Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ook niet, en in het begin is het best wennen, maar na een tijdje lukt het wel aardig, en nu heb ik iets van een uurtje of 5 gespeeld en het gaat echt lekker. Maar ik doe het nu ook op easy :schater:

@Senne: het is iets anders. Ik weet niet hoe je het berekend, maar het is wel zo:

Als je precies evenveel Kills als Deaths hebt, dan sta je precies op 0 (de meter staan dan op nul). Heb je 2x zoveel kills als deaths, dan staat ie in de +50, en andersom.

Bewerkt: door Gijsso
Geplaatst:

Vraagje: is de game moelijk want heb zelf niet zo veel ervaring met shooter game's?

Misschien, maar als je eerst ff de singleplayer doet en daarmee gewend raakt dan hoef je er niet zo'n moeite mee te hebben denk ik. COD ging mij altijd wel goed af. En je kunt altijd op 'easy' beginnen in de singleplayer en het steeds een stapje moeilijker maken..

Geplaatst:

Kill/death ratio, het woord zegt het toch zelf? :puh: Het getal moet altijd op één zitten bij evenveel kills en deaths. 1500 kills en 1500 deaths geven 1500/1500=1. Als je 1500 kills hebt en 1400 deaths, dan is je K/D 1.07 en dan zie je dus dat je meer kills hebt gehaald dan dood te gaan. Als je 1400 kills en 1500 deaths hebt is je K/D 0.93, waardoor je ziet dat je meer dood bent gegaan dan mensen hebt gekilled.

Als je zo even andere kill/death ratio's leest, dan zie je dat dat van Powerpats duidelijk een andere berekening is, ofwel is hij immens goed. :puh:

Klik

Klik

Geplaatst:

Tuurlijk weet ik wat K/D is, net zoals m/s en 1/2 maar ik zei toch dat het een andere berekening is en dat het meer met percentage te maken heeft dan met echte cijfers.

Geplaatst: (bewerkt)

kills deaths betekent ook hetzelfde. :$

en zelfs als je het andersom doet, dan verandert er niks aan het cijfer.

Bewerkt: door PowerPats
Geplaatst:

misschien waren de battlefield webdesigners een beetje in de war en hadden ze het perongeluk omgewisseld. :engel:

Geplaatst:

Wie kan er online?

Welk platform? PC gaat perfect.

@ Powerpats, er verandert wel iets aan de cijfers. 19 kills, 1 death zou volgens kill/death ratio gelijk zijn aan 19/1 = 19, terwijl death/kills ratio gelijk zou zijn aan 1/19 = 0.05.

Geplaatst:

Wie kan er online?

Welk platform? PC gaat perfect.

@ Powerpats, er verandert wel iets aan de cijfers. 19 kills, 1 death zou volgens kill/death ratio gelijk zijn aan 19/1 = 19, terwijl death/kills ratio gelijk zou zijn aan 1/19 = 0.05.

Nee de ps3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...