Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga hem op 00.00 uur halen bij de E-Plaza!

De game wordt messchien verboden, dus pech voor de CODS spelers! helaas :(

Geplaatst:

Ik ga hem op 00.00 uur halen bij de E-Plaza!

De game wordt messchien verboden, dus pech voor de CODS spelers! helaas :(

Ja hoor xD

Btw:

De PlayStation 3- en Xbox 360-eigenaren met Modern Warfare 2 hebben geluk, mocht je de game eerder in bezit krijgen, dan kun je gewoon online met de game. Hou er wel rekening mee dat de statistieken vanaf morgen voor iedereen weer gelijk zullen zijn en je dan pas met de verbeteringen van je personage mag beginnen.

Dus wel een leaderboard reset ook voor de consoles!

Geplaatst:

Zeikerds, 't is maar een spel.

En hoe willen ze dat gaan doen?

Over een aantal uren zal het spel over heel de wereld verspreid worden of willen ze tussen nu en 12:00 uur nog een verbods-wet op dit spel aannemen?

Geplaatst:

''Het ligt in de lijn van de Grand Theft Auto reeks''.

Wat is dat nu voor een onzin :cab: . Die wethouders mogen ze afschieten van mij :tu: .

Geplaatst:

Wat is dat nu voor een onzin :cab: . Die wethouders mogen ze afschieten van mij :tu: .

Idd :puh:

slaat echt NERGENS op!

Ze hebben GTA IV toch ook niet verboden ?

En hoe willen ze dat in gods naam doen ? voordat de winkels de boodschap doorkrijgen zijn ze al verkocht xD

Geplaatst:

Idd :puh:

slaat echt NERGENS op!

Ze hebben GTA IV toch ook niet verboden ?

En hoe willen ze dat in gods naam doen ? voordat de winkels de boodschap doorkrijgen zijn ze al verkocht xD

Overal politie neerzetten en iedereen die koopt arresteren

Geplaatst:

Zo'n wet komt er toch niet snel genoeg, als ie er al komt.. Ik heb de game al voor 32 euries gespot op een site, hebben jullie hem ergens goedkoper kunnen vinden?

Geplaatst:

Zo'n wet komt er toch niet snel genoeg, als ie er al komt.. Ik heb de game al voor 32 euries gespot op een site, hebben jullie hem ergens goedkoper kunnen vinden?

Nee? :O

Welke site?

Geplaatst:

Nee? :O

Welke site?

Prijzenoorlog rond Modern Warfare 2 in Engeland

Uitgegeven: 9 november 2009 18:05

Laatst gewijzigd: 9 november 2009 18:05

HOOFDDORP - In Groot-Brittanië is een prijzenoorlog tussen supermarkten losgebarsten rond Call of Duty: Modern Warfare 2. Onder andere de supermarktketens ASDA, Tesco en Sainsbury's bieden het spel ruim onder de aanbevolen verkoopprijs aan.

© Gamer.nl

De standaardeditie van Modern Warfare 2 kost in plaats van 54,99 pond (ongeveer 62 euro) bij ASDA bijvoorbeeld slechts 32 pond (ongeveer 36 euro). Sainbury's heeft de prijs als reactie hierop verlaagd naar 26 pond (ongeveer 29 euro), terwijl Tesco hier nog een Britse pond onder is gaan zitten.

Het is niet de eerste keer dat Britse supermarkten stunten met de prijs van nieuwe games. Zo lag FIFA 10 bij Tesco voor 25 pond in de schappen en kostte Operation Flashpoint: Dragon Rising vanaf de eerste dag bij ASDA slechts 27 pond.

Deze supermarkt gaf al eens aan belangrijke games onder de inkoopprijs te verkopen, om klanten veel waar voor hun geld te geven. Dit tot ongenoegen van gameshops, die niet met deze prijzen kunnen concurreren.

Te vroeg

Modern Warfare 2 mag niet voor tien november verkocht worden, enkele winkels in Groot-Brittanië en Amerika verkopen het spel echter al sinds vorige week.

De Nederlandse gameshop Next-Level kondigde afgelopen vrijdag ook aan het spel die dag al in de verkoop te gaan gooien, maar zag hier op last van uitgever Activision van af.

Geplaatst:

Ik vind het niet erg zo'n prijzenoorlog 0_0

Is er trouwens nog verschil met UK versie en de gewone of eventuele nederlandse versie? (als die er is)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...