HA5H Geplaatst: 5 november 2009 Rapport Geplaatst: 5 november 2009 kheb flinke ruzie met m'n ouders gehad en nu willen ze me de Hardened Edition niet meer op de dag van de release geven :'(a Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 kheb flinke ruzie met m'n ouders gehad en nu willen ze me de Hardened Edition niet meer op de dag van de release geven :'(a Ouch, dit is erg. Kan en wil me niet voorstellen dat ik zo'n straf zou krijgen van m'n ouders. ^^ Het is nog 4 dagen tot de release, als je probeert extra vriendelijk te zijn en wat klusjes doet dan valt de straf misschien weg.. Reageren
Rullez Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 kheb flinke ruzie met m'n ouders gehad en nu willen ze me de Hardened Edition niet meer op de dag van de release geven :'(a Maak zondag een ontbijtje op bed voor ze werkt bij mij ook altijd. Reageren
TomHagen Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 kheb flinke ruzie met m'n ouders gehad en nu willen ze me de Hardened Edition niet meer op de dag van de release geven :'(a Ouch, dit is erg. Kan en wil me niet voorstellen dat ik zo'n straf zou krijgen van m'n ouders. ^^ Ik ook niet, want ik moet het sowieso wel zelf betalen. Maar erg is het toch niet? Jammer is een beter woord. Dinsdag komt ie hè? Hopelijk heb ik dan een dagje vrij, kan ik lekker een dagje gamen, heb ik lang niet meer gedaan. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Is de storyline van deze COD langer dan die van de voorgaande delen? Zo ja, Dan ga ik hem waarschijnlijk wel kopen. Nee, de makers hebben volgens mij gezegd dat hij even lang is als CoD 4: MW. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Het eerste deel vond ik de singelplayer al lang van voor een toch wel online shooter. Reageren
PowerPats Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Ik ga waarschijnlijk naar de midnight launch van deze game, niet alleen vanwege MW2 maar je krijgt een MW2 tshirt sleutelhanger Goodies, De gamekings zijn er, mensen van het leger, en je krijgt een gratis patatje oorlog . Het is in de Mediamarkt in Rotterdam. http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelSpecial?storeId=29701&special=cod_mw2 Reageren
gta_rulez Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Haha cool, ik probeer hem morgen te kopen. Hij schijnt nu al in sommige Bart Smits te liggen . Reageren
Gijsso Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Zag net dat ik zo veel huiswerk heb voor de komende week. Godver. Dus dat wordt lekker laat gamen Reageren
HA5H Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Haha cool, ik probeer hem morgen te kopen. Hij schijnt nu al in sommige Bart Smits te liggen . word je geband Reageren
wupie Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Haha cool, ik probeer hem morgen te kopen. Hij schijnt nu al in sommige Bart Smits te liggen . word je geband Nee alleen als je hem illigaal hebt, de mensen die het spel verkocht hebben zijn de pineut. En ik geloof er niks van dat de game nu al in de winkel licht bij bart smit Ik denk dat misschien er ergens maandag een exemplaar in de winkel ligt. Reageren
Dizzee Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Maandagavond naar de midnightlaunch bij gamemania. Ik kijk ernaar uit. Reageren
mc-mo Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Bart Smit verkoopt altijd de spellen een dag voor de release. Offtopic: Je kan hier Call of Duty: Modern Warfare 2 Prestige Edition winnen. Actie loopt tot 8 november dan worden de winnaars bekendgemaakt. http://www.playfire.com/win-codmw2/323339373735 Reageren
HA5H Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 Ik heb het bijgelegd met m'n ouders, wat klusjes gedaan vandaag en zojuist is MW2: Hardened Edition gereserveerd bij E-PLAZA! Ik mag het wel onder bepaalde voorwaarden xD Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Ik verbaas me erover hoeveel mensen dit spel al hebben. Het word nu al echt helemaal doodgespeelt op multiplayer. heb al heel veel live feeds ervan gezien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.