Rickyboy30 Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Nja, Mij houden ze niet tegen Ik ga morgen als de winkels open zijn meteen hem ff voor school binnen halen Reageren
Kryziek Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Nja, Mij houden ze niet tegen Ik ga morgen als de winkels open zijn meteen hem ff voor school binnen halen En dan op school iedereen de ogen uitsteken dat je MW2 hebt! (niet letterlijk hoor...) Ik zal moeten w88... Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Nja, Mij houden ze niet tegen Ik ga morgen als de winkels open zijn meteen hem ff voor school binnen halen En dan op school iedereen de ogen uitsteken dat je MW2 hebt! (niet letterlijk hoor...) Ik zal moeten w88... Nah dat niet Ben vandaag maar snel naar de winkel gereden om hem te reserveren, hoorde er zoiezo al 5 mensen over me klas over praten dat ze hem morgen ochtend gingen praten, ook in de gangen hoorde je het.... Reageren
lexus123 Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 (bewerkt) Ik heb morgen eerste 2 uur vrij. Als ik dat wist had ik het niet gepre-ordert maar gewoon morgen ochtend gekocht MET korting bij de Free. Dan had het me 52,50 euro gekost in plaats van 62,-. En nu moet ik maar hopen dat Bol.com morgen ook daadwerkelijk langskomt... Bewerkt: 9 november 2009 door lexus123 Reageren
gta_rulez Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Hoe krijg je die korting bij de FRS? Is dat gewoon hun standaard prijs of heb je een bon nodig ofzo?? Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Hoe krijg je die korting bij de FRS? Is dat gewoon hun standaard prijs of heb je een bon nodig ofzo?? Lid zijn van Power Unlimited ( game blad ) daarmee krijg je elke maad bij een game van 44.99 of duurder 7 euro 50 korting Reageren
gta_rulez Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Okee laat dan maar zitten. Dan zoek ik morgen wel gewoon de goedkoopste winkel in de stad . Reageren
jordib12 Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Okee laat dan maar zitten. Dan zoek ik morgen wel gewoon de goedkoopste winkel in de stad . Voor de belgen onder jullie bestel hem nu online via freerecordshop; voor slechts 58 euro! en krijg hem morgen in de bus! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Ik vond CoD 4: Modern Warfare een erg goede game. Hopelijk wordt deze ook weer vet. Zou hij het gaan doen op mijn Pentium 4 HT 2,8 GHz met een Radeon X1650 Pro en 2,5 GB RAM? Mvg, Flitskikker Reageren
HA5H Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Ik vond CoD 4: Modern Warfare een erg goede game. Hopelijk wordt deze ook weer vet. Zou hij het gaan doen op mijn Pentium 4 HT 2,8 GHz met een Radeon X1650 Pro en 2,5 GB RAM? Mvg, Flitskikker Kdenk het wel Reageren
lexus123 Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 (bewerkt) Ik vond CoD 4: Modern Warfare een erg goede game. Hopelijk wordt deze ook weer vet. Zou hij het gaan doen op mijn Pentium 4 HT 2,8 GHz met een Radeon X1650 Pro en 2,5 GB RAM? Mvg, Flitskikker Doe maar stoer, doe maar stoer! Ik denk het niet EDIT: CDA mag in mijn ogen dood vallen: Vandaag is duidelijk geworden dat een kamerlid van de grootste politieke partijen van Nederland, het CDA, heeft gevraagd naar een potentieel verbod op de nieuwe Call of Duty Modern Warfare 2. Reden was de beruchte 'vliegveld scene' waar hele groepen burgers worden gedood door een aantal terroristen. Joop Atsma, degene die het verbod heeft aangevraagd, noemde de scene 'afschuwelijk'. 'Het zet aan tot geweld en dat is verboden'. Coalitiepartij PvdA is tegen een dergelijk verbod evenals de Christen Unie. Een kamerlid van de Christen Unie noemde de missie in het spel 'triest' en 'smakeloos'. Het nijgt volgens hem een beetje de kant op te gaan van GTA. 'Wat heb je er nou aan om ontschuldige burgers te willen vermoorden?'. Daarnaast was een argument tegen het verbod: 'Als je dit verbiedt, wat moet je dan nog meer verbieden? Er zijn talloze films waar nog ergere scenes in voor komen.' Zoals de meeste weten kun je geweldadige scenes in Modern Warfare 2 overslaan. Mede door dit feit zal een verbod op Modern Warfare 2 niet aannemelijk zijn. BRON Bewerkt: 9 november 2009 door lexus123 Reageren
.Senne Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Waar houdt NL zich mee bezig? Bij ons moeit de politiek zich niet met games. Reageren
Dieko Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Waar houdt NL zich mee bezig? Bij ons moeit de politiek zich niet met games. Jullie politiek wilt dat de vaccinatie tegen de Mexicaanse griep verplicht wordt en heeft besloten wie geen prik wilt gevolgen kan krijgen van het leger Reageren
lexus123 Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Waar houdt NL zich mee bezig? Bij ons moeit de politiek zich niet met games. Joost Asthma is gewoon een beetje raar in z'n hoofd. Maar het verbod gaat er toch niet komen want de PvdA en de CU zijn tegen. Reageren
.Senne Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Waar houdt NL zich mee bezig? Bij ons moeit de politiek zich niet met games. Jullie politiek wilt dat de vaccinatie tegen de Mexicaanse griep verplicht wordt en heeft besloten wie geen prik wilt gevolgen kan krijgen van het leger Een prik is verplicht bij bepaalde groepen, zoals leerkrachten. Lijkt me ook logisch, als je kijkt hoe snel het zich op scholen verspreidt. Maar goed, een halve dag voor de release ineens proberen een game te boycotten lukt inderdaad nooit. Ik ga er morgen na school onmiddellijk achter, en dit is echt de eerste game die ik op de release date zelf koop. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.