Vercetti24 Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 (bewerkt) Dit is wel een overhypte shooter zeg, In the end is en blijft het een computerspelletje. Zo denk ik er nu ook over. Het is misschien wel een goede shooter, maar nu al bijna 50 pagina's aan 1 game besteden op een GTAForum Dat snap ik ook niet echt. Operation FP is denk ik bijna even goed, maar die zijn lekker bescheiden met maar 7 pagina's. Ik denk nu van 'ga naar een CoD forum en ga daar over lullen'. Dit is echt erg. En het meeste gaat echt alleen maar van dat ik heb zin de game :S De reden ervan is simpel, het is een CoD. CoD is populair en veel mensen op deze forum spelen MW nog steeds. Dan krijg je 50 pagina's over dat mensen zin hebben in die game, zoals jij het zegt. Dit is een MW2 topic en die is bestemd om over MW2 te praten, ook om te schrijven dat je zin in heb. Heb je liever dat je opeens in een GTA IV topic mensen krijgt die over MW2 gaan praten? Bewerkt: 5 oktober 2009 door Vercetti24 Reageren
Sjoelie Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 en trouwens zijn er nog andere topics die ook tegen de 50 pagina's hebben, zoals Midnight club en andere cod topics Ik vind het wel goed dat je die raket kan besturen maar dan wel gekilled kan worden ook bij ac130 Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 (bewerkt) en trouwens zijn er nog andere topics die ook tegen de 50 pagina's hebben, zoals Midnight club en andere cod topicsIk vind het wel goed dat je die raket kan besturen maar dan wel gekilled kan worden ook bij ac130 Je bedoelt de predator missile? Ik vind het ook vet, zeker dat het camera de raket blijft volgen totdat hij ontploft, dus helemaal tot de grond, waardoor je de tegenstander goed kan bekijken voordat hij doodgaat. PS: Ik heb echt zin in MW2 Bewerkt: 5 oktober 2009 door Vercetti24 Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 en trouwens zijn er nog andere topics die ook tegen de 50 pagina's hebben, zoals Midnight club en andere cod topics Maar die games zijn al een hele tijd uit en MCLA is ook van R*. Dit topic heeft nu al 50 pagina's een maand voordat de game uitkomt. Dat is echt erg. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 (bewerkt) en trouwens zijn er nog andere topics die ook tegen de 50 pagina's hebben, zoals Midnight club en andere cod topics Maar die games zijn al een hele tijd uit en MCLA is ook van R*. Dit topic heeft nu al 50 pagina's een maand voordat de game uitkomt. Dat is echt erg. Wat is er zo erg aan dat mensen over een game willen praten? Mogen we dat van jou niet doen, omdat JIJ MW2 niks vind? En wat heeft het te maken dat MCLA van R* is? Je bedoelt darmee dat alleen games van R* het recht hebben om een topic van 50 pagina's lang te bezitten? OT: Wat denkien julie over de trailer? Gaat Makarov met zijn terroristen leger VS aanvallen of krijgen we een oolog met een normaal land erbij (Rusland mischien)? Bewerkt: 5 oktober 2009 door Vercetti24 Reageren
PowerPats Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Een topic met 80% van de antwoorden met 'Ik kan echt niet wachten op deze game' 'MW2 word echt zo vet !' vind ik nergens op slaan, en what's up met al die speculaties, wacht gewoon totdat de game uit is. Reageren
lexus123 Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Sterker nog, dit topic bevat meer pagina's dan het CoD4 topic! Een spel dat nog geen eens uitgekomen is heeft meer pagina's dan hét spel van 2007. Reageren
