Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

kheb flinke ruzie met m'n ouders gehad en nu willen ze me de Hardened Edition niet meer op de dag van de release geven :'(a

Ouch, dit is erg. Kan en wil me niet voorstellen dat ik zo'n straf zou krijgen van m'n ouders. ^^

Het is nog 4 dagen tot de release, als je probeert extra vriendelijk te zijn en wat klusjes doet dan valt de straf misschien weg.. :puh:

Geplaatst:

kheb flinke ruzie met m'n ouders gehad en nu willen ze me de Hardened Edition niet meer op de dag van de release geven :'(a

Maak zondag een ontbijtje op bed voor ze werkt bij mij ook altijd. :)

Geplaatst:

Ouch, dit is erg. Kan en wil me niet voorstellen dat ik zo'n straf zou krijgen van m'n ouders. ^^

Ik ook niet, want ik moet het sowieso wel zelf betalen. Maar erg is het toch niet? :7 Jammer is een beter woord.

Dinsdag komt ie hè? Hopelijk heb ik dan een dagje vrij, kan ik lekker een dagje gamen, heb ik lang niet meer gedaan. :D

Geplaatst:

Is de storyline van deze COD langer dan die van de voorgaande delen?

Zo ja, Dan ga ik hem waarschijnlijk wel kopen. :Y

Nee, de makers hebben volgens mij gezegd dat hij even lang is als CoD 4: MW.

Geplaatst:

Haha cool, ik probeer hem morgen te kopen. Hij schijnt nu al in sommige Bart Smits te liggen :D.

word je geband

Nee alleen als je hem illigaal hebt, de mensen die het spel verkocht hebben zijn de pineut.

En ik geloof er niks van dat de game nu al in de winkel licht bij bart smit Ik denk dat misschien er ergens maandag een exemplaar in de winkel ligt.

Geplaatst:

Ik heb het bijgelegd met m'n ouders, wat klusjes gedaan vandaag en zojuist is MW2: Hardened Edition gereserveerd bij E-PLAZA! :D

Ik mag het wel onder bepaalde voorwaarden xD

Geplaatst:

Ik verbaas me erover hoeveel mensen dit spel al hebben. Het word nu al echt helemaal doodgespeelt op multiplayer. heb al heel veel live feeds ervan gezien.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...