Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind dat de SP te snel is uitgespeeld (zojuist gedaan). Einde is wel mooi, maar toch had ik iets beters verwacht.

Geplaatst:

Missies waren inderdaad wel vet. Maar daar bleef het ook bij. Duidelijk een slecht balans tussen kwaliteit en kwantiteit. ;) Verder heb ik inderdaad ook met 4 - 6 uur de SP uitgespeeld, terwijl ik met de vorige delen toch veel langer zoet was.

Geplaatst:

godver gister had ik voor de lol 3rd person capture the flag gedaan. En ik zat met 2 andere gozers in een team.

Dus ik ga naar de flag toe maar halverwege stop ik om te schuilen omdat ik weet dat de vijanden daar altijd op de uitkijk staan bij de flag.

Dus ik hoor via de mic dat een zo een 12jarige met zo een piepstemmetje tegen iemand zegt van. OMG powerpats is a noob just get the f*cking flag already !!!

Ik laat het er gewoon bij en blijf zitten waar ik zit terwijl ik zit te scouten naar vijanden. Dus die 12 jarige rent langs mij pakt de vlag. En word gelijk doodgeschoten. Hij helemaal schelden natuurlijk. :schater:

En zo ging het de hele tijd door, Die kind zat iedereen tegen mij optestoken van powerpats is een noob enz. Maar op het eind van de match had ik tenminste wel veel kills gemaakt terwijl hij iets van 17 keer was doodgegaan.

Geplaatst:

Erg irritant, maar hebben jullie ook dat als jullie heel 'newbie' met de grenade launcher lopen en er komt een tegenstander voor je neus dat als je schiet (bijv op de grond 1 M naast hem) dat dat ding helemaal niet ontploft maar eigenlijk gewoon een steen is?

Ik heb het vaak genoeg gehad, blijkbaar komt dat omdat je er te dichtbij staat, maar het is erg irritant (die gozer killt jou dus) en heb hierdoor me tv iets te vaak vervelende ziektes toegewenst,, blij dat ik geen headset heb :bonk:

Ten eerste het is "nooby" niet newbie. Ten tweede, het is je eigen schuld, een granade launcher is niet bedoeld om mee rond te rennen als je primaire wapen, dat doen alleen noobs. Je hoort het te gebruiken om groepen tegenstanders te doden, meestal in gebouwen. Tegen iemand die 1m voor je staat gebruik je een vuurwapen, geen granade launcher (behalve als je een noob ben, want die denken dat de granade launcher een shotgun is en proberen ze jou ermee te raken, wat met een heel irritant geluidje kan eindigen). :duh: Jij hebt zo te zien ook zelfmoordneigingen als je MW2 speelt, want als die granaat het zou doen, zou jij ook doodgaan.

PS: Die beveiliging zit ook op de echte M203, dus niemand moet er beginnen dat het onzin is dat IW dat heeft ingezet.

De fuck :duh:

Maakt het mij uit hoe je noob - newb - noobie - newby - kneus schrijft, je hebt het beeld, en ga nou niet zo pro praten, want nu gebruik ik dat ding toch niet meer, had hem nodig voor de shotgun :duh:

En die zelfmoordneigingen, wtf? :7 het is een spel, ik weet niet of zo'n spel jouw leven betekend, maar ik ben niet zon die hard gamer, ik speel het dus ook maar voor de lol :7

En als die nade launcer voor noobs is, mij maakt het niet uit, zolang ik me kill maar krijg. en zolang ik nogsteeds mensen van lvl 62 zie lopen met een rpg-7 maakt het mij niet uit, een kill is een kill.

Mijn wapens zijn overigens (alleen primary dan)

Scar H met heartbeatsensor en silencer,

Tar-21 met ASOG scope en silencer en

P90 met alleen rapid fire, moet de rest nog unlocken.

Ben net lvl 24 of 25 geworden :bonk:

Geplaatst:

Ik vind dat de SP te snel is uitgespeeld (zojuist gedaan). Einde is wel mooi, maar toch had ik iets beters verwacht.

agree, maar het eind zuigt

het mes komt in zijn oog en misgooien is onmogelijk

Geplaatst:

Op naar Mw3 dan maar hè :puh:

Hoever is iedereen eigenlijk met Spec Ops? Ik heb nu 57/69 sterren.

Geplaatst: (bewerkt)

ik speel de sp pas als er niemand online van vrienden is en heb hem dus al uitgespeeld goede verhalijn ben nu volop bezig met de multy het is best leuk om te spelen ik zit al bij leven 24 niet echt ver maar jha :puh: ik ga vanavond weer spelen :D

Bewerkt: door indo1991
Geplaatst:

Ben nog niet eens begonnen, Boeie multiplayer is veel leuker.

