lexus123 Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Achievements voor CoD Classic zijn bekend. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 15 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2009 Ik ga hem denk ik nog pre-orderen. Ik wil hem op de release wel hebben. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 16 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2009 Ik ga hem misschien ook nog pre-orderen. Bij Game Mania krijg je er nog een tas bij waarop de cover van het spel staat op afgedrukt. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 17 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2009 Bij deze trailer zie ik dat de barrett geen poeprecoil meer heeft! (Niet dat ik hem ooit gebruikte in mw1, ik ergerde me er alleen aan als ik hem oppakte ) Reageren
Reinier93 Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Geen deticated server support in de pc versie, best jammer voor de pc bezitters. Maar kan iemand met vertellen waarom cod6 beter is dan Killzone 2? Ik heb alleen cod1 gespeeld :$ en ben helemaal verslaafd aan Killzone 2. Misschien dat dit spel me dan toch kan boeien. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 18 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2009 Geen deticated server support in de pc versie, best jammer voor de pc bezitters. Plaats hier je 'Signature" en daarmee hopen ze kans te maken op Deticated Servers. Daarstraks om 14:30 waren er nog maar 11000 stemmen en nu al over de 26000. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Er zijn nu al bijna 45000 signature's. Reageren
PowerPats Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Geen deticated server support in de pc versie, best jammer voor de pc bezitters. Maar kan iemand met vertellen waarom cod6 beter is dan Killzone 2? Ik heb alleen cod1 gespeeld :$ en ben helemaal verslaafd aan Killzone 2. Misschien dat dit spel me dan toch kan boeien. dat ligt helemaal aan jezelf, Ik vind killzone 2 nog steeds het vetst. ls je killzone verslaaft bent, dan vind je cod misschien ook wel leuk. maar persoonlijk vond ikzelf dat niet zo. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Geen deticated server support in de pc versie, best jammer voor de pc bezitters. Maar kan iemand met vertellen waarom cod6 beter is dan Killzone 2? Ik heb alleen cod1 gespeeld :$ en ben helemaal verslaafd aan Killzone 2. Misschien dat dit spel me dan toch kan boeien. dat ligt helemaal aan jezelf, Ik vind killzone 2 nog steeds het vetst. ls je killzone verslaaft bent, dan vind je cod misschien ook wel leuk. maar persoonlijk vond ikzelf dat niet zo. Ik heb hetzelfde als jouw, het kan mij ook nog niet zoveel boeien. Killzone 2 daarintegen wel Maar omdat de hype groot is wil ik het overwegen. Moet er wel een demo komen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Ondertussen al 71000 signatures. Kunnen jullie ook aub hier stemmen? Reageren
.Senne Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Wat zijn dedicated servers? :$ Reageren
Scarface92 Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Wat zijn dedicated servers? :$ Servers die geheel zijn aangepast met bijvoorbeeld mods en map editoring. Reageren
.Senne Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Maar je kan nog steeds je eigen server hosten, onafhankelijk? Dus niet zoals GTA IV.. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Maar je kan nog steeds je eigen server hosten, onafhankelijk? Dus niet zoals GTA IV.. Je kunt hem uiteraad wel hosten maar niet aanpassen. Dit is wel een groot nadeel voor de mensen die een clan hebben of willen beginnen. Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 19 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2009 Agosie heb het geld er niet meer voor hoor ... Dan maar aan oma vragen.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.