Gijsso Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 en trouwens zijn er nog andere topics die ook tegen de 50 pagina's hebben, zoals Midnight club en andere cod topics Maar die games zijn al een hele tijd uit en MCLA is ook van R*. Dit topic heeft nu al 50 pagina's een maand voordat de game uitkomt. Dat is echt erg. Wat is er zo erg aan dat mensen over een game willen praten? Mogen we dat van jou niet doen, omdat JIJ MW2 niks vind? En wat heeft het te maken dat MCLA van R* is? Je bedoelt darmee dat alleen games van R* het recht hebben om een topic van 50 pagina's lang te bezitten? Ja, GTA is van R*, en MCLA ook. Het ligt er dus dichter bij elkaar. Zelfs in de gallerij staat een aparte sectie voor overige R* games. Mij lijkt MW2 ook echt geweldig. Ik heb 'm ook al gereserveerd maar ik snap het nut niet van om bij elke trailer uitgebreid te gaan lullen over wat er nieuw is en wat iets minder is (nog geen negatief woord gezien eigenlijk). Daarvoor kun je naar een CoD Forum. OT: Wat denkien julie over de trailer? Gaat Makarov met zijn terroristen leger VS aanvallen of krijgen we een oolog met een normaal land erbij (Rusland mischien)? En dit bedoel ik nou. Elke trailer weer een hele lap tekst erbij met speculaties. Ga hier naartoe: http://www.callofduty.nl/. Daar kun je er mooi over lullen. Hier is het GTA en dan een beetje andere games. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Het is inderdaad een forum bedoeld voor GTA, maar deze forum heeft ook andere fora's. Oja? Ja, dus het is niet alleen per-sé over GTA. Voor een grote deel wel, en als jij er niet mee eens bent. Dan post je toch niet in dit topic? Op mijn COD4 forum praten we ook wel veel over GTA, het is toch niet verboden? Edit: Een goede Gijsso, wie naar een leuke, mooie en gezellige COD4 forum wilt. Hieronder staat het prachtige linkje! xxx >>> Door Visser23: Reclame via deze manier is verboden.<<< Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 5 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2009 Het is inderdaad een forum bedoeld voor GTA, maar deze forum heeft ook andere fora's. Oja? Ja, dus het is niet alleen per-sé over GTA. Voor een grote deel wel, en als jij er niet mee eens bent. Dan post je toch niet in dit topic? Op mijn COD4 forum praten we ook wel veel over GTA, het is toch niet verboden?Edit: Een goede Gijsso, wie naar een leuke, mooie en gezellige COD4 forum wilt. Hieronder staat het prachtige linkje! xxx GTA Hass jij heb helemaal gelijk. En over dat vraag waardoor ik meteen afgekraakt werd door Gijsso: Deze topic is bedoeld voor alles wat met MW2 te maken heeft, ook speculaties. Iedereen die aan deze duscussie meedoet (ook ik) gaat er offtopic, daroom stelde ik deze vraag. Ik wilde het weer ontopic krijgen. Ik ga ook niet meer verder met deze discussie. PS: Zijn twee lijntjes voor jou een hele lap tekst, of heb ik het verkeerd begrepen? Reageren
Visser23 Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 >>> Door Visser23: En nu weer ontopic!<<< Reageren
lexus123 Geplaatst: 6 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Zeer uitgebreide Pop-Block: Reageren
lexus123 Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 (bewerkt) Nu ik erover nadenk, IW heeft dat sterren systeem voor Spec-Ops-Missies best wel gejat van DICE (BF2MC). Daar kon je ook sterren helen per missie en per bonus missie. EDIT: Jammer voor de PC'ers (misschien): Er ging al een tijdje rond dat Modern Warfare 2 voor de PC uitgesteld zou worden en dat daarna ontkent is, een beetje verwarrend allemaal natuurlijk.Uit het release schema van uitgever Activision zou blijken dat Modern Warfare 2 voor op de PC uitgesteld zal worden naar 24 november. Dit is althans bekend gemaakt door de Britse website Electronic Theatre. Maar dit is al reeds ontkent door ActivisionBlizzard, dus we zouden gewoon weer 10 november moeten aanhouden. De PC versie zou gelijktijdig met de Xbox 360- en PlayStation 3-versie van het spel verschijnen op de release datum: 10 november. BRON Bewerkt: 7 oktober 2009 door lexus123 Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 7 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2009 (bewerkt) Dit zou echt een k*t actie van IW zijn, dan zijn ze net zo laag gevallen als Microsoft. De PC versie later uitbrengen zodat mensen de console versie kopen is echt iets wat Microsoft zou doen. Mijn PC kan hem toch niet aan en ik heb al de Hardened edition besteld voor de 360, dus ik hoef me geen zorgen te maken. PS: Capt. Price heeft het overleeft! Bron Bewerkt: 25 oktober 2009 door Vercetti24 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.