lexus123 Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Nee hij loopt uit z'n nek te praten XD Maar ik zou wel kunnen wachten en ik heb toch een ps3 Kijk, ik kan nu ziek veel links naar illegale download sites posten, maar ik ben blij dat ik beter weet. Trouwens, de Hardened Edition kopen alleen maar voor de achievements is gay. Het is maar 200 G. En je kunt Cod1 gewoon via Marketplace downloaden. En dat van die achievements komt uit de mond van iemand die maar 3500 G heeft. Sorry dat ik geen Achievementhoer ben. Sorry, o grote Lexus. Ga dan ook niet over die achievements lopen zeiken. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Ik heb het stiekem gespeeld en vind het spel echt masterlijk. Hoe vet het sfeertje weer is en hoe hard ik altijd schreeuw als ik 15 gasten achter elkaar gepwned heb Reageren
lexus123 Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 (bewerkt) Wapens met LVL unlocks: Assault Rifles: M4A1 (lvl 1) FAMAS (lvl 4) SCAR-H (lvl 8 ) TAR-21 (lvl 20) FAL (lvl 28) M16A4 (lvl 40) ACR (lvl 48) F2000 (lvl 60) AK-47 (lvl 70) Sub-Machine guns: MP5K (lvl 1) UMP45 (lvl 1) Vector (lvl 12) P90 (lvl 24) Mini-Uzi (lvl 44) Light Machine guns: L86 LSW (lvl 1) RPD (lvl 1) MG4 (lvl 16) AUG HBAR (lvl 32) M240 (lvl 52) Sniper Rifles: Intervention (beginning) Barret .50cal (beginning) WA2000 (lvl 36) M21EBR (lvl 56) Secondary Weapons Machine Pistols: PP2000 (lvl 1) G18 (lvl 22) M93 Raffica (lvl 38) TMP (lvl 58) Shotguns: SPAS-12 (lvl 1) AA-12 (lvl 18) Striker (lvl 34) Ranger (lvl 42) M1014 (lvl 54) Model 1887 (lvl 67) Handguns: USP .45 (lvl 1) .44 Magnum (lvl 26) M9 (lvl 46) Desert Eagle (lvl 62) Launchers: AT4-HS (lvl 1) Thumper x 2 (lvl 14) Stinger (lvl 30) Javelin (lvl 50) RPG-7 x 2 (lvl 65) Attachments: Grenade Launcher Red Dot Sight Silencer ACOG Scope FMJ Shotgun Holographic Sight Heartbeat Sensor Thermal Extended Mag PERKS: Perk Slot 1: Marathon: Unlimited Sprint Sleight of Hand: Faster Reloading Scavanger: Full resupply from dead enemies Bling: 2 primary weapon attachments. One Man Army: Unknown Perk Slot 2: Stopping Power: Increased Bullet Damage Lightweight: Move Faster Hardline: Killstreaks require 1 less kill Cold-blooded: Undetectable by UAV, air support, sentries and thermal Danger Close: Increases explosive weapons damage. Perk Slot 3: Commando: Increased Melee Distance SitRep: Detects enemy explosives and tactical insertions. Ninja: Invisible to heartbeat sensors. Steady Aim: Increased hip-fire accuracy Scrambler: Scrambles (jams) the enemy radar in a small radius Uitrusting: Frag (lvl 1) Semtex (lvl 1) Throwing Knife (lvl 7) Tactical Insertion (lvl 11) Blast Shield (lvl 19) Claymore (lvl 31) C4 (lvl 43) Camouflage: Desert Artic Woodland Digital Urban Blue Tiger Red Tiger Fall Bewerkt: 3 november 2009 door lexus123 Reageren
lexus123 Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 (bewerkt) MP vid: http://www.youtube.com/watch?v=7jFTsUH5r2E Je krijgt dus 100 punten per kill in Team Deathmatch. Dan begrijp ik wel hoe je LVL 70, Prestige 10 kan halen... Bewerkt: 4 november 2009 door lexus123 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 MP vid: 7jFTsUH5r2E Je krijgt dus 100 punten per kill in Team Deathmatch. Dan begrijp ik wel hoe je LVL 70, Prestige 10 kan halen... Denk je niet dat je meer punten nodig bent? Reageren
lexus123 Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 MP vid: 7jFTsUH5r2E Je krijgt dus 100 punten per kill in Team Deathmatch. Dan begrijp ik wel hoe je LVL 70, Prestige 10 kan halen... Denk je niet dat je meer punten nodig bent? Ik neem aan dat het laatste woord in je zin ''hebt'' had moeten zijn. Natuurlijk denk ik wel dat je meer punten nodig hebt dan 100. Maar het levelen gaat denk ik wel wat sneller dan ik CoD4, daar was een kill 10 punten (TD) en in SaD 50. Reageren