Nee, als je met vrienden (met headset, anders heb je sowieso niks aan online gaming) op Veteran geen lol kunt beleven aan Spec Ops...

Geplaatst:

Erg irritant, maar hebben jullie ook dat als jullie heel 'newbie' met de grenade launcher lopen en er komt een tegenstander voor je neus dat als je schiet (bijv op de grond 1 M naast hem) dat dat ding helemaal niet ontploft maar eigenlijk gewoon een steen is?

Ik heb het vaak genoeg gehad, blijkbaar komt dat omdat je er te dichtbij staat, maar het is erg irritant (die gozer killt jou dus) en heb hierdoor me tv iets te vaak vervelende ziektes toegewenst,, blij dat ik geen headset heb :bonk:

Ten eerste het is "nooby" niet newbie. Ten tweede, het is je eigen schuld, een granade launcher is niet bedoeld om mee rond te rennen als je primaire wapen, dat doen alleen noobs. Je hoort het te gebruiken om groepen tegenstanders te doden, meestal in gebouwen. Tegen iemand die 1m voor je staat gebruik je een vuurwapen, geen granade launcher (behalve als je een noob ben, want die denken dat de granade launcher een shotgun is en proberen ze jou ermee te raken, wat met een heel irritant geluidje kan eindigen). :duh: Jij hebt zo te zien ook zelfmoordneigingen als je MW2 speelt, want als die granaat het zou doen, zou jij ook doodgaan.

PS: Die beveiliging zit ook op de echte M203, dus niemand moet er beginnen dat het onzin is dat IW dat heeft ingezet.

Maakt het mij uit hoe je noob - newb - noobie - newby - kneus schrijft, je hebt het beeld, en ga nou niet zo pro praten, want nu gebruik ik dat ding toch niet meer, had hem nodig voor de shotgun :duh:

En die zelfmoordneigingen, wtf? :7 het is een spel, ik weet niet of zo'n spel jouw leven betekend, maar ik ben niet zon die hard gamer, ik speel het dus ook maar voor de lol :7

En als die nade launcer voor noobs is, mij maakt het niet uit, zolang ik me kill maar krijg. en zolang ik nogsteeds mensen van lvl 62 zie lopen met een rpg-7 maakt het mij niet uit, een kill is een kill.

Je hoeft je niet meteen zo beledigd te voelen. Je schreef het goed, maar dat is eerder nooby wat jij aan het doen was dan newbie. Ik vind je geen noob, want je zei dat niet dat je het altijd doet, ik gebruik de M203 ook soms om mensen te iriteren. Dat gedeelte over zelfmoordneigingen was een grap. Mij maakt het ook niet zo veel uit waarmee je kills krijgt, maar je moet toegeven dat een kill maken met een granade launcher niet echt moelijk is. En sinds je nu ook heb bijgezegd dat je het voor de shotgun deed, trek ik alles terug wat ik eerder over je had geschreven. :$

Geplaatst:

Je hoeft je niet meteen zo beledigd te voelen. Je schreef het goed, maar dat is eerder nooby wat jij aan het doen was dan newbie. Ik vind je geen noob, want je zei dat niet dat je het altijd doet, ik gebruik de M203 ook soms om mensen te iriteren. Dat gedeelte over zelfmoordneigingen was een grap. Mij maakt het ook niet zo veel uit waarmee je kills krijgt, maar je moet toegeven dat een kill maken met een granade launcher niet echt moelijk is. En sinds je nu ook heb bijgezegd dat je het voor de shotgun deed, trek ik alles terug wat ik eerder over je had geschreven. :$

Bedankt :)

En ik had wel een keertje dé winning kill :$ En die was nog behoorlijk mooi ook :$

op terminal, laatste 10 seconden ofzo, ik schiet vanaf iets voor die roltrapen door het raam, recht het vliegtuig in, double kill + winning kill :)

Vraag maar aan visser, die had het tot in de details moeten aanhoren :$

>>> Door Visser23: Helaas wel ja... :(<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je het met de M203 of een geweer gedaan? Als je het met de granade launcher had gedaan dan zou ik eens de reactie van die mensen willen zien. :puh:

PS: Visser ik heb medelijden met jou. :puh:

Bewerkt: door Vercetti24
Geplaatst:

Tar-21 met nade launcher, maar die is er nu al af :)

Vervangen door asog scope en silencer, maar had vanmiddag geen tijd dus waarschijnlijk zit er de volgende keer een heartbeatsensor en een silencer/scope op, hangt van de map af :)

Geplaatst:

Wat me opviel is dat veel mensen die rond de rank 30 zitten dat die vaak heel goed zijn. :Y

Krijg je dan soms een heel goed wapen? :?

En tot welke rank kan je gaan? :?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...