Djmaddox Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Ik haal in CoD4 altijd makkelijk een 25 killing streak met mn M40a3 of AK74-u. Dus hier zal het denk ik ook niet zo moeilijk zijn. Reageren
HA5H Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Modern Warfare 2 valt nu overal al te downloaden voor Xbox360. Alleen word je wel gebanned als je online gaat. Waar? Reageren
TalkingPear Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Nee hij loopt uit z'n nek te praten XD Maar ik zou wel kunnen wachten en ik heb toch een ps3 Reageren
HA5H Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 (bewerkt) Nee hij loopt uit z'n nek te praten XD Maar ik zou wel kunnen wachten en ik heb toch een ps3 Nee hij heeft serieus gelijk, Mw2 is dan niet via de legale weg te krijgen, maar hij is er zeker wel.. Ik heb hem nu al binnen.. Ik vertel jullie niet hoe ik eraan kom, ik kan het zelfs niet eens spelen aangezien ik een PS3 heb, maar ik wil graag wat dingen binnenin het spel bekijken. Bewerkt: 2 november 2009 door -Haakon- Reageren
Forumrunner Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Ik krijg hem volgende week dinsdag . Reageren
HA5H Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Ik krijg hem volgende week dinsdag . ik wss ook, alvast voor mn verjaardag ik krijg dan de hardened edition Reageren
Gijsso Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Wat heb je eraan? Wanneer ga je nou echt CoD 1 spelen als je MW2 heb? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Wat heb je eraan? Wanneer ga je nou echt CoD 1 spelen als je MW2 heb? A-chie-ve-ments Reageren
lexus123 Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 (bewerkt) Nee hij loopt uit z'n nek te praten XD Maar ik zou wel kunnen wachten en ik heb toch een ps3 Kijk, ik kan nu ziek veel links naar illegale download sites posten, maar ik ben blij dat ik beter weet. Trouwens, de Hardened Edition kopen alleen maar voor de achievements is gay. Het is maar 200 G. En je kunt Cod1 gewoon via Marketplace downloaden. En dat van die achievements komt uit de mond van iemand die maar 3500 G heeft. Bewerkt: 2 november 2009 door lexus123 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Nee hij loopt uit z'n nek te praten XD Maar ik zou wel kunnen wachten en ik heb toch een ps3 Kijk, ik kan nu ziek veel links naar illegale download sites posten, maar ik ben blij dat ik beter weet. Trouwens, de Hardened Edition kopen alleen maar voor de achievements is gay. Het is maar 200 G. En je kunt Cod1 gewoon via Marketplace downloaden. En dat van die achievements komt uit de mond van iemand die maar 3500 G heeft. Sorry dat ik geen Achievementhoer ben. Sorry, o grote Lexus. Reageren
Gijsso Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Wat heb je eraan? Wanneer ga je nou echt CoD 1 spelen als je MW2 heb? A-chie-ve-ments Dus niks voor PS3'ers als het alleen maar gaat om de score. Ja, een hoger Trophy level, maar de hoogste zal ook wel niet hoger zijn dan goud. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 Wat heb je eraan? Wanneer ga je nou echt CoD 1 spelen als je MW2 heb? Het gaat erom dat het een speciale editie is, niet dat CoD 1 erbij zit. Sommige mensen willen gewoon een speciale editie van een game die ze leuk vinden (ik heb Hardened edition om deze reden bestelt). Reageren
HA5H Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 11 november 2016 door HA5H Reageren
PowerPats Geplaatst: 2 november 2009 Rapport Geplaatst: 2 november 2009 wauw je kan al heel veel van de storyline te weten komen als je het doorleest, interessant Reageren
TalkingPear Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Ja een ontsnapping iets met beveilingings camera's enz. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.