Forumrunner Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 MP vid: 7jFTsUH5r2E Je krijgt dus 100 punten per kill in Team Deathmatch. Dan begrijp ik wel hoe je LVL 70, Prestige 10 kan halen... Denk je niet dat je meer punten nodig bent? Ik neem aan dat het laatste woord in je zin ''hebt'' had moeten zijn. Natuurlijk denk ik wel dat je meer punten nodig hebt dan 100. Maar het levelen gaat denk ik wel wat sneller dan ik CoD4, daar was een kill 10 punten (TD) en in SaD 50. Ik zeg altijd bent. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Tuurlijk zijn er meer punten nodig. Anders zijn mensen hop bam lvl 70 10de prestige. Als je bij cod4 bijvoorbeeld 550000punten nodig had voor LVL 55 zal het hier wel 700000 punten zijn voor lvl 70. Reageren
.Senne Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Die Payback en Killstreak-stop kills lijken me echt cewl. Lekker een sniper die je daarnet had gekilled eigenhandig terugnemen ofzo. ^^ Lijkt me een geoptimaliseerde Modern Warfare, een game die ik direct op de releasedatum ga halen. Reageren
HA5H Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Die Payback en Killstreak-stop kills lijken me echt cewl. Lekker een sniper die je daarnet had gekilled eigenhandig terugnemen ofzo. ^^ Lijkt me een geoptimaliseerde Modern Warfare, een game die ik direct op de releasedatum ga halen. Exactly, ik ben ook zo blij dat ik deze maand nog een Full HDTV heb gehaald <3 Reageren
Sjoelie Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 Had meer perks verwacht en vind dat er weinig smg's zijn en jammer dat dubble tap weg is maar verder erg vet! Vooral lekker veel attachments Reageren
lexus123 Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 (bewerkt) Sniper Montage (spoiler gevaar): http://www.youtube.com/watch?v=tJ_43bd27aQ Ziet er naar uit dat de Barret het wapen is waarmee je iedereen kunt ownen. Zelf in Close Quarter. Bewerkt: 4 november 2009 door lexus123 Reageren
HA5H Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Ik zit eraan te denken om miss de normale versie te gaan nemen. * CoD: Modern Warfare 2 (dvd) * Stalen spelhoes (steelcase) * Call of Duty 1 (redeemer code) * Boek boordevol artwork Is allemaal wel mooi, maar die COD 1, kweenie of ik die vaak speel Artwork is ook wel nice maar voornaamste reden is dat ik 'em op de dag van release wil, en bol.com hem niet meer online verkoopt, terwijl ik wel goede ervaring heb met Bol.com en het niet snel bij een andere online shop durf te kopen Reageren
lexus123 Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 (bewerkt) Ik zit eraan te denken om miss de normale versie te gaan nemen. * CoD: Modern Warfare 2 (dvd) * Stalen spelhoes (steelcase) * Call of Duty 1 (redeemer code) * Boek boordevol artwork Is allemaal wel mooi, maar die COD 1, kweenie of ik die vaak speel Artwork is ook wel nice maar voornaamste reden is dat ik 'em op de dag van release wil, en bol.com hem niet meer online verkoopt, terwijl ik wel goede ervaring heb met Bol.com en het niet snel bij een andere online shop durf te kopen Mooi, jij hebt dus ervaring met Bol.com. Ik heb 'em daar 2+ maanden geleden besteld en niet betaald. Stond ook in de mail dat dat pas kan als het spel geleverd is. Moet ik dan het geld contant aan degene meegeven die het spel komt brengen, of doet die het in de brievenbus met een acceptgiro erbij? Bewerkt: 4 november 2009 door lexus123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.