flippie13 Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Mijn killstreak zal wel 9 zijn ofzo :$ Naar mijn weten heb ik 1 keer pave low gehaald, maar da weet ik nie zeker meer :$ Mijn perks zijn trouwens: Bling pro Cold blooded (geen pro, wat krijg je bij die pro?) Commando Pro (geen faillig damage, heerlijk ) Reageren
Gijsso Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 (bewerkt) Ben vandaag ook pas voor het eerst genuked. Best wel klote Heb ging net lekker, was 2e van mijn team (de Neuker was 1e), en toen dat geluid. Dan baal je ook echt Bewerkt: 21 november 2009 door Gijsso Reageren
.Senne Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Mijn killstreak zal wel 9 zijn ofzo :$ Naar mijn weten heb ik 1 keer pave low gehaald, maar da weet ik nie zeker meer :$ Mijn perks zijn trouwens: Bling pro Cold blooded (geen pro, wat krijg je bij die pro?) Commando Pro (geen faillig damage, heerlijk ) De Crate vind ik echt te easy, en die blijf ik altijd gebruiken. Heb haast altijd een airstrike/pave low/AC130. Cold Blooded Pro maakt je denk ik op alles onzichtbaar: Radar, heartbeat sensor enzo. En wat houdt die commando juist in? Reageren
Tomeken Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 (bewerkt) Eindelijk heb ik Spec Ops afgemaakt met behulp van Tomeken op MP ben ik nu ook al lvl 50 die ACR is echt te gek vind ik Ah, jij zit hier ook op het forum Je hebt ze toch nog niet allemaal, ofwel ondertussen ? BTW: als er iemand moeite heeft met die special ops laat maar weten En die juggernauts op het einde zijn echt makkelijk he GunNroses61 Bewerkt: 21 november 2009 door Tomeken Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 (bewerkt) Mijn killstreak zal wel 9 zijn ofzo :$ Naar mijn weten heb ik 1 keer pave low gehaald, maar da weet ik nie zeker meer :$ Mijn perks zijn trouwens: Bling pro Cold blooded (geen pro, wat krijg je bij die pro?) Commando Pro (geen faillig damage, heerlijk ) De Crate vind ik echt te easy, en die blijf ik altijd gebruiken. Heb haast altijd een airstrike/pave low/AC130. Cold Blooded Pro maakt je denk ik op alles onzichtbaar: Radar, heartbeat sensor enzo. En wat houdt die commando juist in? Normaal commando vergroot het bereik van melee aanvallen en Pro zorgt nog voor geen falling damage. Ik ben tot nu toe maar een keer genuked, ik joinde een game wanneer iemand hem net heeft gebruikt (dus wanneer het aftellen begon). Ik ben nu rank 48 en ik gebruik: M16A4 met holographic Stinger Stun x2 Throwing knife Scavanger Pro Stopping Power Pro Commando Pro Killstreaks: Care Package Harrier Stealth Bomber Callsign: Title: Chick Magnet Emblem: Capt. Price Flippie13: Hier heb je het antwoord: The Pro version prevents the red name and crosshairs from appearing on an enemy's screen when they are looking at the user. It is unlocked by destroying forty enemy kilstreak rewards (of any kind, even UAVs). Bron: CoD wikia Bewerkt: 21 november 2009 door Vercetti24 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Ik heb nu UAV, Predator missile en Emergency Airdrop(bij 8 kill streak). Die Emergency Airdrop is zo enorm nuttig, het zijn gewoon 4 care packages. Laatst had ik 1 Pave Low, 2 Sentry's en 1 airstrike in een Emergency Airdrop. Reageren
.Senne Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Ik heb nu UAV, Predator missile en Emergency Airdrop(bij 8 kill streak). Die Emergency Airdrop is zo enorm nuttig, het zijn gewoon 4 care packages. Laatst had ik 1 Pave Low, 2 Sentry's en 1 airstrike in een Emergency Airdrop. Hier had ik nog een vraagje over. Krijg je deze allemaal in één keer, of kan je ze achter elkaar inroepen? Het is de volgende die ik unlock denk ik. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 (bewerkt) Ik heb nu UAV, Predator missile en Emergency Airdrop(bij 8 kill streak). Die Emergency Airdrop is zo enorm nuttig, het zijn gewoon 4 care packages. Laatst had ik 1 Pave Low, 2 Sentry's en 1 airstrike in een Emergency Airdrop. Hier had ik nog een vraagje over. Krijg je deze allemaal in één keer, of kan je ze achter elkaar inroepen? Het is de volgende die ik unlock denk ik. Ze worden allemaal in een keer gedropt. Ik heb een filmpje over verborgen gamemodes in MW2: Bewerkt: 21 november 2009 door Vercetti24 Reageren
