Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik zag het vandaag, Cpt. Price leeft, yeeeh! :D Het was mijn favo. character in COD4 MW. =D

Ik vind dat echt slecht, want het leek dat hij dood ging op de brug.

De persoon die hem een hartmassage gaf was er mee opgehouden dus dan lijkt mij het dat hij dood is.

Geplaatst:

Heeft iedereen het nieuwe intervieuw met Vince Zampella al gezien van Gametrailers?

GTTV heeft vandaag heel veel exclusieve gameplay van Spec Ops vrijgegeven en dat is zeker de moeite om het te kijken

http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/74?ch=2&sd=1

Kijk bij het eerste deel even verder want dan begint de pret pas.

Verder is het levelen ook nog verder uitgebreid, je kunt tot rank 70 en volgens onze grote vriend Vince ''Everything is bigger'' bedoeld hij daar dus mee dat er waarschijnlijk ook meer als 10 prestige levels zijn.

Dus dat word vanaf morgen nog precies 1 maandje wachten!

Geplaatst:

Dit zou erg gaaf zijn:

Infinity Ward let goed op bij andere games. Nu hebben ze een idee dat zeker door vele gamers gewaardeerd zal worden. 'Video Sharing'. Dit werd al gebruikt bij HALO 3 & Uncharted 2: Among Thieves.

'Video Sharing' geeft je de mogelijkheid om alles op te nemen in je game. Zo kun je dus je beste game's opslaan en opsturen naar Machinima. 'Dit gaat niet meer lukken voor de Release maar we zitten te denken om het in een DLC of Patch te stoppen' Alsdus FourZeroTwo.

BRON

Geplaatst:

Op aandringen van vrienden en na het kijken van een paar filmpjes, ga ik toch effe MW2 preorderen. Mocht ik het niks vinden dan verkoop ik het gewoon. :Y

Geplaatst:
Dit zou erg gaaf zijn:
Infinity Ward let goed op bij andere games. Nu hebben ze een idee dat zeker door vele gamers gewaardeerd zal worden. 'Video Sharing'. Dit werd al gebruikt bij HALO 3 & Uncharted 2: Among Thieves.

'Video Sharing' geeft je de mogelijkheid om alles op te nemen in je game. Zo kun je dus je beste game's opslaan en opsturen naar Machinima. 'Dit gaat niet meer lukken voor de Release maar we zitten te denken om het in een DLC of Patch te stoppen' Alsdus FourZeroTwo.

BRON

Dat is echt ongelooflijk vet. Maar is dit alleen voor de PC of kun je het ook op de HDD van je PS3/X360 opslaan? Want dan komen er lekker veel filmpjes van mij :$

Geplaatst: (bewerkt)

Waarschijnlijk ook op de PS3 en Xbox360 hoor. Halo 3 had ook een video-share gedeelte (genaamd Theater).

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:
Heeft iedereen het nieuwe intervieuw met Vince Zampella al gezien van Gametrailers?

GTTV heeft vandaag heel veel exclusieve gameplay van Spec Ops vrijgegeven en dat is zeker de moeite om het te kijken

http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/74?ch=2&sd=1

Kijk bij het eerste deel even verder want dan begint de pret pas.

Verder is het levelen ook nog verder uitgebreid, je kunt tot rank 70 en volgens onze grote vriend Vince ''Everything is bigger'' bedoeld hij daar dus mee dat er waarschijnlijk ook meer als 10 prestige levels zijn.

Dus dat word vanaf morgen nog precies 1 maandje wachten!

Tot level 70 :{ , dat meen je niet. Man dat gaat lang duren voor wie die 10 prestige levels of meer wil halen.

Ik vond het bij cod: MW al lang duren om 1 prestige level te halen. En bij cod: waw zal ik het ook nog niet te snel halen :D .

Geplaatst:

Jongens, ik heb echt slecht nieuws voor de COD-fans die een PS3 hebben:

Ik heb een berichtje gekregen op PSN dat COD4 Modern Warfare 2 de laatste Modern Warfare zal zijn die op PS3 uitkomt. Infinity Ward gaat beginnen aan Modern Warfare 3 voor alleen de Xbox360. Ik vind het niet eerlijk! :@

Ik hoop dat het niet waar is, maar ik heb het van veel mensen gehoord... :(

Geplaatst:

Ik hoop één ding, en dat is dat ze de nade switch eruit halen. Serieus, ik speelde deze week op een 50man server, en ééntje was niets anders aan het doen dan nade switchen. Granaat, switch. Granaat, switch. 200 kills op de showdown map en slechts één death (en die heb ik 'm bezorgd :@ ). Geweldig irritant is dat.

Geplaatst:

Ik heb een berichtje gekregen op PSN dat COD4 Modern Warfare 2 de laatste Modern Warfare zal zijn die op PS3 uitkomt. Infinity Ward gaat beginnen aan Modern Warfare 3 voor alleen de Xbox360. Ik vind het niet eerlijk! :@

Eerst Episode From Liberty City en nu dit! Heerlijk! :puh:

Leuke Spec-Ops ''analyse'':

14bj6s0.jpg

Geplaatst:

Eerst Episode From Liberty City en nu dit! Heerlijk! :puh:

Leuke Spec-Ops ''analyse'':

14bj6s0.jpg

Heerlijk? :@ Juist niet! :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ze zijn nog niet eens begonnen aan MW3, laat staan dat ze er aan gaan beginnen aangezien de ontwikkelaars hebben gezegd dat ze er mee stoppen als ze er niet genoeg nieuws in krijgen. Dit is gewoon een grootte roddel! Als microsoft ooit MW3 exclusief voor de xbox willen maken mogen ze er wel heel veel voor gaan betalen, bijvoorbeeld als er van MW2 5 miljoen exemplaren worden verkocht voor de PS3 voor gemiddeld 55 euro, dan moet microsoft minstens 5000000*55=275 miljoen betalen ik denk dat dat nooit zou gebeuren.

@powerplats de foto in de bron is op een xbox genomen, dus het zal ook wel voor de PS3 en xbox komen

Bewerkt: door wupie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...