HA5H Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Waar houdt NL zich mee bezig? Bij ons moeit de politiek zich niet met games. Jullie politiek wilt dat de vaccinatie tegen de Mexicaanse griep verplicht wordt en heeft besloten wie geen prik wilt gevolgen kan krijgen van het leger Een prik is verplicht bij bepaalde groepen, zoals leerkrachten. Lijkt me ook logisch, als je kijkt hoe snel het zich op scholen verspreidt. Maar goed, een halve dag voor de release ineens proberen een game te boycotten lukt inderdaad nooit. Ik ga er morgen na school onmiddellijk achter, en dit is echt de eerste game die ik op de release date zelf koop. Bij mij ook! Maar ik heb net gecheckt en mijn bestelling is onderweg volgens TNT post Reageren
GTAJoel Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 [dilemma]Ik ga hem morgen nog niet kopen denk ik, al wil ik hem wel al snel mogelijk hebben eigenlijk[/dilemma] Ik denk dat ik maar wacht tot ie in prijs zakt.. Reageren
.Senne Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 [dilemma]Ik ga hem morgen nog niet kopen denk ik, al wil ik hem wel al snel mogelijk hebben eigenlijk[/dilemma] Ik denk dat ik maar wacht tot ie in prijs zakt.. Zal nog niet zo snel zijn denk ik.. Reageren
Dieko Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 [dilemma]Ik ga hem morgen nog niet kopen denk ik, al wil ik hem wel al snel mogelijk hebben eigenlijk[/dilemma] Ik denk dat ik maar wacht tot ie in prijs zakt.. Zal nog niet zo snel zijn denk ik.. Call of Duty 4 is net geleden pas afgeprijst, dus denk ik dat MW2 lang niet wordt afgeprijst. Reageren
Reinier93 Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Dit wordt mijn eerste COD sinds deel 1 De multiplayer moet briljant zijn en daarom koop ik hem ook. Reageren
GTAJoel Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 [dilemma]Ik ga hem morgen nog niet kopen denk ik, al wil ik hem wel al snel mogelijk hebben eigenlijk[/dilemma] Ik denk dat ik maar wacht tot ie in prijs zakt.. Zal nog niet zo snel zijn denk ik.. Call of Duty 4 is net geleden pas afgeprijst, dus denk ik dat MW2 lang niet wordt afgeprijst. Ah ok, dan koop ik de engelse versie maar denk ik, die zijn goedkoper dan rest over het algemeen. Zit er nog verschil tussen de UK versie en de versie die je hier in NL koopt? Reageren
Forumrunner Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 [dilemma]Ik ga hem morgen nog niet kopen denk ik, al wil ik hem wel al snel mogelijk hebben eigenlijk[/dilemma] Ik denk dat ik maar wacht tot ie in prijs zakt.. Dan zie ik je over 2 jaar in multiplayer? Reageren
jordib12 Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Ik koop hem ook, maar binnen 1 week ofzo, ik kijk eerst hoe jullie reactie is op het spel! Reageren
GTAJoel Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 (bewerkt) [dilemma]Ik ga hem morgen nog niet kopen denk ik, al wil ik hem wel al snel mogelijk hebben eigenlijk[/dilemma] Ik denk dat ik maar wacht tot ie in prijs zakt.. Dan zie ik je over 2 jaar in multiplayer? Hahah nee nee, wel sneller hoor:) Deze maand of volgende. Ik denk dat ik niet wacht tot ie in prijs zakt.. Maar is er verschil tussen de UK versie en de versie die je in NL koopt? Bewerkt: 9 november 2009 door GTAJoel Reageren
Dieko Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 [dilemma]Ik ga hem morgen nog niet kopen denk ik, al wil ik hem wel al snel mogelijk hebben eigenlijk[/dilemma] Ik denk dat ik maar wacht tot ie in prijs zakt.. Dan zie ik je over 2 jaar in multiplayer? Hahah nee nee, wel sneller hoor:) Deze maand of volgende. Ik denk dat ik niet wacht tot ie in prijs zakt.. Maar is er verschil tussen de UK versie en de versie die je in NL koopt? Het verschil is dat je UK versie moet bestellen en de NL hier moet kopen of bestellen. Menu enz is geen verschil Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Ook heb je kans dat je console ( Miss ps3 ) geen buitenlandse games leest.... Reageren
GTAJoel Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Maar ik koop hem voor de pc dus het zal wel goed moeten zijn dan.. Reageren
Dieko Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Ook heb je kans dat je console ( Miss ps3 ) geen buitenlandse games leest.... PS3 is regiovrij Reageren
gta_rulez Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Een prik is verplicht bij bepaalde groepen, zoals leerkrachten. Lijkt me ook logisch, als je kijkt hoe snel het zich op scholen verspreidt. Maar goed, een halve dag voor de release ineens proberen een game te boycotten lukt inderdaad nooit. Ik ga er morgen na school onmiddellijk achter, en dit is echt de eerste game die ik op de release date zelf koop. Bij mij ook! Maar ik heb net gecheckt en mijn bestelling is onderweg volgens TNT post Dit wordt voor mij de tweede game die op de releasedag haal. Na GTA IV Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.