Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik twijfel of ik dit spel moet halen cod 4 was best wel k*t.

Als je COD4 maar niks vond zal je deze ook niet ineens geweldig gaan vinden denk ik...

Vorige week heb ik ook de Hardened Edition snel gepreordered, want ik wil zeker zijn dat ik deze game direct kan spelen (en hopelijk nog wat vroeger.. ^^).

Geplaatst:
Ik ben benieuwd naar de trailer van vandaag.

Het is er hoor:

Die is oud...

Daar kom ik ook net 2 seconden geleden achter... :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Kill en Deathstreaks jongens:

3 kills

UAV

Shows enemies on the minimap

Deploys a UAV to scan the map and reveal enemy locations. enemies with coldblooded perk will not be revealed

3 deaths

Copycat

Copy the loadout of the enemy that killed you on your fourth death

4 kills

Care Package

Airdrop a random killstreak or ammo

Deploys by throwing a red smoke grenade. The care package can be picked up by anyone once it hits the ground, including the enemy team.

4 deaths

Painkiller

Triple health for ten seconds after respawn

4 kills

Counter-UAV

Temporarily disables enemy radar

Blocks an enemy UAV

5 kills

Sentry Gun

Airdrop a placeable sentry gun

The Sentry Gun automatically fires at enemies in its line of sight, but it can be destroyed by enemy fire.

5 kills

Predator Missile

Remote control missile

Fires a controllable missile via laptop at a designated target area, can be boosted by holding RT. However, the user is defenseless while controlling the missile.

6 kills

Precision Air Strike

Call in a directional airstrike

Initiates an airstrike on a targeted area the user can now control the direction the airstrike comes from.

7 kills

Attack Helicopter

Call in a support helicopter

Deploys a helicopter to attack enemy players

9 kills

Pave Low

Heavy armored assult helicopter

Deploys a more heavily armored attack helicopter.

11 kills

AC-130

Be the gunner of an AC-130

Deploys an AC-130 gunship via laptop that the player controls. However, the user is defenseless while commanding the AC-130.

Die 4 deaths mag echt ophoepelen.

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst: (bewerkt)
Jongens, kijk eens hier op. De site wordt per uur upgedate met nieuwtje over MW2! :D

Er zit ook betrouwbare info over wapens op die site, want er zitten ook screenshots van die wapens op. :dans:

lexus123: Als ze darmee Juggernaut vervangen mag het blijven. Je moet of een totale noob zijn of pech hebben als je 4 keer achter elkaar gedood wordt, zonder iemand te doden. :7

Bewerkt: door Vercetti24
Geplaatst:
Dit is wel een overhypte shooter zeg, In the end is en blijft het een computerspelletje.

Ik wil je niet beledigen of zo, je hebt recht op je eigen mening, maar dat heb je al vaak genoeg gezegd. En waarom kijk je in deze topic als je het spel niets vindt?

Geplaatst:
Dit is wel een overhypte shooter zeg, In the end is en blijft het een computerspelletje.

Zo denk ik er nu ook over. Het is misschien wel een goede shooter, maar nu al bijna 50 pagina's aan 1 game besteden op een GTAForum :? Dat snap ik ook niet echt. Operation FP is denk ik bijna even goed, maar die zijn lekker bescheiden met maar 7 pagina's. Ik denk nu van 'ga naar een CoD forum en ga daar over lullen'. Dit is echt erg. En het meeste gaat echt alleen maar van dat ik heb zin de game :S

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...