PowerPats Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 heb de heartbeat sensor unlocked. heel erg makkelijk, in 1 match al gehaald. Omdat ik er allemaal goeie verhalen over hoor. heb het toen op mijn SCAR gezet, maar ik kan er niet mee omgaan. vind het ook nutteloos. Om de minuut is er toch weer een UAV online waarmee je ook kan waarnemen waar de vijand is. En vind kijken op de map veel handiger dan steeds afgeleid worden door dat schermpje. Heb het er meteen weer afgeflikkert. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Ik heb nog nooit meegemaakt dat er bijna een hele match een UAV online was. Ik vindt het vooral juist handig vooral dan nog met die perk waardoor je twee attachments op je geweer kan plaatsen. Reageren
PowerPats Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Ik hoor echt om de minuut, UAV online, UAV online is echt om gek van te worden. Reageren
lexus123 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Ik heb UAV ingesteld op een 2 killstreak, dus als je Hardcore speelt krijg ik een UAV om de halve seconde @iedereen: Commando houd in dat je verder kunt knifen. De Pro versie geeft je geen val dammage, van welke hoogte dan ook. Cold Blooded laat je niet zien op UAV's en Predator Missle en shit. De Pro versie is wel aardig, als mensen op je richten word hun crosshair niet rood maar blijft gewoon wit. Meer over killstreaks (engels): KLIK. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Ik heb gisteren geprobeerd om COD:Classic te downloaden met de code die op de voucher stond die bij m'n Hardened Edition was. Nu is het probleem dat deze code om de één of andere manier niet werkt. Wat kan ik nu doen? Ik wil deze game echt wel spelen, ik heb er trouwens ook voor betaald gehad. Reageren
Rullez Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Ik heb gisteren geprobeerd om COD:Classic te downloaden met de code die op de voucher stond die bij m'n Hardened Edition was. Nu is het probleem dat deze code om de één of andere manier niet werkt. Wat kan ik nu doen? Ik wil deze game echt wel spelen, ik heb er trouwens ook voor betaald gehad. Kijk eerst is 2 keer goed of je alles goed in typ. Sommige letters en/of cijfers lijken namelijk nog wel is veel op elkaar. Ook helpt het misschien als je ze in hoofdletters typ. Werkt dit allemaal niet zou ik terug gaan met eventueel een foto van je downloadlijst zodat ze niet gelijk zeggen dat je de code al heb gebruikt. Zeggen ze het toch probeer dan live in de winkel op je PlayStation Network account in te loggen. Veel geluk! Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Kijk eerst is 2 keer goed of je alles goed in typ. Sommige letters en/of cijfers lijken namelijk nog wel is veel op elkaar. Ook helpt het misschien als je ze in hoofdletters typ. Werkt dit allemaal niet zou ik terug gaan met eventueel een foto van je downloadlijst zodat ze niet gelijk zeggen dat je de code al heb gebruikt. Zeggen ze het toch probeer dan live in de winkel op je PlayStation Network account in te loggen.Veel geluk! Bedankt voor je reactie. Ik ben er heel zeker van dat ik alles goed heb ingetypt dus dat kan het probleem niet zijn. Je tweede idee om terug naar de winkel te gaan gaat niet lukken, want ik heb de game namelijk online besteld gehad. Zou ik geen mail kunnen sturen naar Activision of Infinity Ward en dat zij misschien een code geven aan mij? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.