Sjoelie Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 dat filmpje met die guns geloof ik sowieso niet, famas komt er wel in maar de rest weet ik niet, ik geloof nog wel een paar maar niet allemaal denk ik Reageren
Forumrunner Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Die heb ik niet zo even bij de hand. Als je geen bron hebt, hoe moeten wij gaan geloven dat dit er daadwerkelijk in komt? Als je nieuws plaatst moet je altijd een bron plaatsen. Ik weet niet of het betrouwbaar is, en ik vind het toch niet weer. Maar het is wat. Reageren
commando Geplaatst: 24 september 2009 Rapport Geplaatst: 24 september 2009 http://callofduty6.tv/news/modern-warfare-...ons-update.html hier staan de wapens in , ook of ze definitief zijn of niet enz... Reageren
.Stan Geplaatst: 25 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Er is een 8 minuten gameplay filmpje in Rio de Januero uit. Het is de 1e missie van de game. Zelf heb ik hem nog niet bekeken, omdat er spoilers in zitten, dus, voordat je gaat kijken, bedenk goed of je het wel wil zien. En als je er iets over gaat posten, op het forum, zet er dan een spoilerbalk op, zo dus[/font]. Het filmpje is te kijken op www.callofduty.nl Reageren
lexus123 Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Er is een 8 minuten gameplay filmpje in Rio de Januero uit. Gaaf filmpje en op 5:15 zie je een achievement die unlockt word. Jammer genoeg zijn de achievements nog niet bekent. Reageren
flippie13 Geplaatst: 25 september 2009 Rapport Geplaatst: 25 september 2009 Ik ga hem wss halen bij een abbo op power unlimited Kan je gratis Modern warfare 2 nemen voor 55 euro Nu alleen nog me ps3 Reageren
.Stan Geplaatst: 26 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Nieuwe informatie over de Spec Ops, KLIK Reageren
Djmaddox Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 (bewerkt) Nieuwe informatie over de Spec Ops, KLIK Doet het niet. EDIT: Nu wel. :S Bewerkt: 26 september 2009 door Djmaddox Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 ik kijk er wel naar uit om met een sneeuw scooter tegen elkaar te racen in een shooter Reageren
Forumrunner Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 Spoiler! Ik vind het wel vet dat je op een gegeven moment in de lucht moet schieten om de mensen in dat bebied daar weg te jagen. En ook een stukje uit een van de trailers is direct aan het begin van de missie te zien. En het klopt wat er in de PU staat.. Je wordt van alle kanten beschoten.[/font] Reageren
.Stan Geplaatst: 27 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2009 ik kijk er wel naar uit om met een sneeuw scooter tegen elkaar te racen in een shooter Zo heb je 2 games in één: Een FPS en een Race Reageren
.Stan Geplaatst: 28 september 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Jongens, ik ga waarschijnijk naar de FirstlookEvent in Amsterdam, en je raadt het al, activision is er ook met Modern Warfare 2 Hopelijk kom ik ook aan de beurt om hem te spelen of om beelden te maken (neem me camera mee) of om goodies te scoren Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Jongens, ik ga waarschijnijk naar de FirstlookEvent in Amsterdam, en je raadt het al, activision is er ook met Modern Warfare 2 Hopelijk kom ik ook aan de beurt om hem te spelen of om beelden te maken (neem me camera mee) of om goodies te scoren Cool! Wanneer is het? Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 Zal denk ik een hele rij staan. 4 uur in de rij staan voor een MW2 stand is de normaalste zaak daarzo. en dan mag je maar 10 of 5 min spelen. Reageren
lexus123 Geplaatst: 28 september 2009 Rapport Geplaatst: 28 september 2009 (bewerkt) Jongens, ik ga waarschijnijk naar de FirstlookEvent in Amsterdam, en je raadt het al, activision is er ook met Modern Warfare 2 Hopelijk kom ik ook aan de beurt om hem te spelen of om beelden te maken (neem me camera mee) of om goodies te scoren Cool! Wanneer is het? 17/18 Oktober. SITE Zal denk ik een hele rij staan. 4 uur in de rij staan voor een MW2 stand is de normaalste zaak daarzo.en dan mag je maar 10 of 5 min spelen. Inderdaad. Ik was 2 jaar geleden op Gameplay 2007 waar Ubisoft was met haar geweldige Assassin's Creed. Jammer genoeg moest ik 50 minuten wachten om vervolgens 10 minuten te mogen spelen. Ik denk dat de MW2 stand nog drukker word. Ik zat er trouwens ook over te denken om naar Firstlook te gaan, maar ik ben gedachte veranderd. De enige games die ik wil dit najaar zijn: OF2, TBoGT, Forza 3 en MW2. Die games komen allemaal uit (of zijn al uitgekomen) rond Firstlook, dus ik vind het m'n centen niet waard. Hou ik ook weer meer geld over voor de enorme shitload aan games Bewerkt: 28 september 2009 door lexus123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.