PowerPats Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Jongens, ik heb echt slecht nieuws voor de COD-fans die een PS3 hebben:Ik heb een berichtje gekregen op PSN dat COD4 Modern Warfare 2 de laatste Modern Warfare zal zijn die op PS3 uitkomt. Infinity Ward gaat beginnen aan Modern Warfare 3 voor alleen de Xbox360. Ik vind het niet eerlijk! Ik hoop dat het niet waar is, maar ik heb het van veel mensen gehoord... Ik krijg elke dag berichten van mensen die zeggen van: er komen bonusmaps voor de xbox360 en niet voor de ps3 stuur dit bericht doo rnaar al je vrienden etc, Is gewoon bedrog, een zo een gare persoon wil gewoon zo een hele chain maken van zijn bericht. Vooral niet doorsturen dus. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 (bewerkt) Ik zag het vandaag, Cpt. Price leeft, yeeeh! Het was mijn favo. character in COD4 MW. =D Ik vind dat echt slecht, want het leek dat hij dood ging op de brug. De persoon die hem een hartmassage gaf was er mee opgehouden dus dan lijkt mij het dat hij dood is. Nee, hij was niet opgehouden. Dat slaan met zijn vuisten op zijn borst IS een onderdeel van een hartmassage (ik heb het tenminste op CoD wiki gelezen). PS: Ik zou echt blij zijn als Capt. McMilan terugkwam, hij is mijn favorite personage (het gebeurt toch niet, maar het is altijd leuk om te dromen ). Edit: Ik heb net op CoD wikia gelezen dat de dubbele attachement een perk is, namelijk Bling, het is een Tier 1 perk. Bewerkt: 11 oktober 2009 door Vercetti24 Reageren
wupie Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Ik zag het vandaag, Cpt. Price leeft, yeeeh! Het was mijn favo. character in COD4 MW. =D Ik vind dat echt slecht, want het leek dat hij dood ging op de brug. De persoon die hem een hartmassage gaf was er mee opgehouden dus dan lijkt mij het dat hij dood is. Nee, hij was niet opgehouden. Dat slaan met zijn vuisten op zijn borst IS een onderdeel van een hartmassage (ik heb het tenminste op CoD wiki gelezen). PS: Ik zou echt blij zijn als Capt. McMilan terugkwam, hij is mijn favorite personage (het gebeurt toch niet, maar het is altijd leuk om te dromen ). Edit: Ik heb net op CoD wikia gelezen dat de dubbele attachement een perk is, namelijk Bling, het is een Tier 1 perk. Je ziet op het einde dat hij er mee ophoud. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Zampella verspreekt zich toch wel even. Tijdens het onderwerp Cpt. Price vraagt GT : ''Is he dead?'' Zampella antwoordt daarop :''He's not dead...''. Maar daarna krabbelt hij snel terug. Reageren
lexus123 Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 En dat filmpje komt ook nog eens uit 2008... Reageren
ASPHALT Geplaatst: 12 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2009 Jongens, ik heb echt slecht nieuws voor de COD-fans die een PS3 hebben:Ik heb een berichtje gekregen op PSN dat COD4 Modern Warfare 2 de laatste Modern Warfare zal zijn die op PS3 uitkomt. Infinity Ward gaat beginnen aan Modern Warfare 3 voor alleen de Xbox360. Ik vind het niet eerlijk! Ik hoop dat het niet waar is, maar ik heb het van veel mensen gehoord... Jeetje, je geloofd die mensen met hun berichtjes ook nog? Ik ben de laatste tijd de mensen met hun vervelende berichtjes gewoonweg aan het blocken. De lui die deze kettingmails starten zijn gewoon van die mensen die dit lollig vinden, en ik moet ze eigenlijk wel een beetje gelijk geven. Kijk dan eens hoe je hier reageert; wanhopig en vol geloof van iets wat zomaar iemand je via een berichtje verstuurd heeft. Wanneer het niet van IW komt, is het niet waar. En als je me nog niet geloofd; http://www.infinityward.com/forum/viewtopi...=13&t=92010 Reageren
lexus123 Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 De PC versie komt gewoon ook op de 10de uit. De geruchten waren dus fake: Fourzerotwo heeft op zijn twitter aangegeven dat er een fake gesprek op internet is geplaatst. Het gaat hier over ene F0URZER0TW0 (de O's zijn vervangen door nullen; 0) die een gesprek zou hebben met zijn goede vriend via een messenger systeem.Betekend dit dan toch dat de PC-versie niet uitgesteld is? Het bug/phisics systeem zou ervoor gezorgd hebben dat het spel pas begin december (!!) in de winkels zou liggen. Gelukkig heeft Robert Bowling dit gelijk de wereld uitgeholpen door op zijn twitter: RUMMOR SMASH te vermelden. We kunnen weer even veilig adem halen, al betekend dit niet een uitsluiting voor uitstel. Op de foto hieronder is het gesprek te zien. BRON1. En er is wat leuke informatie vrij gekomen: - Xbox LIVE Avatar Clothes are being worked on. - Mines (Bettys) are NOT in Multiplayer. - More video's will be released. - UMP45 is not unlockable, you have it from the start. - ACR is unlocked further on in Multiplayer. - Mounted MG’s still remain on certain maps. - Spawning System is improved. BRON2. Er zal trouwens geen gevecht plaatsvinden onderwater, het is alleen maar een intro voor een missie. Net als het klimmen op die berg voor de eerste missie.[/font] Reageren
Sjoelie Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 Dat met die mines betekent dat dat er geen Claymore's in zullen zitten? Trouwens die dubelel atachment perk is Reageren
