Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat is de tijd voor 3 sterretjes? 70 sec? Ik zat daar 10 secondjes onder :sigaar:

En ik wordt echt merkbaar beter in MP. Eerst was het echt dik ingemaakt (5 kills: 15 deaths :$) maar nu is het omgedraait. Gaat nu echt zo lekker. Hail SCAR-H met Heartbeat Sensor.

Geplaatst:

Wat is jullie tijd op de snowmobile race? Ik geraak niet onder 107.3 seconden. puh2.gif

Dat is best wel veel ofniet?

Oops, foutje. Ik bedoel eigenlijk 1.07 minuten :puh: Dus 67.3 seconden, net genoeg voor drie sterren. Maar lager lukt me niet.

Geplaatst:

Op de afdaling in op het eind, is er een weg recht naar beneden, waar geen bomen staan. Die moet je proberen te vinden, dat scheelt echt zoveel tijd :puh: En verder altijd vol gas geven.

Geplaatst:

Heb net eens schnell een heartbeat sensor vrijgespeeld om uit te proberen, en het is verdomd handig op sommige maps (favela en andere). :D

Geplaatst: (bewerkt)

Wat is jullie tijd op de snowmobile race? Ik geraak niet onder 107.3 seconden. :puh:

Mijn beste is 66s geworden. Verder nooit meer geprobeerd om te verbeteren.

Wat zijn jullie beste tijden op Breach & Clear? Van mijn nu 20.15 (was eerst 22.50 ofzo). IW deed het in 17s.

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

Mijn MP k/d is nu 1.53, maar die Spec Ops vind ik behoorlijk moeilijk. Die steelth missie in de sneeuw lukt me al helemaal niet. Op het einde moet je een pad op die omhoog gaat, maar ik zie net in een filmtutorial dat je daar boven langs kan. :7 Ik zal misschien wat meer Special Ops gaan doen want ik doe nu eigenlijk alleen maar MP. :puh:

Geplaatst:

Special Ops is echt lastig. Alles van Alpha nu gelukkig compleet, Bravo moet ik nog 2 games(min 2 spelers) en voor de rest een aantal voltooid op Charlie en Delta. Alleen ik haat die Juggernauts. :7

@ TomHagen: Met datzelfde level zat ik ook flink in de problemen. Even later op YouTube gekeken en het blijkt dat je maar 2 mensen in het begin en 2 op het eind (heuvel) moet killen en de rest is sluipen langs de zijkant en over richels. :7

Geplaatst:

Evasion heeft iedereen problemen mee, maar als je PRECIES hetzelfde doet als in de missie waar het in voorkomt en flashbangs gebruikt, is het zeer makkelijk.

Of je probeert gewoon dit :puh: :

Ook een makkelijke:

Geplaatst:

Mijn langste streak is maar 14. :puh: Maar ik heb nog niet alle streaks unlocked. Ik had Care Package / Predator Missile / Airstrike, maar nu is die laatste vervangen door een Attack Helicopter.

Met een AC moet een Nuke zeker mogelijk zijn op een vrij open map (wasteland ofzo, en daar kan je ook snel een killstreak van 15 halen met die minigun. xD)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...