen op martyrdom en noobs enzo.. :N Het zit in het spel voor iets he. Ik gebruik het voor bepaalde maps ook, waar het erg effectief is. En dat is net de bedoeling van een shooter game: zoveel mogelijk kills. Je hebt tijd zat om weg te rennen van een martyrdom granaat, tenzij je stomweg blijft staan.

Geplaatst:
Je hebt tijd zat om weg te rennen van een martyrdom granaat, tenzij je stomweg blijft staan.

Als je met 30 vs 30 speelt op een niet zo grote map kan dat niet want als je dan naar achter probeert te lopen dan word je geblokt en je moet wel snel rennen want die cirkel van schade is redelijk groot.

Geplaatst:
Martydom keert terug? De n00bs keren dus ook terug, neee.... :-( Nog Last-Stand erbij en het wordt nog beter voor ze! :cab: Het lijkt net of Infinity Ward ook rekening houdt met die n00bs. xD

En vergeet de ''DEATH STREAK'' (!) niet.

Geplaatst:
En vergeet de ''DEATH STREAK'' (!) niet.

Wat is een DEATH STREAK?

Het zegt het al. Als je dus een Death Streak maakt inplaats van een Kill Streak krijg je wapens en de perks (of 1 van die 2) van degene die jou het meest of het laatst killde (dat is alleen als je de extra Death Streak Perk, Copycat, aanzet).

Geplaatst:

Martyrdome wordt waarschijnlijk een death streak, dus dat is beter geregeld. En Senne, het is gewoonweg zo goedkoop om kills te krijgen door dood te gaan. Ik heb het ook niet op die death streaks, maar daar moet je bar slecht voor zijn. Dus dan heb ik er al minder moeite mee. Tactical insertion kan overigens ook leuk zijn in de tegenovergestelde richting, lekker campen bij zo'n ding wachten op je gratis knife kill.. ^^

En @ hierboven; Dat is een van de death streaks ja, dan spawn je na die deathstreak met zijn class. Dat is voor 1 spawn, en je kunt zelfs wapens krijgen die jij nog lang niet hebt vrijgespeeld. Je moet overigens wel een streak hebben, he? Dus niet na zoveel deaths, ze moeten elkaar wel opvolgen.

Geplaatst:
Hier nog een lange review van Tweakers.net over Call Of Duty MW 2. Let wel op dat onderaan de pagina Volgende Pagina staat. (Ik zeg het maar want veel mensen lezen er nog wel eens overheen.)
Geplaatst: (bewerkt)

Alle kill streaks :

UAV

Laat vijanden op de radar zien.

Care Package

Laat een pakketje vallen met daarin een random killstreak of ammo.

Counter-UAV

De UAV van de tegenstander wordt uit de lucht gehaald.

Sentry Gun

Airdrop a placeable Sentrygun

Predator Missle

Remote Control Missile

Precision Airstrike

Call in an Directional Airstrike

Attack Helicopter

Call in Helicopter

Pave low

Heavily armored assault helicopter

AC-130

Be gunner of an AC-130

Title

Hiermee kun je je eigen Callsign maken. Je kunt kiezen uit rangen (vrijspelen), emblems (vrijspelen), Clan tags en Killstreaks.

Create-a-Class

Het is allemaal mooier, en beter. De riot shield hoort bij je class, en is dus geen Killstreak. Je kunt een Primary weapon kiezen. En ook een Secondary weapon (denk aan Pistols, Rocketlaunchers, Machine Pistols en Shotguns).

Je kunt Equipment kiezen zoals : Grenades, Semtex, Tactical Insertion (Choose where to respawn), Throwing Knifes en een Blast Shield.

Perks zoals :

Sleight of Hand, Scavenger, Bling, Stopping Power, Lightweight, Hardline, Cold-Blooded, Commando, Steady Aim en Scrambler.

Death Streaks :

Copycat en Painkiller.

Dat was alles wat ik uit een van de trailers kon filteren.

Bewerkt: door Forumrunner
Geplaatst:
Waarom hebben ze allemaal MW2 voor hun naam? Om te showen dat ze testers zijn?

ze hebben achter hun naam ook CPTprice en zo staan dus ik denk BOTS

Geplaatst:
Waarom hebben ze allemaal MW2 voor hun naam? Om te showen dat ze testers zijn?

ze hebben achter hun naam ook CPTprice en zo staan dus ik denk BOTS

Nee, het zijn natuurlijk geen BOTS, het zijn allemaal Ifintity Ward mensen, en die hebben namen uit de game zelf gepakt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...