Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Abonneer je alvast op deze Youtube channel: http://www.youtube.com/user/ModernWarfare2Guide

Ik heb hem zojuist aangemaakt, lees maar alvast de beschrijving over het kanaal.

Ik kijk toch liever naar Live Feeds dan youtube videos.

Ik ook hoor :puh:

Maar later komen er nice videos van mijzelf ;)

Maar ik zit te denken, ik wil denk ik wel eerst alle missies in HD spelen en dan ga ik ze recorden?

Of zal ik ze direct recorden en later opnieuw spelen in HD.

Ik denk dat je eerst zonder HD kan spelen om te recorden. Daarna kan je op je gemak in HD spelen.

Geplaatst:

Duurt me veel te lang, die HD's. Als het HQ is, vind ik (en ik denk ook veel andere) het al goed genoeg. En waarom zou je het opnemen. Geniet zelf eerst van de game, en kijk dan daarna wel wat je er mee gaat doen. Je koopt 'm voor jezelf, en niet om er filmpjes op YT te zetten.

Geplaatst:

Haakon, als je nou eens alle missies opneemt met cyberlink powerdirector, heb je al een heel mooi kwaliteit aan video's. Ik neem op met de dvd recorder omdat mijn PC een beetje laggy doet.

Geplaatst:

Haakon, als je nou eens alle missies opneemt met cyberlink powerdirector, heb je al een heel mooi kwaliteit aan video's. Ik neem op met de dvd recorder omdat mijn PC een beetje laggy doet.

Maar met welke kwaliteit zijn ze het mooist?

ik bedoel welke instellingen en welke codec enzo?

Ik heb je een PB gestuurd. MPEG 2 DVD HQ fast is het best, en verder kan je zelf ook kijken welke het best is. Wat ik altijd doe is bij alle codecs een test filmpje maken en kijken welke het mooist is.

Geplaatst:

Ik denk dat ik 'm gewoon na school ga halen. En dan denk ik dat ik morgen maar heel even aan spelen toe kom :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...