stefan321 Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 hier heb je je nuke http://www.youtube.com/watch?v=Wre4bmBK_dg Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 lol dat ziet er wel gaaf uit Reageren
arjan123nl Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 (bewerkt) Woow dat is wel vet. EDIT:http://www.youtube.com/watch?v=dRzkn1QeI1A Bewerkt: 1 november 2009 door arjan123nl Reageren
Forumrunner Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Woow dat is wel vet. EDIT:http://www.youtube.com/watch?v=dRzkn1QeI1A Je speelt een rus. Reageren
lexus123 Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Modern Warfare 2 valt nu overal al te downloaden voor Xbox360. Alleen word je wel gebanned als je online gaat. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Woow dat is wel vet. EDIT:http://www.youtube.com/watch?v=dRzkn1QeI1A Je speelt een rus. Ik bedoel CIA agent Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Aargh Ik kon de verleiding niet verslaan en heb het einde van Modern Warfare 2 gezien >.> Ik heb er spijt van... Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Als jij er spijt van hebt, niet doorlullen! Reageren
Klaasvaak-nl Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 (bewerkt) als je iets weet over modern warfare 2 wat anderen niet weten gewoon lekker voor je houden:) tenzij ze het wel willen weten ik in iedergeval niet Bewerkt: 1 november 2009 door Klaasvaak-nl Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 nee het is ook mogelijk op de consoles, het is een gamemode opzich, dus als jij 3rd person speelt, speelt iedereen 3rd person. Heb ik nog niet gezien op de Xbox hoor... Dit gaat compleet nergens over: Mensen willen het liefst Onkwetsbaarheids-perk in MW2. Juggernoobs hebben hun Atoombom gekregen, ik had dat echt niet verwacht. Hoe konden ze nou zoiets noobig inzetten, ik begrijp wel dat je een 25 kill streak voor moet hebben, maar het slaat gewoon nergens op, als je dat ding gebruikt eindigd de match in plaats van dat alleen idereen doodgaat. Reageren
Gijsso Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 (bewerkt) Ach, je hebt altijd mensen die het zo makkelijk mogelijk willen en dat ze altijd van mensen online winnen. Daar kun jij ook niet veel aan doen. Maar als ze al een streak moeten hebben van 25, dan is die kans al heel klein dat n00bs die krijgen, maar als ze met heel veel geluk er eentje krijgen, dan baal je echt hard. Maar als jij dan die streak een keer hebt, dan ga jij 'm toch ook wel een keer gebruiken? Iedereen doet dat. Gewoon kijken wat het nou precies is, maar die noobs die doen het nu altijd. Bewerkt: 2 november 2009 door Gijsso Reageren
stefan321 Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 (bewerkt) die nuke vind ik zeker wel goed voor machinima en zo maar kijk als je online een glitcher heb ofzo... maakt 25 kills voor dat het potje zelfs niet op de helft is en hij gebruikt een nuke kan dat heel frustrerend zijn. denk ik EDIT: iedereen heeft geluk die het filmpje heeft gezien hijs nu verwijdert door de makers van MW2. Bewerkt: 2 november 2009 door stefan321 Reageren
Dieko Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Party-chat Xbox 360 geblokkeerd in Modern Warfare 2'Door Joost Schellevis, maandag 2 november 2009 15:48, views: 753 In sommige multiplayersessies in Modern Warfare 2 kan de party-chatfunctie van Xbox Live niet worden gebruikt, lijken screenshots van de Xbox 360-versie van het spel aan te tonen. Mogelijk dient een blokkade om cheaten tegen te gaan. Een screenshot van de uitgelekte Xbox 360-versie van Modern Warfare 2 dat op het forum van NeoGaf werd geplaatst, suggereert dat er tijdens het spelen van bepaalde multiplayersessies geen gebruik kan worden gemaakt van de party-chatfunctie. Party-chat op Xbox Live maakt het mogelijk om met vrienden te chatten, ongeacht in welk spel of team ze zitten. Dit zou in bepaalde multiplaysessies van Modern Warfare 2 dus niet meer kunnen; in plaats daarvan moet worden gechat via de in-game-chatfunctie. Een woordvoerder van uitgever Activision kan bevestigen noch ontkennen dat de functie inderdaad in bepaalde sessies wordt geblokkeerd. Mocht er inderdaad sprake zijn van een blokkade, dan gebeurt dat waarschijnlijk om cheaten tegen te gaan. Via de party-chat konden teamleden die al waren gesneuveld namelijk doorgeven waar teamleden van de tegenstander zich bevonden. Reageren
Gijsso Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 die nuke vind ik zeker wel goed voor machinima en zo maar kijk als je online een glitcher heb ofzo... maakt 25 kills voor dat het potje zelfs niet op de helft is en hij gebruikt een nuke kan dat heel frustrerend zijn. denk ik EDIT: iedereen heeft geluk die het filmpje heeft gezien hijs nu verwijdert door de makers van MW2. Klik Gametrailers.com heeft daar echt geen last van Maar even een vraagje. Zit hier een soort van Splitscreen optie in? En dan niet alleen online maar ook als je met z'n tweeën offline wilt? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Maar even een vraagje. Zit hier een soort van Splitscreen optie in? En dan niet alleen online maar ook als je met z'n tweeën offline wilt? In 4: Modern Warfare kon je al met een maximum van 4 spelers tegelijk tegen elkaar spelen, en naar mijn weten is dit gewoon terug in Moden Warfare 2. Nu zelfs met create a class menu zodat je niet gebonden bent aan de, soms onzinnige, classes die al bepaald zijn. Daarnaast heb je ook Spec Ops, een soort coop type. Hierbij krijg je missies voorgeschoteld die je samen moet doorlopen. Zo is er één spectaculaire missie waarin 1 speler zich in een AC130 bevind en de ander op de grond vecht. En met de nuke; lijkt me een weinig voorkomend fenomeen. Je moet 25 kills halen, wat met een beetje een goed team niet mogelijk zou moeten zijn en dan ook maar weinig voorkomt. Daarnaast krijg je drie killstreaks die je kunt indelen, en niet veel mensen zullen hiervoor de nuke kiezen. Ik denk dat ik hem in ieder geval niet ga gebruiken, dan heb je meer aan een AC130 en dergelijke. De weinige keren dat je die nuke krijgt staan in mijn ogen niet op tegen de kills die kunt krijgen met de andere killstreaks. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.