Rullez Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 (bewerkt) Kijk eerst is 2 keer goed of je alles goed in typ. Sommige letters en/of cijfers lijken namelijk nog wel is veel op elkaar. Ook helpt het misschien als je ze in hoofdletters typ. Werkt dit allemaal niet zou ik terug gaan met eventueel een foto van je downloadlijst zodat ze niet gelijk zeggen dat je de code al heb gebruikt. Zeggen ze het toch probeer dan live in de winkel op je PlayStation Network account in te loggen.Veel geluk! Bedankt voor je reactie. Ik ben er heel zeker van dat ik alles goed heb ingetypt dus dat kan het probleem niet zijn. Je tweede idee om terug naar de winkel te gaan gaat niet lukken, want ik heb de game namelijk online besteld gehad. Zou ik geen mail kunnen sturen naar Activision of Infinity Ward en dat zij misschien een code geven aan mij? Ik denk dat veel gamers een gratis code proberen los te peuteren bij IW. Misschien dat je dan beter eerst contact kan gaan opnemen met de webshop waar je de game heb gekocht. Lukt dat niet had ik de Nederlandse vertegenwoordiger van Activision een mail gestuurd. Bewerkt: 22 november 2009 door Rullez Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Ik denk dat veel gamers een gratis code proberen los te peuteren bij IW. Misschien dat je dan beter eerst contact kan gaan opnemen met de webshop waar je de game heb gekocht. Lukt dat niet had ik de Nederlandse vertegenwoordiger van Activision een mail gestuurd. Bedankt Rullez. Ik heb een mail gestuurd naar de webshop, hopelijk krijg ik een nieuwe code. Reageren
PowerPats Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Ik denk dat veel gamers een gratis code proberen los te peuteren bij IW. Misschien dat je dan beter eerst contact kan gaan opnemen met de webshop waar je de game heb gekocht. Lukt dat niet had ik de Nederlandse vertegenwoordiger van Activision een mail gestuurd. Bedankt Rullez. Ik heb een mail gestuurd naar de webshop, hopelijk krijg ik een nieuwe code. Of misschien heb je de pech gehad dat andere gamers gewoon random een paar cijfers hadden ingevoert, en dat dat net jou code was. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Ik denk dat veel gamers een gratis code proberen los te peuteren bij IW. Misschien dat je dan beter eerst contact kan gaan opnemen met de webshop waar je de game heb gekocht. Lukt dat niet had ik de Nederlandse vertegenwoordiger van Activision een mail gestuurd. Bedankt Rullez. Ik heb een mail gestuurd naar de webshop, hopelijk krijg ik een nieuwe code. Of misschien heb je de pech gehad dat andere gamers gewoon random een paar cijfers hadden ingevoert, en dat dat net jou code was. dit had ik eerst ook je hij moest eerst paar dagen wachten dat deed ik ook nu doet die van mij het zou zeggen probeer het nog 1 x Reageren
stefan321 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 ff tussendoor: is het mogelijk om bijvoorbeeld 2 attacments op een wapen te doen zoals een red dot en een demper tegelijk?? Reageren
Rullez Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 ff tussendoor: is het mogelijk om bijvoorbeeld 2 attacments op een wapen te doen zoals een red dot en een demper tegelijk?? Volgens mij is dit helaas niet mogelijk. Reageren
PowerPats Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 met de Bling perk wel volgens mij. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 (bewerkt) jawel met de bling peak want ik dat had ik laast wel gedaan je kan er van alles op gooie maar het mogen geen zelfe soort zijn zo als de red dot en de holo grafice dot dus je kan wel bv red dot en grenade lancher red dot silincer dus jha het kan wel Bewerkt: 22 november 2009 door indo1991 Reageren
lexus123 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 ff tussendoor: is het mogelijk om bijvoorbeeld 2 attacments op een wapen te doen zoals een red dot en een demper tegelijk?? Volgens mij is dit helaas niet mogelijk. Dat kan wel. Met de eerder genoemde Bling Perk (Perk 1). Als je de Pro versie hebt kun je ook nog 2 attachments op je secondary zetten. Reageren
flippie13 Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Met bling kan je 2 attatchments op je wapen zetten ja, maar wel 1 boven en 1 onder, (zoals een ASOG scope en een grenade launcher, een ASOG scope en een Red dot sight werken samen niet) Ik heb nu ook die bling pro, maar ik heb voor al mijn secundary wapens geen 2 attachsments vrijgespeeld, alleen maar me magnum met FMJ, dusja XD Reageren
HA5H Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Kijk eerst is 2 keer goed of je alles goed in typ. Sommige letters en/of cijfers lijken namelijk nog wel is veel op elkaar. Ook helpt het misschien als je ze in hoofdletters typ. Werkt dit allemaal niet zou ik terug gaan met eventueel een foto van je downloadlijst zodat ze niet gelijk zeggen dat je de code al heb gebruikt. Zeggen ze het toch probeer dan live in de winkel op je PlayStation Network account in te loggen.Veel geluk! Bedankt voor je reactie. Ik ben er heel zeker van dat ik alles goed heb ingetypt dus dat kan het probleem niet zijn. Je tweede idee om terug naar de winkel te gaan gaat niet lukken, want ik heb de game namelijk online besteld gehad. Zou ik geen mail kunnen sturen naar Activision of Infinity Ward en dat zij misschien een code geven aan mij? Ik heb vaker gehoord van dat probleem, ik ben blij dat 'ie het bij mij gewoon direct deed. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 'k Wil mijn code intoetsen voor de eerste COD en dan zegt ie dat het een foute code is. =S Reageren
ASPHALT Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Gebruiken jullie andere accounts dan van het land waar je het spel hebt gekocht? Volgensmij werken Nederlandse codes bijvoorbeeld niet op een Amerikaans account. Die van mij deed het op mijn Amerikaanse main account namelijk niet, maar bij mijn Nederlandse pakte hij 'm meteen. @ PowerPat: Vind je de UAV zelf klote? Gebruik Cold Blooded, dan kom je niet op de radar. Sommige mensen gamen echt op hun radar, en wanneer je dit gebruikt heb je ze bijna altijd te pakken. Nuke is echt lache man.. Ik heb hem toen ik level 47 was geworden gekozen als unlock, en heb 'm nu al 2x ingeroepen. Alleen die count down geef al een kick, en nog leuker is wanneer je op het punt staat te verliezen hem te activeren. Het andere team vond het volgensmij niet zo leuk dat ze nog verloren terwijl ze met 100 - 185 voorstonden bij Headquarters, en ze de laatste ook nog eens hadden veroverd.. Reageren
ikt Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Ff wachten op HD resolutie Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Mooie kwaliteit op welk niveau speel jij? @Paar posts hierboven: Waarom moetne er vijf mensen zeggen dat je het kan met de Bling Perk na de tweede keer hadden we het al door. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.