Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zit eraan te denken om miss de normale versie te gaan nemen.

* CoD: Modern Warfare 2 (dvd)

* Stalen spelhoes (steelcase)

* Call of Duty 1 (redeemer code)

* Boek boordevol artwork

Is allemaal wel mooi, maar die COD 1, kweenie of ik die vaak speel

Artwork is ook wel nice

maar voornaamste reden is dat ik 'em op de dag van release wil, en bol.com hem niet meer online verkoopt, terwijl ik wel goede ervaring heb met Bol.com en het niet snel bij een andere online shop durf te kopen

Mooi, jij hebt dus ervaring met Bol.com. Ik heb 'em daar 2+ maanden geleden besteld en niet betaald. Stond ook in de mail dat dat pas kan als het spel geleverd is. Moet ik dan het geld contant aan degene meegeven die het spel komt brengen, of doet die het in de brievenbus met een acceptgiro erbij?

Als je het goed hebt gestaan stond erbij wat je kon doen. (Dat mocht je dan zelf kiezen) Maar je kunt kiezen (wat ik weet uit mijn hoofd dan) uit meteen met een creditcard betalen of met een acceptgiro die er dan bij komt.

Geplaatst:

@Haakon: Zo denk ik er dus ook over. Eerst wou ik ook de HE kopen, maar ga nu toch voor de normale. Wanneer ga je nou echt CoD1 spelen? En die artwork heb je ook in 1x gezien, en het hoesje is dan wel speciaal, maar wat heeft dat voor nut? Is echt puur alleen voor jezelf.

Geplaatst:

Ik ben nog steeds aan het twijfelen om hem te kopen, want COD 4 en COD: Waw speelde ik alleen in het begin nu ligt het alleen nog maar stof te verzamelen in de kast. :{

Geplaatst:

Ik zit eraan te denken om miss de normale versie te gaan nemen.

* CoD: Modern Warfare 2 (dvd)

* Stalen spelhoes (steelcase)

* Call of Duty 1 (redeemer code)

* Boek boordevol artwork

Is allemaal wel mooi, maar die COD 1, kweenie of ik die vaak speel

Artwork is ook wel nice

maar voornaamste reden is dat ik 'em op de dag van release wil, en bol.com hem niet meer online verkoopt, terwijl ik wel goede ervaring heb met Bol.com en het niet snel bij een andere online shop durf te kopen

Mooi, jij hebt dus ervaring met Bol.com. Ik heb 'em daar 2+ maanden geleden besteld en niet betaald. Stond ook in de mail dat dat pas kan als het spel geleverd is. Moet ik dan het geld contant aan degene meegeven die het spel komt brengen, of doet die het in de brievenbus met een acceptgiro erbij?

Als je het goed hebt gestaan stond erbij wat je kon doen. (Dat mocht je dan zelf kiezen) Maar je kunt kiezen (wat ik weet uit mijn hoofd dan) uit meteen met een creditcard betalen of met een acceptgiro die er dan bij komt.

Ja, het is acceptgiro, heb de mail nog even gecheckt:

''Betaalmethode: Acceptgiro

Als het aflever- en factuuradres hetzelfde zijn, dan wordt de factuur met het pakket meegestuurd.'' Dus is krijg het door de brievenbus gedonderd :)

Geplaatst:

Deze game wordt gewoon zo geweldig.

MW2 = Epische SP - Beste MP - Spec Ops. Wat wil je nog meer krijgen voor de prijs van één game? ^^

Snap daarom ook niet waarom er de laatste tijd zoveel negetieve reacties komen op deze game, als je 'm niet lukt vindt, koop je de game toch gewoon niet?

Geplaatst:

Deze game wordt gewoon zo geweldig.

MW2 = Epische SP - Beste MP - Spec Ops. Wat wil je nog meer krijgen voor de prijs van één game? ^^

Snap daarom ook niet waarom er de laatste tijd zoveel negetieve reacties komen op deze game, als je 'm niet lukt vindt, koop je de game toch gewoon niet?

100% mee eens. Ik speel CoD 4 nog steeds regelmatig online. Wat vind je er trouwens van dat er een

ruimtelevel

in zit :puh:?

Geplaatst:
100% mee eens. Ik speel CoD 4 nog steeds regelmatig online. Wat vind je er trouwens van dat er een

ruimtelevel

in zit :puh:?

Cool natuurlijk. IW heeft met deze game zich gewoon helemaal laten gaan, en dat zie je ook aan de game, waar COD4 zich nog op een paar plaatsen afspeelt, speelt MW2 zich gewoon in de hele wereld af.
Geplaatst:

Vanavond even de Hardened Edition voor de PS3 op de E-plaza website reserveren.

Je krijgt bij het ophalen zelfs een token erbij voor alvast de DLC met de maps van dit voorjaar!

Geplaatst:

De officiële launch trailer, en omg wat gaaf :O. Dit wordt zeker weten weer GOTY puh2.gif

Zie 1:01.

Captain Price is back! :D

Geplaatst:

Is de storyline van deze COD langer dan die van de voorgaande delen?

Zo ja, Dan ga ik hem waarschijnlijk wel kopen. :Y

@Powerpats: Inderdaad een grote fail. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...