HA5H Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Zojuist via TNT post binnengekregen, daklijk ermee aan de slag Waarom spel je nu CoD Waw? Omdat ik misschien strx pas MW2 ga spelen? Ik maak eerst mn huiswerk Reageren
.Senne Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Nog 5 minuten en het is klaar. Reageren
Rullez Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 (bewerkt) Ben hem hiernet gaan halen met twee vrienden die even meegingen naar Free Record Shop. Eén van hen wou 'm voor de ps3, en ik voor de PC. We hadden beiden het laatste exemplaar. Lol, bij mij lagen er nog minstens 10 PS3 exemplaren. Ik kocht hem rond een uurtje of 11 vanochtend. Bewerkt: 10 november 2009 door Rullez Reageren
.Senne Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 (bewerkt) Ben hem hiernet gaan halen met twee vrienden die even meegingen naar Free Record Shop. Eén van hen wou 'm voor de ps3, en ik voor de PC. We hadden beiden het laatste exemplaar. Lol, bij mij lagen er nog minstens 10 PS3 exemplaren. Ik kocht hem rond een uurtje of 11 vanochtend. Wij onmiddellijk toen school uit was, wat dus 15:40 was. Het gaat best snel. Bewerkt: 10 november 2009 door .Senne Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Hehe, de game vandaag HELEMAAL Kapot gespeeld! ECHT GEWELDIG! *maar die airport missie... die is echt ZO hard, overal kruipende mensen, overal bloed. Reageren
GTAJoel Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Dit wordt mijn eerste COD sinds deel 1 De multiplayer moet briljant zijn en daarom koop ik hem ook. Schaam je! Je hebt een stukje gamehistorie gemist. Ik weet het Maar COD heeft me nooit iets geboeid totdat ik Killzone 2 kocht en fps online toch wel erg verslavend zijn Krijg hem met sinterklaas dus ik moet nog even wachten Dan is het goed Als je maar ooit ff COD MW (2) hebt gespeeld.. Ik wacht zelf ook nog ff met het halen van de game.. De game lijkt me supervet maar ik wil hem niet zo graag, dat ik hem vandaag al ga halen ofzo.. Reageren
Visser23 Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Ik weet niet wanneer ik hem krijg. Ik zou hem krijgen bij Power Unlimited, alleen heb nog niet eens een acceptgiro binnen. Nah goed... Daarnaast, denk wel om de spoilers mensen Reageren
jordib12 Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Ik koop hem wss in weekend! ^ Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Ben als een gek vanuit de winkel naar mijn huis gefietst. En dan 'm erin dauwen. Echt zo gruwelijk vet. Heerlijk. Alleen wel wat wennen, want dit is eigenlijk mijn eerste CoD :$ Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Uh ? Waarom is mijn ding een spoiler ? De regering wil zelfs dat het spel verboden wordt op die scene... Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 net op rtl news ofzo geweest of er een verbod moet komen omdat het te realistich zou zijn jezus het is al 18+(niet dat ik me daar aan hou ofzo )en dan willen ze het nog gaan verbieden Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 net op rtl news ofzo geweest of er een verbod moet komen omdat het te realistich zou zijn jezus het is al 18+(niet dat ik me daar aan hou ofzo )en dan willen ze het nog gaan verbieden Haha, heb het ook net 2 minuten geleden gezien. Maar dat nieuws werd al 2 pagina's terug bekend gemaakt Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 net op rtl news ofzo geweest of er een verbod moet komen omdat het te realistich zou zijn jezus het is al 18+(niet dat ik me daar aan hou ofzo )en dan willen ze het nog gaan verbieden Haha, heb het ook net 2 minuten geleden gezien. Maar dat nieuws werd al 2 pagina's terug bekend gemaakt oja sorry maar ik had geen zin om alle paginaas te lezen Reageren
Zaahed Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Geplaatst: 10 november 2009 Aight, heb COD4 MW2 Prestige Edition binnen. Echt gaaf zeg, 'k weet niet wat ik eerst ga doen. Singleplayer of Multiplayer? XD CoD 4 MW2? Dat bestaat niet wel MW2. Ik ga hem bestellen of zo. Stomme pegi met hun domme regels ze weten gewoon niet dat het voor kinderen eigenlijk niks voorstelt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.