lexus123 Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 (bewerkt) Pre-order cijfers US: # Spel: Platform: Preorders: Deze week: 1 Call of Duty: Modern Warfare 2 X360 1,653,246 105,326 2 Call of Duty: Modern Warfare 2 PS3 570,015 77,843 MW2 staat natuurlijk boven aan MW2 Screensaver Pack MW2 Avatar Pack Bewerkt: 13 oktober 2009 door lexus123 Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 ASPAHLT, ik geloofde het wel omdat ik veel verschillende berichten kreeg over dit onderwerp. Mja, ik geloof het niet meer. =] Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 wupie: Hij is gestopt, omdat jij dat gedeelte niet zou moeten zien. Je kan het zien aan dat dat waneer de animatie stopt neemt hij de positie van een normale campaign soldaat die gebukt is. Hij gedraagt zich niet alsof iemand net is gestorven, hij zit daar gewone met een droge gezicht. IW had gewoon geen zin om onnodige animaties te maken, of ze hebben het expres gedaan om ons op het verkeerde spoor te brengen. lexus123: Geen Claymores?! Waarom?! Ze werkten toch amper, je kan meestal langs ze rennen, maar het was tenminste een waarschuwingsysteem voor snipers. Nu worden snipers te makelijk uitgeschakeld en dat maakt het minder leuk om ze te doden. Waarom zetten ze zulke dingen in multiplayer als AC130 of een hittezoekende rocket launcher, maar geen simpele Claymore? Ik hoorde niet veel mensen over Claymore's klagen, je hebt er maar 2 en ze werken amper. Wel hoor ik al mensen klagen over die stomme deathstreaks (mezelf ook). Noobs vinden zeker straks een manier om ze te misbruiken. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 De spingende mijnen uit de trailer zitten niet in de MP, dát bevestigde Robert Bowling. Dat waren echter geen claymores, maar een soort moderne variant van de Schrapnellmine (bouncing betty). Claymores zitten wel in het spel, in de Special Ops in ieder geval. Waarschijnlijk ook wel in de MP, snipers hebben immers ook wat backup nodig. Deathstreaks zien er misschien wat sterk uit, vooral Painkiller. Maar ik denk dat het niet zo'n groot probleem is. Je moet immers een aantal keer doodgaan, om een voor een kleine periode meer health te hebben. Daar wordt je K/D echt niet positief van.. ^^ Waarschijnlijk alleen genoeg om uit het strijdtoneel te gaan, en niet meteen neergemaaid te worden. Wanneer je er als tegenstander last van hebt zal je waarschijnlijk te ver van je team zitten, en met zo'n soort backstabbers heb ik geen medelijden. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 13 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 De spingende mijnen uit de trailer zitten niet in de MP, dát bevestigde Robert Bowling. Dat waren echter geen claymores, maar een soort moderne variant van de Schrapnellmine (bouncing betty). Claymores zitten wel in het spel, in de Special Ops in ieder geval. Waarschijnlijk ook wel in de MP, snipers hebben immers ook wat backup nodig.Deathstreaks zien er misschien wat sterk uit, vooral Painkiller. Maar ik denk dat het niet zo'n groot probleem is. Je moet immers een aantal keer doodgaan, om een voor een kleine periode meer health te hebben. Daar wordt je K/D echt niet positief van.. ^^ Waarschijnlijk alleen genoeg om uit het strijdtoneel te gaan, en niet meteen neergemaaid te worden. Wanneer je er als tegenstander last van hebt zal je waarschijnlijk te ver van je team zitten, en met zo'n soort backstabbers heb ik geen medelijden. Bedankt dat je mij verlichte. Ik was al bang dat er geen Claymore's in zouden zitten, ik heb zelf ook wat bescherming nodig als ik aan het sniperen ben. Over die deathstreaks, je krijgt dan warschijnlijk van die kansloze mannetjes die bijvoorbeeld jou class willen en dan laten ze zich door jou doden (zeker als de goude wapens terugkomen). Geloof me er zijn genoeg mensen die je alleen om een wapen doden. Ik ben zelf al vaak genoeg geteamkilled, omdat een of andere zielige persoon mijn goude AK-47 wou (ze worden toch meestal meteen gedood, omdat ze geen AK zonder attachements kunnen gebruiken ) . Reageren
TomHagen Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Deathstreaks zien er misschien wat sterk uit, vooral Painkiller. Maar ik denk dat het niet zo'n groot probleem is. Je moet immers een aantal keer doodgaan, om een voor een kleine periode meer health te hebben. Daar wordt je K/D echt niet positief van.. ^^ Waarschijnlijk alleen genoeg om uit het strijdtoneel te gaan, en niet meteen neergemaaid te worden. Wanneer je er als tegenstander last van hebt zal je waarschijnlijk te ver van je team zitten, en met zo'n soort backstabbers heb ik geen medelijden. Heb je echt een hekel aan mensen die ver van hun team zitten? Ik doe dat eigenlijk altijd in CoD4, want anders loopt elk teamlid je constant voor de voeten, en vliegen de granaten in het rond. :') Ik hoop trouwens dat je niet zo lang hoeft te wachten in de lobby, op de PS3 moet je nu een minuut wachten tussen de potjes door. En die potjes zelf duren ook zo kort, dat is echt dodelijk irritant. Of dat je kan stemmen om gewoon het wachten over te slaan, en meteen naar de volgende ronde te gaan. En dan bedoel ik dus in vergelijking met CoD4, ik weet niet hoe het in 5 was. :$ Reageren
commando Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 naja, afwachten maar 't zal me een drukte worden bij de winkels XD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.