Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Weet niet of het nieuw nieuws is, maar MW2 is ook in 3rd person te spelen. er is een vid in de omloop ervan.

COD4 op de PC ook hoor. Dat kan je allemaal veranderen in de console. De jump height, god mode, laserlights, unlimited ammo(sprayen met een grenade launcher :7)

Ik neem aan dat dat alleen maar op de PC kan in MW2.

MP gamemodes zijn trouwens onofficieel bekend:

Team Deathmatch

Free-For-All

Domination

Ground War

Sabotage

Headquarters Pro

Search and Destroy

Capture the Flag

Demolition

3rd Person Team Deathmatch

Hardcore Team Deathmatch

Search and Destroy Hardcore

3rd Person Team Deathmatch Hardcore

3rd Person Cagematch Hardcore

nee het is ook mogelijk op de consoles, het is een gamemode opzich, dus als jij 3rd person speelt, speelt iedereen 3rd person.

Bewerkt: door PowerPats
Geplaatst: (bewerkt)

nee het is ook mogelijk op de consoles, het is een gamemode opzich, dus als jij 3rd person speelt, speelt iedereen 3rd person.

Heb ik nog niet gezien op de Xbox hoor...

Dit gaat compleet nergens over:

Mensen willen het liefst Onzichtbaarheids-perk in MW2.

Juggernoobs willen het liefst, niet normale spelers. Het lijkt alsof ze kleine kinderen om hun mening gevraagd hadden, want ze willen ook kernbommen, mogelijkheid om de match opnieuw te beginnen, nog meer kansloze perks en hun moeder :?

PS: Voordat ik gezeik krijg van mensen die Juggerno... ik bedoel Juggernaut gebruiken. Ik bedoel niet ermee dat julie niet normaal zijn, julie zijn ook mensen. Het spijt me en bla, bla, bla... ;)

Bewerkt: door Vercetti24
Geplaatst:

Door Jurian Ubachs' date=' woensdag 28 oktober 2009 12:09, views: 4.164

Ontwikkelstudio Infinity Ward heeft in Modern Warfare 2 een keuze-optie ingebouwd waardoor spelers een bepaalde gewelddadige passage niet hoeven te spelen. Het spel zal spelers tot twee keer toe waarschuwen voor deze scène.

Het bestaan van de gewelddadige scène kwam aan het licht door een uitgelekt gameplay-filmpje, dat inmiddels op last van Activision van YouTube is verwijderd. De scène bevat schokkende beelden, zo erkent Activision. "We zijn ons er van bewust dat een dergelijke scène reacties zal oproepen", aldus een zegsman van Activision." Call of Duty: Modern Warfare 2 is een game voor spelers van achttien jaar en ouder, waarin [i']geopolitieke problematiek[/i] een grote rol speelt en spelers op hun gaming-kwaliteiten worden getest in realistische gevechtssituaties."

De uitgever wijst er bovendien op dat spelers kunnen kiezen deze bewuste scène niet te spelen. "In de levels voorafgaand aan deze scène krijgen spelers tot twee keer toe een waarschuwing over de mate van geweld in deze passage. Dit geeft hen twee keer de mogelijkheid te kiezen de scène in zijn geheel over te slaan. Mocht de speler wel deelnemen, dan is hij in de scène zelf ook niet verplicht om mee te doen aan het geweld", aldus Activision.

link

Hmmm, ik wil wel weten wat er gebeurt in die scene. :puh:

Geplaatst:

ehm nee het is een invincibility perk invincibility betekend onkwetsbaar niet onzichtbaar, onzichtbaar is invisibility

Er is trouwens al een vid in de omloop met de eerste 9 minuten van het spel en het is best wel verassend want in het eerste level speel je als een terrorist die een vliegveld vol met burgers aanvalt, samen met je medeteroristen. Vind het best wel een bruut filmpje. zal zeer zeker commotie over ontstaan.

Geplaatst:

ehm nee het is een invincibility perk invincibility betekend onkwetsbaar niet onzichtbaar, onzichtbaar is invisibility

Oja, stom van mij :puh: Is aangepast.

Geplaatst:

Ik snap die ophef over die scene niet, je ziet gewoon hoe burgers afgeknald worden. Hebben die mensen nooit GTA gespeeld, of nog beter, Prototype (je kan hele groepen burgers in stukken hakken of met een tank opblazen 8) )?

Geplaatst:

Ik snap die ophef over die scene niet, je ziet gewoon hoe burgers afgeknald worden. Hebben die mensen nooit GTA gespeeld, of nog beter, Prototype (je kan hele groepen burgers in stukken hakken of met een tank opblazen 8) )?

Is dit het filmpje waar al die heisa rond om word gemaakt?:

KLIK

Geplaatst:

Ik snap die ophef over die scene niet, je ziet gewoon hoe burgers afgeknald worden. Hebben die mensen nooit GTA gespeeld, of nog beter, Prototype (je kan hele groepen burgers in stukken hakken of met een tank opblazen cool2.gif )?

Is dit het filmpje waar al die heisa rond om word gemaakt?:

KLIK

Mwa, ik vind het niet zo erg.

Geplaatst:

Er is trouwens al een vid in de omloop met de eerste 9 minuten van het spel en het is best wel verassend want in het eerste level speel je als een terrorist die een vliegveld vol met burgers aanvalt, samen met je medeteroristen. Vind het best wel een bruut filmpje. zal zeer zeker commotie over ontstaan.

Leuk dat je er even een spoiler voor zet:@

Je hebt t weer verklapt dank u wel..

En weet iemand waarom www.callofduty.nl offline is?

Geplaatst:

Leuk dat je er even een spoiler voor zet:@

Je hebt t weer verklapt dank u wel..

En weet iemand waarom www.callofduty.nl offline is?

Wat is er zo spoilerig eraan, ? er is geen plotwisseling er zijn geen spoilers te zien, het is alleen een gameplayfilmpje. waar er al zat van in de omloop zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...