HA5H Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Ik verbaas me erover hoeveel mensen dit spel al hebben. Het word nu al echt helemaal doodgespeelt op multiplayer. heb al heel veel live feeds ervan gezien. Allemaal gedownload en op gemodde 360's gezet. Er zijn er daar helaas meer van dan je zou willen. Maarja ik vind het niet erg Uiteindelijk lopen ze toch tegen de lamp Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Een vriend van mij heeft 'm ook gedownload. Heb 'm zelf niet gezien, maar hij zegt dat ie echt geweldig is. Reageren
HA5H Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Een vriend van mij heeft 'm ook gedownload. Heb 'm zelf niet gezien, maar hij zegt dat ie echt geweldig is. Ik wacht liever tot volgende week Dinsdag <3 Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Heb liever maandag. Dan heb ik de hele dag vrij, en dinsdag is voor mij een soort van proefwerkweek. Reageren
lexus123 Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Bart Smit verkoopt altijd de spellen een dag voor de release. Nope, KLIK. Chopper @ 11 Kill Streak is overpowered like hell: Nog erger (32 op 0 @ 3:20): Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Is toch niet leuk meer met zo een heli? Ik vond de heli in CoD4 al verprutst. Ik werd er altijd door geowned maar als ik er eentje had raakte hij niemand. Reageren
lexus123 Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Is toch niet leuk meer met zo een heli? Ik vond de heli in CoD4 al verprutst. Ik werd er altijd door geowned maar als ik er eentje had raakte hij niemand. ''Hé, kijk daar vliegt een heli! Laat ik eens even buiten rond gaan lopen zodat hij mij helemaal kapot kan schieten² '' Boordevol goeie ideeën zit jij zeg... Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Is toch niet leuk meer met zo een heli? Ik vond de heli in CoD4 al verprutst. Ik werd er altijd door geowned maar als ik er eentje had raakte hij niemand. ''Hé, kijk daar vliegt een heli! Laat ik eens even buiten rond gaan lopen zodat hij mij helemaal kapot kan schieten² '' Boordevol goeie ideeën zit jij zeg... Heli kan ook door muren heen schieten. Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Het maakt het spel nog flashier en nog meer actie, en dat is wat Infinityward wil. Het spel met de meeste actie op de markt brengen zodat het goed verkoopt. En wacht maar totdat je een streak van 25 hebt... Reageren
lexus123 Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Het maakt het spel nog flashier en nog meer actie, en dat is wat Infinityward wil. Het spel met de meeste actie op de markt brengen zodat het goed verkoopt. En wacht maar totdat je een streak van 25 hebt... Het kutte is van die 25 Kill Streak is dat je maar 3 Kill Streaks in mag stellen. Stel je dus de 25 Kill Streak in, dan betekend dat dat je er al 1 kwijt bent. Ik denk dat je je maar beter kan focussen op de wat kleinere Kill Streaks, zoals 11 voor een chopper. Reageren
Gijsso Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Duh, natuurlijk. Tenzij het een Trophy is, ga ik me echt niet helemaal gek laten maken om een 25 te krijgen. Je bent dan echt gek. Je hebt denk ik nog meer aan de Chopper, want daarna kun je gewoon weer verder gamen. Bij de Nuke is het einde wedstrijd. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Die Nuke konden ze beter bij 40killstreak doen denk ik. Want ik haal nu dus bij CoD 4 makkelijk 25 kills. Dus als COD6 nog makkelijker/even makkelijk is, dan heb ik zo een nuke en dan is het einde match. Een Nuke bij 40 moedigt mensen denk ik wel aan om te campen, dus het beste konden ze nog wel die nuke weglaten denk ik. Reageren
HA5H Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 7 november 2009 door -Haakon- Reageren
GTA Haas Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 w00t. Ik kan hem op High draaiuh! Reageren
Forumrunner Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 w00t. Ik kan hem op High draaiuh! Heb je hem al illegaal? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.